Han skriker?!!
_0607 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2002
    #1

    Han skriker?!!

    August har skrikit i en halvtimme och det funkar inte med mat eller gunga i famn. Bortskämda jag vet inte vad man gör... men han har väl ont i magen eller så, har ju bara bajsat fyra ggr idag...
  2. 1
    Han skriker?!! August har skrikit i en halvtimme och det funkar inte med mat eller gunga i famn. Bortskämda jag vet inte vad man gör... men han har väl ont i magen eller så, har ju bara bajsat fyra ggr idag...
  3. Medlem sedan
    Jul 2003
    #2
    Funkar det om han hänger på armen utåt? Det är vårt trix här, funkar alltid...
  4. 2
    Funkar det om han hänger på armen utåt? Det är vårt trix här, funkar alltid...
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3

    Halloj

    När Julia var så som nyfödd fungerade det att lägga henne åt fel håll på armen. Så ansiktet tittar nedåt vid din armbåge och din hand blir på Augusts mage, sedan får man väl hjälpa till med den andra handen när dom är så pass stora också.
    En kompis med kolikbarn visade mig det och det brukar fungera.
    Fia med trion
  6. 3
    Halloj När Julia var så som nyfödd fungerade det att lägga henne åt fel håll på armen. Så ansiktet tittar nedåt vid din armbåge och din hand blir på Augusts mage, sedan får man väl hjälpa till med den andra handen när dom är så pass stora också.
    En kompis med kolikbarn visade mig det och det brukar fungera.

Liknande trådar

  1. Skriker?
    By Linda med Jonathan in forum _0907 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-11-16, 16:57
  2. Skriker?
    By Linda med Jonathan in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-11-14, 10:41
  3. Bara skriker och skriker på natten...
    By Fru Kanin in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-10-12, 08:33
  4. Han skriker
    By Heffaklumpen- in forum Bebissnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-03-13, 22:25
  5. Skriker o skriker i panik
    By Anne med V o V in forum _0606 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-07-24, 19:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar