Bäbis kom den 1/9 :D
Gravidsnack
  1. Medlem sedan
    Feb 2006
    #1

    Bäbis kom den 1/9 :D

    Efter 17 dagars plussande så kom äntligen min lilla Tor till världen. Klockan 09.39 ploppade han ut. Han vägde 3940 gram och var 51 cm lång. En redig kille alltså
    Allting fungerar toppen och han är såklart världens vackraste lille plutt, jag älskar honom så otroligt mycket!

    Tack för ert stöttande under alla jobbiga plusdagar!
    kram!
  2. 1
    Bäbis kom den 1/9 :D Efter 17 dagars plussande så kom äntligen min lilla Tor till världen. Klockan 09.39 ploppade han ut. Han vägde 3940 gram och var 51 cm lång. En redig kille alltså
    Allting fungerar toppen och han är såklart världens vackraste lille plutt, jag älskar honom så otroligt mycket!

    Tack för ert stöttande under alla jobbiga plusdagar!
    kram!
  3. Medlem sedan
    Jun 2006
    #2
    GRATTIS! va härligt för dig! njut nu av din lilla familj! KRAM
  4. 2
    GRATTIS! va härligt för dig! njut nu av din lilla familj! KRAM
  5. Medlem sedan
    Sep 2006
    #3
    Grattis!!! Lycka till.
  6. 3
    Grattis!!! Lycka till.
  7. Medlem sedan
    Jun 2005
    #4

    Grattis!!!

    Redig kille sa du? Du passar han absolut att heta TOR Sköt om er nu och myss med den nya familje medlemmen det går rysligt fort snart är han uppe och springer *ha ha!*
    ♥Par i prinsessor♥
  8. 4
    Grattis!!! Redig kille sa du? Du passar han absolut att heta TOR Sköt om er nu och myss med den nya familje medlemmen det går rysligt fort snart är han uppe och springer *ha ha!*
  9. Medlem sedan
    Aug 2001
    #5

    Äntligen!

    Grattis grattis, äntligen kom han till slut!
    Jag började nästan undra men jag tänkte att du nog har fullt upp med bebisen.

    Kärleken man känner till sitt barn är såå stark och man vill bara skydda det nya lilla livet mot allt ont. Tor låter som ett jättebra namn!

    Ta och njut ordentligt nu för som Sissi säger så går tiden alldeles för fort!!
    Veronica, mamma till världens goaste Edvin!
  10. 5
    Äntligen! Grattis grattis, äntligen kom han till slut!
    Jag började nästan undra men jag tänkte att du nog har fullt upp med bebisen.

    Kärleken man känner till sitt barn är såå stark och man vill bara skydda det nya lilla livet mot allt ont. Tor låter som ett jättebra namn!

    Ta och njut ordentligt nu för som Sissi säger så går tiden alldeles för fort!!
  11. Medlem sedan
    Sep 2005
    #6
    Grattis =)
  12. 6
    Grattis =)
  13. Medlem sedan
    Jul 2005
    #7
    Stort GRATTIS till Tor! Skönt att allt funkar som det ska!
    Att hålla sin lilla bebis i famnen måste vara det absolut ljuvligaste som finns!
  14. 7
    Stort GRATTIS till Tor! Skönt att allt funkar som det ska!
    Att hålla sin lilla bebis i famnen måste vara det absolut ljuvligaste som finns!

Liknande trådar

  1. Bäbis!
    By Ebbot in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2009-08-20, 13:14
  2. BÄBIS!!!
    By _mammamia_ in forum _0706 Junibarn
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2007-06-09, 13:31
  3. Bäbis nu!
    By Humlisen in forum _0705 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-05-03, 08:38
  4. Bäbis var är du!!!
    By yessi in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-04-13, 15:17
  5. Kom ut nu bäbis
    By Sannja in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-12, 13:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar