Det där hjärt
Hem & fritid
  1. På jakt
    #1

    Det där hjärt

    halsbandet som diskuterades förut, hur ser kedjan ut,är den grov eller fin?
    Ungefär hur stort är hjärtat?
    Tänkte köpa ett till min svägerska, bara för att hon är så snäll!!(får mycket fina barnkläder som hennes barn haft och därför ger jag henne små- saker ibland för hon vill inte ha betalt.)
    Mitt Vero moda tar inte in smycken, på Lindex var de slut, H&M finns inte här.
    Var kan det finnas mer? ska till närmaste större stad i helgen där finns fler butiker.
    Någon som vet? Kollade t.om på Tradera, om någon köpt dubbelt eller så, men det var inte lätt att veta vad man skulle söka på.
    Tacksam för hjälp
  2. 1
    Det där hjärt halsbandet som diskuterades förut, hur ser kedjan ut,är den grov eller fin?
    Ungefär hur stort är hjärtat?
    Tänkte köpa ett till min svägerska, bara för att hon är så snäll!!(får mycket fina barnkläder som hennes barn haft och därför ger jag henne små- saker ibland för hon vill inte ha betalt.)
    Mitt Vero moda tar inte in smycken, på Lindex var de slut, H&M finns inte här.
    Var kan det finnas mer? ska till närmaste större stad i helgen där finns fler butiker.
    Någon som vet? Kollade t.om på Tradera, om någon köpt dubbelt eller så, men det var inte lätt att veta vad man skulle söka på.
    Tacksam för hjälp
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2

    Mitt silverhjärta

    MItt silverhjärta är väl ca 3 cm brett på det bredaste stället och det är "mulligt" i sin utforming och ganska tungt. Kejdan är halvgrov, som jag skulle definiera det. När jag har på halsbandet, så hänger hjärtat precis nedanför brösten.

    Var man sen kan få tag på det - inte en aning tyvärr. Men det är en vanlig modell just nu, så om jag vore som du hade jag bara börjat kolla i varenda affär som säljer nån form av accessoirer. Kolla även HM (Rowells). De brukar ha ett ganska bra urval av accessoirer.
  4. 2
    Mitt silverhjärta MItt silverhjärta är väl ca 3 cm brett på det bredaste stället och det är "mulligt" i sin utforming och ganska tungt. Kejdan är halvgrov, som jag skulle definiera det. När jag har på halsbandet, så hänger hjärtat precis nedanför brösten.

    Var man sen kan få tag på det - inte en aning tyvärr. Men det är en vanlig modell just nu, så om jag vore som du hade jag bara börjat kolla i varenda affär som säljer nån form av accessoirer. Kolla även HM (Rowells). De brukar ha ett ganska bra urval av accessoirer.
  5. Medlem sedan
    Jul 2001
    #3
    spanade också runt idag men hittade inget. Det halsband jag såg var väl också i kalibern 3-4 cm på bredaste stället och "mulligt". Men jag tror att fästet på själva hjärtat var som ett halsbandslås, dvs att man kan haka på det direkt på kedjan utan att trä på det. Kedjan klassades nog som ganska tunn men inte jättetunn, tjockare än vanliga "gammaldags" smyckekedjor. VILL HA!! Börjar tro att det var ett exklusivare smycke, kanske ett designersmycke eller köpt på riktig guldbutik....
  6. 3
    spanade också runt idag men hittade inget. Det halsband jag såg var väl också i kalibern 3-4 cm på bredaste stället och "mulligt". Men jag tror att fästet på själva hjärtat var som ett halsbandslås, dvs att man kan haka på det direkt på kedjan utan att trä på det. Kedjan klassades nog som ganska tunn men inte jättetunn, tjockare än vanliga "gammaldags" smyckekedjor. VILL HA!! Börjar tro att det var ett exklusivare smycke, kanske ett designersmycke eller köpt på riktig guldbutik....

Liknande trådar

  1. Hjärt- & ...
    By .:Sabina:. in forum Vikt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-02-16, 11:27
  2. hjärt op??
    By Sarasmamma in forum Hjärtfel - barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-05-24, 18:51
  3. Hjärt-UL normalt!
    By Snäckmamman in forum _0706 Junibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-02-21, 13:58
  4. hjärt-UL
    By svartwhole in forum _0607 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-06-14, 12:07
  5. Hjärt kontoll i dag!
    By k-tvilling in forum Hjärtfel - barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-16, 00:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar