Åh, vad jag njuter av livet
_0409 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2003
    #1

    Åh, vad jag njuter av livet

    Sitter här med en kopp kaffe, har precis bakat en rulltårta till Arons födelsedagskalas på söndag (fattar inte att han blir 4 ÅR!) och på golvet bredvid sitter Alva o hennes kompis som är 2 månader äldre och läser varsin Alfons-bok o tittar på Findus o Pettsson-video. Innan har dom lekt med duplo i barnrummet i minst en halv timme utan minsta lilla gnabb. Finns det något bättre än när barn leker och kommer överens?? Jag kan väl tillägga att det enda mina barn gjorde igår var slogs och skrek, därav denna lyriskhet
    Vad gör ni idag?
    Mamma till tre

    "På varje sak som går snett i livet går det över hundra välsignelser."
  2. 1
    Åh, vad jag njuter av livet Sitter här med en kopp kaffe, har precis bakat en rulltårta till Arons födelsedagskalas på söndag (fattar inte att han blir 4 ÅR!) och på golvet bredvid sitter Alva o hennes kompis som är 2 månader äldre och läser varsin Alfons-bok o tittar på Findus o Pettsson-video. Innan har dom lekt med duplo i barnrummet i minst en halv timme utan minsta lilla gnabb. Finns det något bättre än när barn leker och kommer överens?? Jag kan väl tillägga att det enda mina barn gjorde igår var slogs och skrek, därav denna lyriskhet
    Vad gör ni idag?
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Härligt det låter Mysigt att titta på barenn när de är så inne i någonting och alldeles stillsamma *ler*
  4. 2
    Härligt det låter Mysigt att titta på barenn när de är så inne i någonting och alldeles stillsamma *ler*

Liknande trådar

  1. Livet leker, livet känns underbart,
    By ho0mii3z in forum _1107 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-11-26, 19:24
  2. Är jag slampig eller njuter jag av livet
    By anonymt namn in forum Kärlek & relationer
    Svar: 75
    Senaste inlägg: 2008-03-19, 15:39
  3. Njuter av livet...
    By Duved in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-01-29, 21:20
  4. Njuter av livet
    By Malin m.Elias&Malte in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-27, 19:03
  5. Njuter av livet!
    By Fröken Blinka in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-13, 14:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar