hej
Omhändertagna barn
  1. Medlem sedan
    Sep 2006
    #1

    hej

    hittade äntligen rätt snack"letade ett bra tag "S"
    har ett omrhändertaget barn .. har skrivit i gammal forumet förrut .
    kämpat i 8 år snart med det . prestige på ärendet ..
    den familjenhar nuemra vårdnaden soms kall överklagas de fickd e av att soc inet hörde avs ej ang fel datumtill rätten inet ens domstolen
    o bara för det fick man en falsk anm till som vanligt en gång om året anm kalalr jag det . utredning på g fick man veta idag .. med 3 årinegn somhar utretts 2 ggr tidigare utan ngt . 3 ggr denna gång rena häxjakten .."suckäldsta dotetrn har varit placerad i 8 år . yngsta var omhändertagen 3 v som nyfödd . men där har man fått rätt . "fast kommunens soc har tydligenf ått för sej att mian barn SKA omhändertas pga min hsk tyo " .
    senaste utredningen blir pga lilla jag blev robbad på plånboken" tarrummatisk .. händelse heter det fler härinen som har omhändertagna barn där det falltit prestige på ärendena?
  2. 1
    hej hittade äntligen rätt snack"letade ett bra tag "S"
    har ett omrhändertaget barn .. har skrivit i gammal forumet förrut .
    kämpat i 8 år snart med det . prestige på ärendet ..
    den familjenhar nuemra vårdnaden soms kall överklagas de fickd e av att soc inet hörde avs ej ang fel datumtill rätten inet ens domstolen
    o bara för det fick man en falsk anm till som vanligt en gång om året anm kalalr jag det . utredning på g fick man veta idag .. med 3 årinegn somhar utretts 2 ggr tidigare utan ngt . 3 ggr denna gång rena häxjakten .."suckäldsta dotetrn har varit placerad i 8 år . yngsta var omhändertagen 3 v som nyfödd . men där har man fått rätt . "fast kommunens soc har tydligenf ått för sej att mian barn SKA omhändertas pga min hsk tyo " .
    senaste utredningen blir pga lilla jag blev robbad på plånboken" tarrummatisk .. händelse heter det fler härinen som har omhändertagna barn där det falltit prestige på ärendena?
  3. essst
    #2
    Hej,
    Lider med dig som fått ditt barn omhändertaget.
    Är det ok att fråga varför??
    Träffar du din dotter regelbundet? Hur ofta?
    Saknar hon dig? Vad säger hon om allt detta?
    Jag har inga egna barn som är omhändertagna, tycker bara att det är så sorgligt att så många barn placeras.
  4. 2
    Hej,
    Lider med dig som fått ditt barn omhändertaget.
    Är det ok att fråga varför??
    Träffar du din dotter regelbundet? Hur ofta?
    Saknar hon dig? Vad säger hon om allt detta?
    Jag har inga egna barn som är omhändertagna, tycker bara att det är så sorgligt att så många barn placeras.
  5. Medlem sedan
    Jan 2006
    #3
    samma svar igen stulen barndom är bäst
  6. 3
    samma svar igen stulen barndom är bäst
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar