Träffen i morgon
_0511 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2005
    #1

    Träffen i morgon

    Jag kan tyvärr inte komma. Det blir för länge för hundarna. Bussen går kl. 12:50 så jag måste gå hemifrån senast 12:30. Det blir 2,5 timmar ensamma för hundarna och det är för länge för Wilda än så länge. Men om jag hittar någon hundvakt så hör jag av mig. Ska kolla med en bekant om hon kan ha Wilda.

    Maria, har du lust att messa mig ditt telefonnummer så kan väl jag ringa om det ändå funkar. Om du inte behöver veta idag vill säga för då får jag tyvärr säga nej.

    Om jag dyker upp så kommer jag 13:15, annars får jag åka 2 timmar tidigare och jag tror inte att Maria vill ha mig där så tidigt. Om jag inte kommer så hoppas jag verkligen att ni har det jättetrevligt!
    http://mylind.blogspot.com/

    Rebecca -94, Jennifer -02, Amanda -05, Ludvig 24/3-09
  2. 1
    Träffen i morgon Jag kan tyvärr inte komma. Det blir för länge för hundarna. Bussen går kl. 12:50 så jag måste gå hemifrån senast 12:30. Det blir 2,5 timmar ensamma för hundarna och det är för länge för Wilda än så länge. Men om jag hittar någon hundvakt så hör jag av mig. Ska kolla med en bekant om hon kan ha Wilda.

    Maria, har du lust att messa mig ditt telefonnummer så kan väl jag ringa om det ändå funkar. Om du inte behöver veta idag vill säga för då får jag tyvärr säga nej.

    Om jag dyker upp så kommer jag 13:15, annars får jag åka 2 timmar tidigare och jag tror inte att Maria vill ha mig där så tidigt. Om jag inte kommer så hoppas jag verkligen att ni har det jättetrevligt!
  3. Medlem sedan
    Sep 1999
    #2
    Hoppas att du kan få en hundvakt då!! Hade varit så skoj om ni oxå kom, när det nu äntligen blir en träff!! Vi blir oxå ev. lite sena, hämtar Tilda 12.30, och med lite felkörningar osv. är vi nog framme strax efter 13.
  4. 2
    Hoppas att du kan få en hundvakt då!! Hade varit så skoj om ni oxå kom, när det nu äntligen blir en träff!! Vi blir oxå ev. lite sena, hämtar Tilda 12.30, och med lite felkörningar osv. är vi nog framme strax efter 13.

Liknande trådar

  1. Träffen i morgon
    By Annci m. E&H&D in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-11-07, 20:59
  2. Ang. träffen i morgon.....
    By *Minnea* in forum Föräldraskap - kristen
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-08-15, 18:05
  3. God morgon + träffen...
    By Inka m 4 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-11, 09:05
  4. Gbg-träffen i morgon !!!!!!!!!!!!!
    By Aylin in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-03-30, 07:17
  5. Påminner om träffen i morgon :-)
    By Madicken-m4 in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-08, 09:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar