Dagens outfit!
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Sep 2003
    #1

    Dagens outfit!

    Det var ett tag sedan nu!
  2. 1
    Dagens outfit! Det var ett tag sedan nu!
  3. Medlem sedan
    Sep 1999
    #2
    Idag är jag höstklädd. Jag har mörkgråa ganska snäva byxor, svart långtröja med snodd i midjan och stor urringning (HM, var på länk här för ett tag sen) och svarta högklackade stövlar. Plus glittrigt Pilgrimhalsaband.
  4. 2
    Idag är jag höstklädd. Jag har mörkgråa ganska snäva byxor, svart långtröja med snodd i midjan och stor urringning (HM, var på länk här för ett tag sen) och svarta högklackade stövlar. Plus glittrigt Pilgrimhalsaband.
  5. Moonbeam
    #3
    Trosor och bh....just nu. Ska väl ta på mig nåt som går lätt att ta av sen, ska till doktorn.
  6. 3
    Trosor och bh....just nu. Ska väl ta på mig nåt som går lätt att ta av sen, ska till doktorn.
  7. Medlem sedan
    Sep 2003
    #4
    Mitt egna svar blir:

    Leopardklänning, den där limited edition från kappahl (! första plagget jag köpt därifrån tror jag) med några svarta detaljer på.
    Svarta leggings.
    Bruna höööga pumps, nyinköpta från din sko: http://www.dinsko.se/cache/ttf/011368a1d01131393d.jpg
    bilden gör dem verkligen inte rättvisa, de ser ut som ett par riktiga designerskor! Så nöjd!
    Ett stort rött hjärta på lång silverkedja runt halsen, eller ska jag byta till mitt MJ päron?
  8. 4
    Mitt egna svar blir:

    Leopardklänning, den där limited edition från kappahl (! första plagget jag köpt därifrån tror jag) med några svarta detaljer på.
    Svarta leggings.
    Bruna höööga pumps, nyinköpta från din sko: http://www.dinsko.se/cache/ttf/011368a1d01131393d.jpg
    bilden gör dem verkligen inte rättvisa, de ser ut som ett par riktiga designerskor! Så nöjd!
    Ett stort rött hjärta på lång silverkedja runt halsen, eller ska jag byta till mitt MJ päron?
  9. Medlem sedan
    Jun 2004
    #5
    Citytjejens outfit:

    Chokladbrun tunn tajt polotröja, mörkblå bootcut-jeans samt svart gympasko i mocka. Som ytterkläder har jag denna småkyliga dag en sandfärgad dunväst.
  10. 5
    Citytjejens outfit:

    Chokladbrun tunn tajt polotröja, mörkblå bootcut-jeans samt svart gympasko i mocka. Som ytterkläder har jag denna småkyliga dag en sandfärgad dunväst.
  11. Medlem sedan
    Jun 2001
    #6

    Jeans

    Idag har jag jeans och en grå polotröja. Utomhus har jag också en grågrön täckjacka och ett par svarta Eccoskor och blå strumpor.
  12. 6
    Jeans Idag har jag jeans och en grå polotröja. Utomhus har jag också en grågrön täckjacka och ett par svarta Eccoskor och blå strumpor.
  13. Medlem sedan
    Oct 2000
    #7

    Dom är verkligen snygga dom där skorna....

    och jag håller med dig om att bilden verkligen inte gör dom rättvisa.

    Jag köpte dom förra veckan, och jag tycker dom är förvånadsvärt sköna
    att gå i med tanke på hur höga dom är.
  14. 7
    Dom är verkligen snygga dom där skorna.... och jag håller med dig om att bilden verkligen inte gör dom rättvisa.

    Jag köpte dom förra veckan, och jag tycker dom är förvånadsvärt sköna
    att gå i med tanke på hur höga dom är.
  15. -Helena-
    #8
    Hu, i dag är jag trist. Långärmad, rundhalsad Filippa K-top i svart. Jeans med uppvik, svart bälte med snyggt spänne. Svarta vagabondstövlar utan klack. Gråstenar i öronen. Lila koftjacka med pälsbräm på krage och manschett och ett litet skärp. Just den känns lite flärdfull:-)
  16. 8
    Hu, i dag är jag trist. Långärmad, rundhalsad Filippa K-top i svart. Jeans med uppvik, svart bälte med snyggt spänne. Svarta vagabondstövlar utan klack. Gråstenar i öronen. Lila koftjacka med pälsbräm på krage och manschett och ett litet skärp. Just den känns lite flärdfull:-)
  17. Medlem sedan
    May 2003
    #9

    Trist idag

    Just nu: träningskläder efter en timme i motionsspåret. Ska bara ånga av lite innan jag dushar.

    Sen: väktaruniform. Kvinnligt värre. :S Men det är bra med uniformsjobb, man slipper fundera på annat än att stryka en skjorta då och då.
    Lite mat och ett hem, ett glas vin och en vän, allting annat känns så överdrivet!

    Mega m. Filip-99 och Fanny-01
  18. 9
    Trist idag Just nu: träningskläder efter en timme i motionsspåret. Ska bara ånga av lite innan jag dushar.

    Sen: väktaruniform. Kvinnligt värre. :S Men det är bra med uniformsjobb, man slipper fundera på annat än att stryka en skjorta då och då.
  19. Medlem sedan
    May 2003
    #10

    Grymma skossor!

    Helt enormt coola ju! Måste visst ta mig en sväng förbi affären..
    Lite mat och ett hem, ett glas vin och en vän, allting annat känns så överdrivet!

    Mega m. Filip-99 och Fanny-01
  20. 10
    Grymma skossor! Helt enormt coola ju! Måste visst ta mig en sväng förbi affären..
  21. Medlem sedan
    Jan 2000
    #11

    Idag har jag

    ett par bootcutjeans med lock på bakfickorna från Gina Tricot, ett par svarta converse, ett grått ribbat längre linne och en grovstickad v-ringad mörkgrå tröja från only. Skall strax till skolan så då blir det faktiskt en svart väst som ytterplagg, lite sportig idag *S*
    Anna m. V-99, E-03 & L-05 ~stolt mamma till tre döttrar~
    SSK-studerande termin 6 *wow snart klar*
  22. 11
    Idag har jag ett par bootcutjeans med lock på bakfickorna från Gina Tricot, ett par svarta converse, ett grått ribbat längre linne och en grovstickad v-ringad mörkgrå tröja från only. Skall strax till skolan så då blir det faktiskt en svart väst som ytterplagg, lite sportig idag *S*
  23. Medlem sedan
    Oct 2000
    #12

    Tråk kläder...

    har jag på mig.
    Sitter hemma och jobbar just nu i blå jeans och en grå farfarströja från
    American Apparel.

    Ska hämta dottern på 5-årslekis om en timme så då blir
    det på med en tjock jacka och ett par jumpadojjor.
  24. 12
    Tråk kläder... har jag på mig.
    Sitter hemma och jobbar just nu i blå jeans och en grå farfarströja från
    American Apparel.

    Ska hämta dottern på 5-årslekis om en timme så då blir
    det på med en tjock jacka och ett par jumpadojjor.
  25. Medlem sedan
    Mar 2003
    #13
    Svart omlottkofta (H&M) brunt, brett läderskärp i midjan
    Mörkblå strörsjeans, svarta skoletter med liten (ca 4 cm) klack. Som ytterplagg min gråa ulljacka.
  26. 13
    Svart omlottkofta (H&M) brunt, brett läderskärp i midjan
    Mörkblå strörsjeans, svarta skoletter med liten (ca 4 cm) klack. Som ytterplagg min gråa ulljacka.
  27. Medlem sedan
    Sep 2003
    #14
    Visst är de! Jag älskar dem. Det är första dagen jag har dem och har fått många positiva kommentarer om dem!
  28. 14
    Visst är de! Jag älskar dem. Det är första dagen jag har dem och har fått många positiva kommentarer om dem!
  29. Medlem sedan
    Sep 2003
    #15
    ´Japp, och som sagt, bilden gör dem inte rättvisa. De är sååå fina i verkligheten!
  30. 15
    ´Japp, och som sagt, bilden gör dem inte rättvisa. De är sååå fina i verkligheten!
  31. Medlem sedan
    Aug 2003
    #16
    Snabba svar:
    Jag har på mig en grå knytkofta, en svart vringad top under med guldtrådar i urringningen. Mörkblå raka jeans och lilarandiga sockar. Ett långt guldhalsband och mina Ralph Lauren-glasögon. Ska på skolan snart och klurar på om jag ska ha den bekväma uteoutfiten eller den snygga..lutar nog åt högklackar
  32. 16
    Snabba svar:
    Jag har på mig en grå knytkofta, en svart vringad top under med guldtrådar i urringningen. Mörkblå raka jeans och lilarandiga sockar. Ett långt guldhalsband och mina Ralph Lauren-glasögon. Ska på skolan snart och klurar på om jag ska ha den bekväma uteoutfiten eller den snygga..lutar nog åt högklackar
  33. Medlem sedan
    Aug 2003
    #17
    Just ja..glömde håret Det är utåtfönat så jag ser lite ut som plupp *heh*
  34. 17
    Just ja..glömde håret Det är utåtfönat så jag ser lite ut som plupp *heh*
  35. Medlem sedan
    Apr 2004
    #18
    Ok såhär ser jag ut idag!
    Svarta capri manchesterbyxor.
    Ljunglila lång tröja med ganska stor krage och band i midjan.
    Svarat stövlar.
  36. 18
    Ok såhär ser jag ut idag!
    Svarta capri manchesterbyxor.
    Ljunglila lång tröja med ganska stor krage och band i midjan.
    Svarat stövlar.
  37. Medlem sedan
    Sep 2002
    #19
    Vit jumper, trekvartsärm, fyndad på Saint Tropez (butiken alltså) samt Levi's 501 blå.
  38. 19
    Vit jumper, trekvartsärm, fyndad på Saint Tropez (butiken alltså) samt Levi's 501 blå.
  39. Medlem sedan
    Jun 2003
    #20

    Mittemellan

    Känner mig lite mittemellan idag. Jag har mörka bootcut jeans från Vero Moda, en svartvit randig topp i lite slimmad modell med knappar överst vid halsen och spetskrage och 3/4 ärm, under har jag ett randigt linne med andra lite mer smala ränder, linnet sticker ut under toppen. Rött skärp, svarta högklackade stövlar, örhängen med små blå stenar. När jag var ute hade jag min beiga trenchcoat med en lång bomullshalsduk till.
  40. 20
    Mittemellan Känner mig lite mittemellan idag. Jag har mörka bootcut jeans från Vero Moda, en svartvit randig topp i lite slimmad modell med knappar överst vid halsen och spetskrage och 3/4 ärm, under har jag ett randigt linne med andra lite mer smala ränder, linnet sticker ut under toppen. Rött skärp, svarta högklackade stövlar, örhängen med små blå stenar. När jag var ute hade jag min beiga trenchcoat med en lång bomullshalsduk till.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Dagens outfit?
    By jagbarajag in forum Småbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-04-30, 16:35
  2. Dagens Outfit
    By happy83 in forum Småbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-07-09, 19:30
  3. Dagens Outfit
    By Fajans in forum Hem & fritid
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2008-06-06, 12:50
  4. Dagens outfit?
    By -Pixie- in forum Hem & fritid
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2006-09-23, 13:05
  5. Dagens outfit ?
    By mamma_78 in forum Hem & fritid
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2006-08-02, 14:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar