Julklappsdags?
_96 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Mar 2000
    #1

    Julklappsdags?

    Vet ni vad ni ska köpa i julklapp till era barn redan eller har ni inte överhuvudtaget börjat fundera ens?

    Här är jag väl halvvägs igenom, med klädinköpen. Men sen tar det stopp och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på åt mina damer.
    Från Julia kom en önskan om mp3-spelare och det vet jag att lillasyster oxå skulle gilla. De brukar få sammanställa en önskelista så att vi vet på någotsånär vad de vill ha och sen försöka köpa minst en sak från den.

    Nåja, vi har ju ännu lite tid kvar på oss innan det är dags
    Bian
  2. 1
    Julklappsdags? Vet ni vad ni ska köpa i julklapp till era barn redan eller har ni inte överhuvudtaget börjat fundera ens?

    Här är jag väl halvvägs igenom, med klädinköpen. Men sen tar det stopp och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på åt mina damer.
    Från Julia kom en önskan om mp3-spelare och det vet jag att lillasyster oxå skulle gilla. De brukar få sammanställa en önskelista så att vi vet på någotsånär vad de vill ha och sen försöka köpa minst en sak från den.

    Nåja, vi har ju ännu lite tid kvar på oss innan det är dags
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2

    Vi har redan bestämt

    Vi ska göra om deras rum som de i dag delar och de ska få egna hörnor där inne. Det blir lite nya möbler och klädkammaren vi har idag ska förvandlas till deras garderob. Nya tapeter ska också upp.
    J har precis fyllt år och hennes syster fyller snart. det var jobbigt då att komma p å vad man önskade så de ser detta som en bra lösning.
    Sen blir det ju säkert annat smått som de får men antagligen blir det saker till nya rummet.
    2 dagar i veckan ska vi inte bekymra oss om
    - i går och imorgon...
    ... det lämnar bara
    1 dag kvar - IDAG!!

    Lev därför det bästa du kan
    1 dag i taget...
    Lev nu!
  4. 2
    Vi har redan bestämt Vi ska göra om deras rum som de i dag delar och de ska få egna hörnor där inne. Det blir lite nya möbler och klädkammaren vi har idag ska förvandlas till deras garderob. Nya tapeter ska också upp.
    J har precis fyllt år och hennes syster fyller snart. det var jobbigt då att komma p å vad man önskade så de ser detta som en bra lösning.
    Sen blir det ju säkert annat smått som de får men antagligen blir det saker till nya rummet.
  5. Medlem sedan
    Aug 2000
    #3
    Lilla a har önskat sig en videokamera, hon skriver manus och gör små stycken som hon gärna vill kunna filma. Vi har ingen vidoekamera i familjen så vi funderar på att hon ska få en, om vi kan hitta en begagnad till rimligt pris. En annan het önskan från hennes sida är en mobiltelefon men det får nog vänta.
  6. 3
    Lilla a har önskat sig en videokamera, hon skriver manus och gör små stycken som hon gärna vill kunna filma. Vi har ingen vidoekamera i familjen så vi funderar på att hon ska få en, om vi kan hitta en begagnad till rimligt pris. En annan het önskan från hennes sida är en mobiltelefon men det får nog vänta.
  7. Medlem sedan
    Mar 2006
    #4
    jag brukar försöka hitta klappar under hösten så att jag ska slippa julstressen. enda problemet är att jag glömmer oftast bort hur mycket jag köpt så det brukar bli lite till innan jul. suck.
    ev får sannah ett slalompaket till julklapp.
    hon fyller dessutom år den 26 oktober så vad hon ska få då är en överraskning även för oss än så långe.
    dom får så många klappar av andra så jag brukar göra en adventskalender med ordentliga klappar då istället och färre på jul från oss.
  8. 4
    jag brukar försöka hitta klappar under hösten så att jag ska slippa julstressen. enda problemet är att jag glömmer oftast bort hur mycket jag köpt så det brukar bli lite till innan jul. suck.
    ev får sannah ett slalompaket till julklapp.
    hon fyller dessutom år den 26 oktober så vad hon ska få då är en överraskning även för oss än så långe.
    dom får så många klappar av andra så jag brukar göra en adventskalender med ordentliga klappar då istället och färre på jul från oss.
  9. Medlem sedan
    Sep 1998
    #5
    Iår så blir det pengar
    on har önskat sig så mkt olika saker (pengar,en ny mobil, mp3 spelare, kläder, sällskapsspel, dvdfilmer och en ny och större synth) så vi besltuade att vi ger alal henne pengar så får hon sköpa själv ( m hjälp av oss förstås) hon vet om det här och tycker att det ska bli spännande att få välja själv. jag ahr lovat att vi går runt mellandagarna o handlar det hon u vill ha. det brukar bli lite hundralappar från alla möjliga håll ändå så det här känns som en bra lösning.
  10. 5
    Iår så blir det pengar
    on har önskat sig så mkt olika saker (pengar,en ny mobil, mp3 spelare, kläder, sällskapsspel, dvdfilmer och en ny och större synth) så vi besltuade att vi ger alal henne pengar så får hon sköpa själv ( m hjälp av oss förstås) hon vet om det här och tycker att det ska bli spännande att få välja själv. jag ahr lovat att vi går runt mellandagarna o handlar det hon u vill ha. det brukar bli lite hundralappar från alla möjliga håll ändå så det här känns som en bra lösning.

Liknande trådar

  1. Julklappsdags
    By maylin in forum _97 Alla barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-04-25, 18:56
  2. Julklappsdags!
    By maylin in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2009-10-09, 13:12
  3. Julklappsdags
    By Mia m Jesper o lille in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-12-13, 20:49
  4. Julklappsdags?
    By Bian in forum _97 Alla barn
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2006-11-14, 09:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar