Han hittar på sååå mycket bus.
_05 Vårbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2002
    #1

    Han hittar på sååå mycket bus.

    Han är högt och lågt dagarna i ända.

    Slänger saker i toastolen, flyttar möbler för att ta sig upp högre listan kan göras lång.

    Och idag med pappa stående bredvid (han pratade i telefon) så micrade han min plånbok Som tur var hade jag tagit ut alla kort ur den tillfälligt och det fanns inget viktigt i, men den började smälta och det luktade riktigt illa fast det bara var några sekunder.

    Jag kan inget annat än att skratta åt det mesta han gör, men nu har jag ingen plånbok

    Hoppas att ni har en trevlig helg!
    Gör det med ett leende Det blir så mycket roligare då!

  2. 1
    Han hittar på sååå mycket bus. Han är högt och lågt dagarna i ända.

    Slänger saker i toastolen, flyttar möbler för att ta sig upp högre listan kan göras lång.

    Och idag med pappa stående bredvid (han pratade i telefon) så micrade han min plånbok Som tur var hade jag tagit ut alla kort ur den tillfälligt och det fanns inget viktigt i, men den började smälta och det luktade riktigt illa fast det bara var några sekunder.

    Jag kan inget annat än att skratta åt det mesta han gör, men nu har jag ingen plånbok

    Hoppas att ni har en trevlig helg!
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2

    Alltså Gabriel

    micrade plånboken medan sambon pratade i telefon.

    Det blev lite fel där

    Malin
    Gör det med ett leende Det blir så mycket roligare då!

  4. 2
    Alltså Gabriel micrade plånboken medan sambon pratade i telefon.

    Det blev lite fel där

    Malin
  5. Medlem sedan
    Jun 2005
    #3

    Som här då...

    micron verkar vara rolig

    Härom dagen när Nova skullle lägga sig så letade vi efter hennes snuttis och efter så där en 10-15 min hittades den i...just...micron

    Som tur är har hon inte fattat hur man sätter på den så den låg där omicrad.

    Nä, man vet aldrig vad dom små busarna hittar på.

    // Frida m. Nova+BF 29/10 ( V36+5 )
  6. 3
    Som här då... micron verkar vara rolig

    Härom dagen när Nova skullle lägga sig så letade vi efter hennes snuttis och efter så där en 10-15 min hittades den i...just...micron

    Som tur är har hon inte fattat hur man sätter på den så den låg där omicrad.

    Nä, man vet aldrig vad dom små busarna hittar på.

    // Frida m. Nova+BF 29/10 ( V36+5 )
  7. Medlem sedan
    Sep 2003
    #4
    Hahaha! En micrad plånbok... jo, de kan verkligen hitta på! Se det som en chans att skaffa en riktigt snygg skinnplånka De smälter inte lika lätt *fnissar*

    Man får ju passa dem numera, det märker jag också. Idag när vi var ute i trädgården så "hittade" Lovisa den enda vattensamlingen i hela trädgården och passade på att a) bada i den b) bajsa ner hela sig och c) gräva i min nyrensade rabatt under den sekund eller två som jag var i boden för att leta efter spaden....

    Tur att de är så gosiga också
  8. 4
    Hahaha! En micrad plånbok... jo, de kan verkligen hitta på! Se det som en chans att skaffa en riktigt snygg skinnplånka De smälter inte lika lätt *fnissar*

    Man får ju passa dem numera, det märker jag också. Idag när vi var ute i trädgården så "hittade" Lovisa den enda vattensamlingen i hela trädgården och passade på att a) bada i den b) bajsa ner hela sig och c) gräva i min nyrensade rabatt under den sekund eller två som jag var i boden för att leta efter spaden....

    Tur att de är så gosiga också
  9. Medlem sedan
    Dec 2002
    #5
    Ha ha...ja man kan ju inte vända sig om ens.

    Ja tur att de emellanåt pussar och kramas lite.

    Malin
  10. 5
    Ha ha...ja man kan ju inte vända sig om ens.

    Ja tur att de emellanåt pussar och kramas lite.

    Malin

Liknande trådar

  1. Skattefråga, var hittar jag hur mycket
    By kryttet in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-19, 11:51
  2. Lääängtar sååå mycket!!
    By anonymt namn in forum Planera för barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-10-29, 22:47
  3. SÅÅÅ mycket mensvärk nu...
    By Annah m Emily + v 37 in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-04, 10:11
  4. bajsar sååå mycket... HJÄLP!
    By Anna in forum _0507 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-12-16, 12:53
  5. var hittar jag hur mycket porto det ska vara
    By nybörjare in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-10-16, 14:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar