grisljud i näsan?
_0609 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2006
    #1

    grisljud i näsan?

    Jag måste fråga en liten konstig sak. Min lilltjej har sedan hon föddes nått konstigt typ av snarkljud ibland i näsan, speciellt då hon skriker, hon låter som en gris. Är det någon som vet vad det kan vara eller bero på?
    Mamma till Louise -06
  2. 1
    grisljud i näsan? Jag måste fråga en liten konstig sak. Min lilltjej har sedan hon föddes nått konstigt typ av snarkljud ibland i näsan, speciellt då hon skriker, hon låter som en gris. Är det någon som vet vad det kan vara eller bero på?
  3. Medlem sedan
    Dec 2001
    #2
    Grisljudet har min son också! Om jag stoppar en napp i munnen på honom så att han bara andas med näsan hörs det inte. Just nu är han förkyld så det låter extra mycket om honom. Jag ger honom koksaltlösning i pippett och tar sedan den tomma pippetten och samlar upp lite bröstmjölk i och ger honom. Det verkar hjälpa lite.
  4. 2
    Grisljudet har min son också! Om jag stoppar en napp i munnen på honom så att han bara andas med näsan hörs det inte. Just nu är han förkyld så det låter extra mycket om honom. Jag ger honom koksaltlösning i pippett och tar sedan den tomma pippetten och samlar upp lite bröstmjölk i och ger honom. Det verkar hjälpa lite.
  5. Medlem sedan
    Jul 2003
    #3
    Vi har också en liten gris här hemma! Vet faktiskt inte vad det beror på, men det är ganska irriterande på nätterna Nu är han dessutom förkyld, då låter det ännu värre.
    Carolina med E 0403, V 0609 och lillebror F född 1/9 -08
    Ny blogg om mitt dubbelliv:
    http://mittsicilianskaliv.blogspot.com

    Titta gärna in på matbloggen!
    http://sisterfood.blogspot.com
  6. 3
    Vi har också en liten gris här hemma! Vet faktiskt inte vad det beror på, men det är ganska irriterande på nätterna Nu är han dessutom förkyld, då låter det ännu värre.
  7. Medlem sedan
    Aug 1999
    #4
    hihi, så låter våran tjej också. jag tror det är för att hon är täppt.
  8. 4
    hihi, så låter våran tjej också. jag tror det är för att hon är täppt.
  9. Medlem sedan
    Mar 2003
    #5
    Jag har också fått en liten gris :P

    Han låter så för att han är täppt i näsan. Tydligen är inte rören bakom näsan större än en sytråd så det är ju inte konstigt om de får konstiga läten när de blir lite snoriga
  10. 5
    Jag har också fått en liten gris :P

    Han låter så för att han är täppt i näsan. Tydligen är inte rören bakom näsan större än en sytråd så det är ju inte konstigt om de får konstiga läten när de blir lite snoriga
  11. Medlem sedan
    Jan 2003
    #6

    Så låter Ida

    också ibland! *s*
    Libra
  12. 6
    Så låter Ida också ibland! *s*
  13. Medlem sedan
    Jan 2004
    #7
    Här med! Oavsett om hon e förkyld eller inte Märks ofta när hon börjar vakna, då ligger hon å bökar å gymtar. Minns inte att Joel lät så...

    Anna m J & A
  14. 7
    Här med! Oavsett om hon e förkyld eller inte Märks ofta när hon börjar vakna, då ligger hon å bökar å gymtar. Minns inte att Joel lät så...

    Anna m J & A

Liknande trådar

  1. Röd om näsan
    By MYZOXE! in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-12-09, 13:13
  2. Tät i näsan!
    By Viivi in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-04-02, 15:15
  3. Sår i näsan
    By Grekyogin in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-02-28, 12:12
  4. Sår under näsan
    By happy83 in forum _0707 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-27, 10:58
  5. Ont i näsan!
    By Venus in forum _0607 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-03-31, 15:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar