Hej Hej!!!
Läpp-, käk- och gomspalt
  1. Medlem sedan
    Mar 2006
    #1

    Hej Hej!!!

    Johanna heter jag,skriver inte så mycket men läser desto mer :-)
    Har en liten fråga gällande lkg och ultraljud!
    Har en son som är sju år med en vänstersidig lkg..väntar nu hans lillebror och är i v 35...Funderar mer och mer på att jag skulle vilja veta ifa den här lilla krabaten har samma sak,dels för att man kan förbereda sig bättre ifa man vet om det..Skulle vara skönt att veta det före..Är d ngn som gjort ett sent ul för att kolla detta,och hur bra syns det på ett vanligt ul?
    De såg inget när jag var i v 18,tyvärr har vi inget 3d ul här utan bara det gamla traditionella!
    Kram på er!!
  2. 1
    Hej Hej!!! Johanna heter jag,skriver inte så mycket men läser desto mer :-)
    Har en liten fråga gällande lkg och ultraljud!
    Har en son som är sju år med en vänstersidig lkg..väntar nu hans lillebror och är i v 35...Funderar mer och mer på att jag skulle vilja veta ifa den här lilla krabaten har samma sak,dels för att man kan förbereda sig bättre ifa man vet om det..Skulle vara skönt att veta det före..Är d ngn som gjort ett sent ul för att kolla detta,och hur bra syns det på ett vanligt ul?
    De såg inget när jag var i v 18,tyvärr har vi inget 3d ul här utan bara det gamla traditionella!
    Kram på er!!
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2
    Jag skulle nog be om ett bara för att kolla och om det inte syns något så har man ju fått sen bebben =))
  4. 2
    Jag skulle nog be om ett bara för att kolla och om det inte syns något så har man ju fått sen bebben =))
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar