Affärer kring Gekås Ullared ?
Arbete, ekonomi & juridik
  1. Medlem sedan
    Aug 2004
    #1

    Affärer kring Gekås Ullared ?

    ska åka till Ullared i slutet av veckan och det det var ett antal år sedan sist, och jag är lite nyfiken på vilka affärer som finns utanför själva varuhuset.

    Minns att HM fanns, plus någon skoaffär men vore jätteglad för att få veta lite mer.
  2. 1
    Affärer kring Gekås Ullared ? ska åka till Ullared i slutet av veckan och det det var ett antal år sedan sist, och jag är lite nyfiken på vilka affärer som finns utanför själva varuhuset.

    Minns att HM fanns, plus någon skoaffär men vore jätteglad för att få veta lite mer.
  3. Medlem sedan
    Jan 2001
    #2
    finns massorr, bla en fiskeaffär, nån mer klädaffär. Netonnets lager ligger där så man kan handla där utan frakt =) oj va svårt nu när jag var tvungen att tänka efter..nån lampaffär har jag för mig. nån slags blomaffär. oj sen minns jag inte mer.
  4. 2
    finns massorr, bla en fiskeaffär, nån mer klädaffär. Netonnets lager ligger där så man kan handla där utan frakt =) oj va svårt nu när jag var tvungen att tänka efter..nån lampaffär har jag för mig. nån slags blomaffär. oj sen minns jag inte mer.
  5. Medlem sedan
    Apr 2006
    #3
    skoaffär..bla scorett och en annan. Lindex, kapp ahl (tror jag?)...djuraffär (fanns för några år sen iallafall)
  6. 3
    skoaffär..bla scorett och en annan. Lindex, kapp ahl (tror jag?)...djuraffär (fanns för några år sen iallafall)
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4

    Djuraffären finns inte längre....Lindex finns inte men:

    Guld/silverbutik (jättefina smycken, både billigare och märkes som tex Pandora och Miss Sixty)
    3 st skoaffärer (Skoboo är bäst! www.skoboo.se)
    Bokhandel.
    Märkesbutik med bla märkesjeans, ligger lite "off" . Nu kan jag dessutom inte komma på vad den heter..någonting med Textil. Den ligger en liten bit på väg 153 mot Varberg, och på vänster sida.
    Sportbutik (bra priser på tex Craft) ligger i samma hus som Bokhandeln och Fiskebutiken..
    Blomsteraffär. Lampaffären finns inte, de har lampor inne på Ge-Kås nu istället. Likaså fanns en ridsportaffär innan, men det har de också inne på Ge-Kås.
    Göteborgskex har outletbutik.
    Finns säkert något jag glömt
    Innerjoin: A-92, I-94, L-97 och T-01
    (Tjej, kille, kille, tjej)


    http://www.tradera.com/category/cate...736&listtype=0
  8. 4
    Djuraffären finns inte längre....Lindex finns inte men: Guld/silverbutik (jättefina smycken, både billigare och märkes som tex Pandora och Miss Sixty)
    3 st skoaffärer (Skoboo är bäst! www.skoboo.se)
    Bokhandel.
    Märkesbutik med bla märkesjeans, ligger lite "off" . Nu kan jag dessutom inte komma på vad den heter..någonting med Textil. Den ligger en liten bit på väg 153 mot Varberg, och på vänster sida.
    Sportbutik (bra priser på tex Craft) ligger i samma hus som Bokhandeln och Fiskebutiken..
    Blomsteraffär. Lampaffären finns inte, de har lampor inne på Ge-Kås nu istället. Likaså fanns en ridsportaffär innan, men det har de också inne på Ge-Kås.
    Göteborgskex har outletbutik.
    Finns säkert något jag glömt
  9. Medlem sedan
    Nov 1999
    #5

    Textilfabriken heter märkesbutiken

    Här är hemsidan: www.textilfabriken.nu
    Innerjoin: A-92, I-94, L-97 och T-01
    (Tjej, kille, kille, tjej)


    http://www.tradera.com/category/cate...736&listtype=0
  10. 5
    Textilfabriken heter märkesbutiken Här är hemsidan: www.textilfabriken.nu
  11. Medlem sedan
    Aug 2004
    #6
    Tack för alla tipsen, nu vet jag lite mer så jag kan planera den ultimata shoppingen på torsdag *ha ha*
  12. 6
    Tack för alla tipsen, nu vet jag lite mer så jag kan planera den ultimata shoppingen på torsdag *ha ha*
  13. Medlem sedan
    Apr 2006
    #7
    vilket minne du har...jag var där för en månad sen bara o mindes inte alla butiker som fanns där *s*
  14. 7
    vilket minne du har...jag var där för en månad sen bara o mindes inte alla butiker som fanns där *s*
  15. Medlem sedan
    Nov 1999
    #8

    Haha, om du tittar på min bild

    så ser du vilken stad /kommun jag bor i! Just det, samma som Ullared tillhör
    Jag är dessutom uppvuxen utanför Ullareds sammhälle
    Innerjoin: A-92, I-94, L-97 och T-01
    (Tjej, kille, kille, tjej)


    http://www.tradera.com/category/cate...736&listtype=0
  16. 8
    Haha, om du tittar på min bild så ser du vilken stad /kommun jag bor i! Just det, samma som Ullared tillhör
    Jag är dessutom uppvuxen utanför Ullareds sammhälle

Liknande trådar

  1. Ullared Gekås
    By tre barn in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-08-10, 07:56
  2. nån som bor vid ullared,gekås
    By moa_ in forum Småbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-02-17, 22:45
  3. Ullared, Gekås
    By happy83 in forum _0707 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-02-06, 10:40
  4. Gekås(ullared)
    By Undrar in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-12-18, 00:44
  5. Gekås/Ullared??
    By E med 03:a och 05:a in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-18, 17:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar