Fredagskollen:)
_98 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Feb 2003
    #1

    Fredagskollen:)

    Vad händer i helgen uti vårt avlånga land? Idag ska jag först till kiropraktorn för första gången på 2 år...Ska bli skönt! Ikväll ska Sebbe på skoldisco, Jonna har varit hemma fr skolan hela veckan så hon får inte gå ikväll heller Benjamin vill inte dit. Jag ska jobba extra inatt. Imorgon o på söndag har jag loppis igen. Ja, detär väl vår helg
  2. 1
    Fredagskollen:) Vad händer i helgen uti vårt avlånga land? Idag ska jag först till kiropraktorn för första gången på 2 år...Ska bli skönt! Ikväll ska Sebbe på skoldisco, Jonna har varit hemma fr skolan hela veckan så hon får inte gå ikväll heller Benjamin vill inte dit. Jag ska jobba extra inatt. Imorgon o på söndag har jag loppis igen. Ja, detär väl vår helg
  3. Medlem sedan
    Oct 2003
    #2
    Ska inventera på jobbet i morgon . På söndag ska vi på 4-års kalas. Däe emellan ska sonen på Strövarna och vi ska försöka hälsa på ett par kompisar i grannkommunen.
  4. 2
    Ska inventera på jobbet i morgon . På söndag ska vi på 4-års kalas. Däe emellan ska sonen på Strövarna och vi ska försöka hälsa på ett par kompisar i grannkommunen.
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3
    ja du...det händer inte så mycket...
    Men barnen ska sova hos farmor natt till söndag då jag och maken ska på inflyttningsfest hos våra grannar..och där kommer jag väl att avslöja mig (får inte dricka nu...ni får gissa...... )
    måste köpa kläder och skor till barnen....
    annars en lugn helg!

    Trevlig helg!

    /Johanna med Julia & Ida
  6. 3
    ja du...det händer inte så mycket...
    Men barnen ska sova hos farmor natt till söndag då jag och maken ska på inflyttningsfest hos våra grannar..och där kommer jag väl att avslöja mig (får inte dricka nu...ni får gissa...... )
    måste köpa kläder och skor till barnen....
    annars en lugn helg!

    Trevlig helg!

    /Johanna med Julia & Ida
  7. Medlem sedan
    Oct 1998
    #4
    På lördag har vi skolgårds-arbetsdag.
    Två gånger om året samlas föräldrarna för att göra div jobb för att hålla vår skolgård i bra skick. Vi har under tidigare år byggt gungställnignar och gjort bollplank, byggt en ny bod för alla utesaker, fräser trädgårdslandet osv. Samma dag är det också bytardag på skolan.

    På söndag ska jag troligen träffa en arbetskamrat som jag tipsat om en god vän till mig som har lite fönsterkarmar, element och spegeldörrar över från sin husrenovering. Arbetskamraten håller också på att renovera ett gammal hus och behöver lite grejer.
  8. 4
    På lördag har vi skolgårds-arbetsdag.
    Två gånger om året samlas föräldrarna för att göra div jobb för att hålla vår skolgård i bra skick. Vi har under tidigare år byggt gungställnignar och gjort bollplank, byggt en ny bod för alla utesaker, fräser trädgårdslandet osv. Samma dag är det också bytardag på skolan.

    På söndag ska jag troligen träffa en arbetskamrat som jag tipsat om en god vän till mig som har lite fönsterkarmar, element och spegeldörrar över från sin husrenovering. Arbetskamraten håller också på att renovera ett gammal hus och behöver lite grejer.
  9. Medlem sedan
    Oct 2003
    #5
    Oj oj oj när äer det dags. Ett stort Grattis!!!!
  10. 5
    Oj oj oj när äer det dags. Ett stort Grattis!!!!
  11. Medlem sedan
    Jan 2000
    #6
    På söndag ska hela familjen på bio. Nej, inte Alvida dårå, hon får vara hos mommo & moffa. Vi ska troligen se På andra sidan häcken. Är den bra?!
    I morgon ska Melker på slöjdskolan, annars äre lugna puckar. Lite höstpyssel i trägårn kanske, innan det blir riktigt ruskväder.
  12. 6
    På söndag ska hela familjen på bio. Nej, inte Alvida dårå, hon får vara hos mommo & moffa. Vi ska troligen se På andra sidan häcken. Är den bra?!
    I morgon ska Melker på slöjdskolan, annars äre lugna puckar. Lite höstpyssel i trägårn kanske, innan det blir riktigt ruskväder.
  13. Medlem sedan
    Mar 2003
    #7

    I början av maj

    så jag är inte så långt gången!!!

    Tack!!

    /Johanna med Julia & Ida
  14. 7
    I början av maj så jag är inte så långt gången!!!

    Tack!!

    /Johanna med Julia & Ida
  15. Medlem sedan
    Sep 2004
    #8

    Jag har haft

    min första tenta för terminen idag, gick hyfsat _tror_ jag. ikväll blir det mys med tacos. Imorgon ska T jobba, så på fm blir det nog inte många knop, på kvällen kommer ett par kompisar hit och på söndag ska vi till kyrkan som vanligt och sen, ja, då är ju helgen typ över...
    *sjuksköterska* sedan våren 2008
    Besök gärna nån av mina bloggar: överst om livet som mamma och den undre om min stora hobby PÄRLOR!

    http://ebba.anknet.se

    http://ebba.anknet.se/familjeblogg/index.php?blog=3
  16. 8
    Jag har haft min första tenta för terminen idag, gick hyfsat _tror_ jag. ikväll blir det mys med tacos. Imorgon ska T jobba, så på fm blir det nog inte många knop, på kvällen kommer ett par kompisar hit och på söndag ska vi till kyrkan som vanligt och sen, ja, då är ju helgen typ över...
  17. Medlem sedan
    Sep 2004
    #9

    Grattis!!!

    Vad roligt! Och ett vårbarn till då!!
    *sjuksköterska* sedan våren 2008
    Besök gärna nån av mina bloggar: överst om livet som mamma och den undre om min stora hobby PÄRLOR!

    http://ebba.anknet.se

    http://ebba.anknet.se/familjeblogg/index.php?blog=3
  18. 9
    Grattis!!! Vad roligt! Och ett vårbarn till då!!
  19. Medlem sedan
    Aug 1999
    #10
    Sniff snörvel helg lär det bli här... jag är såå förkyld, så jag lär inte göra många knop i helgen, sambon jobbar
  20. 10
    Sniff snörvel helg lär det bli här... jag är såå förkyld, så jag lär inte göra många knop i helgen, sambon jobbar
  21. Medlem sedan
    Jun 1998
    #11
    Jobbade hela dagen och kom hem till en sjuk liten Saga. Tredagars förmodligen.
    Idag var oscar och tränade basket, jag hejade på Isse och Ebba en kortis innan jag åkte och köpte gåstavar och ny cykel.
    Imorgon ska ny cykel hämtas och så kanske, kanske jag köper en träningsoverall åt Oscar.
  22. 11
    Jobbade hela dagen och kom hem till en sjuk liten Saga. Tredagars förmodligen.
    Idag var oscar och tränade basket, jag hejade på Isse och Ebba en kortis innan jag åkte och köpte gåstavar och ny cykel.
    Imorgon ska ny cykel hämtas och så kanske, kanske jag köper en träningsoverall åt Oscar.
  23. Medlem sedan
    Jun 1998
    #12
    Grattis vännen!!

    Kram
  24. 12
    Grattis vännen!!

    Kram
  25. Medlem sedan
    Dec 1998
    #13

    Överraskningshelg!

    Vi har varit på överraskningshelg, för Johanna.

    Södertälje med SydPoolen och Tom Tits! Behöver jag säga att det var succé?!
  26. 13
    Överraskningshelg! Vi har varit på överraskningshelg, för Johanna.

    Södertälje med SydPoolen och Tom Tits! Behöver jag säga att det var succé?!
  27. Medlem sedan
    Dec 1998
    #14
    Nämen grattis!!!!!
  28. 14
    Nämen grattis!!!!!
  29. Medlem sedan
    Sep 2002
    #15
    åh vad kul! Grattis! Du får hålla oss uppdaterade
  30. 15
    åh vad kul! Grattis! Du får hålla oss uppdaterade
  31. Medlem sedan
    Mar 2003
    #16
    Tack tack, ja det ska bli spännande med vårbarn! Har ju "bara" vinterbarn....
  32. 16
    Tack tack, ja det ska bli spännande med vårbarn! Har ju "bara" vinterbarn....
  33. Medlem sedan
    Mar 2003
    #17
    Tack så mycket!! Det ska bli kul och se vad det blir denna gång (om allt går bra)! Hur gammal är Saga nu???

    Kram!
  34. 17
    Tack så mycket!! Det ska bli kul och se vad det blir denna gång (om allt går bra)! Hur gammal är Saga nu???

    Kram!
  35. Medlem sedan
    Mar 2003
    #18
    Tack för gratulationen!!

    Kram!
  36. 18
    Tack för gratulationen!!

    Kram!
  37. Medlem sedan
    Mar 2003
    #19
    Tack och självklart ska jag hålla er uppdaterade!
    Spännande och se vad som finns i magen, lillasyster eller lillebror??!!
  38. 19
    Tack och självklart ska jag hålla er uppdaterade!
    Spännande och se vad som finns i magen, lillasyster eller lillebror??!!
  39. Medlem sedan
    Jan 2000
    #20
    Nämen GRATTIS! Härligt med majbarn Satt just och var lite nostalgisk, och tänkte på hur förfärligt illa jag mådde så här års för ett år sedan! Hoppas du mår bra o klappa lilla maggen

    ************************
    Anna m Melker, Eskil & Alvida
  40. 20
    Nämen GRATTIS! Härligt med majbarn Satt just och var lite nostalgisk, och tänkte på hur förfärligt illa jag mådde så här års för ett år sedan! Hoppas du mår bra o klappa lilla maggen

    ************************
    Anna m Melker, Eskil & Alvida
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Fredagskollen!
    By enskedeanna in forum Singelmingel
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2007-11-24, 00:28
  2. Fredagskollen!!
    By Ebba & kidsen in forum _98 Alla barn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-02-18, 21:27
  3. Fredagskollen!
    By Minimumsa in forum _98 Alla barn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-08-27, 18:54
  4. Fredagskollen:)
    By loppatoppa in forum _98 Alla barn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-07-18, 14:51
  5. Fredagskollen
    By Minks in forum _98 Alla barn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-06-10, 07:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar