Bajs däääj!
_05 Vårbarn
  1. Medlem sedan
    May 2006
    #1

    Bajs däääj!

    Så säger min lilla maj-blomma numera när hon har bajsat och pekar på blöjan. Häromdagen gick hon in på toaletten, drog igen dörren och sa "bajsaaa", kom ut och mycket riktigt hade hon bajsat i blöjan. Kanske dags att snart börja introducera pottan? Sonen började gå på toaletten direkt, men Bianca är så mini-liten så hon tycker nog mest det är skrämmande med toan...
  2. 1
    Bajs däääj! Så säger min lilla maj-blomma numera när hon har bajsat och pekar på blöjan. Häromdagen gick hon in på toaletten, drog igen dörren och sa "bajsaaa", kom ut och mycket riktigt hade hon bajsat i blöjan. Kanske dags att snart börja introducera pottan? Sonen började gå på toaletten direkt, men Bianca är så mini-liten så hon tycker nog mest det är skrämmande med toan...
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2
    Agnes är likadan, och även min son gick direkt från blöja till toalett, men denna dam är så liten att det är inte ett alternativ.
    Jag har börjat smygöva potträning. Och hon tycker det är jätteroligt och jag tror hon kommer vara torr lååååångt tidigare än storebror var. Men dit är det långt än, för tajmingen är inte riktigt lätt. Även om hon bara säger Kiss och pekar på snippan så är det inte mkt förvarning, däremot är hon bättre på BAJJA där det faktiskt är nån minuts förvarning men där vill hon å andra sidan inte så gärna sitta på pottan.
    Sött som honung är det iaf!!
  4. 2
    Agnes är likadan, och även min son gick direkt från blöja till toalett, men denna dam är så liten att det är inte ett alternativ.
    Jag har börjat smygöva potträning. Och hon tycker det är jätteroligt och jag tror hon kommer vara torr lååååångt tidigare än storebror var. Men dit är det långt än, för tajmingen är inte riktigt lätt. Även om hon bara säger Kiss och pekar på snippan så är det inte mkt förvarning, däremot är hon bättre på BAJJA där det faktiskt är nån minuts förvarning men där vill hon å andra sidan inte så gärna sitta på pottan.
    Sött som honung är det iaf!!
  5. Medlem sedan
    Jun 2005
    #3
    Vi har en torris. Botta! ropar hon när det är dags, då är det bara att rusa in på pottan och av med alla byxor. Hon har blöja på sig på natten och ibland när vi är ute. Det är så skönt att slippa blöjbestyren!
    Men toalett funkar inte alls. Om hon ropar BOTTA! när vi är någonstans där det bara finns toalett blir hon jätteledsen när honupptäcker det. Toaletten funkar inte alls, även om vi försöker visa att vi håller henne stadigt och tryggt.
  6. 3
    Vi har en torris. Botta! ropar hon när det är dags, då är det bara att rusa in på pottan och av med alla byxor. Hon har blöja på sig på natten och ibland när vi är ute. Det är så skönt att slippa blöjbestyren!
    Men toalett funkar inte alls. Om hon ropar BOTTA! när vi är någonstans där det bara finns toalett blir hon jätteledsen när honupptäcker det. Toaletten funkar inte alls, även om vi försöker visa att vi håller henne stadigt och tryggt.

Liknande trådar

  1. bajs bajs bajs =(( *amningen igen*
    By Elin Solstråle in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-12-05, 14:56
  2. Bajs, bajs, bajs, bajs, kiss och plutt..
    By Glupp in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-06-21, 19:20
  3. Bajs på natten??! Råd om löst bajs?
    By Bombina in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-11-01, 15:34
  4. Bajs, bajs,--extremt OT och äckligt
    By Anna-UK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-05-28, 16:53
  5. Bajs o lite mera bajs
    By Leos mamma 050427 in forum _05 Vårbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-11-23, 12:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar