En bebismage...
_03 Vårbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2003
    #1

    En bebismage...

    Det var länge sedan jag skrev något här på sidan. Vi mår bra och jag frodas och växer som sig bör - har gått 25 fulla veckor nu.

    Othilia ser fram emot att bli storasyster. Hon brukar pussa magen och säga tt hon älskar bebisen!

    Vill ni se magen lade jag precis upp en bild i mitt album!
  2. 1
    En bebismage... Det var länge sedan jag skrev något här på sidan. Vi mår bra och jag frodas och växer som sig bör - har gått 25 fulla veckor nu.

    Othilia ser fram emot att bli storasyster. Hon brukar pussa magen och säga tt hon älskar bebisen!

    Vill ni se magen lade jag precis upp en bild i mitt album!
  3. Medlem sedan
    Aug 2002
    #2

    Rund och fin!

    Nu har jag ju turen att ha sett den fina magen IRL, men den var ju fin på bild också.
    Den ser inte lika stor ut på bild som i verkligheten, på bilden ser det ju ut som en sån mage jag har nu typ (snyft, ska göra massa situps måste det nu)
    Tror man på skrock så har du nog ännu en liten tjeja i magen, den går ju runt-om och är inte spetsig alls som "pojkmagar" är.
    Fast.. skulle sånt skrock stämma så skulle ju Linnea heta Elias
    kram och tack än en gång för de fina inflyttningspresenterna!! Satte krukan i allrummet och ljuset i köket.
  4. 2
    Rund och fin! Nu har jag ju turen att ha sett den fina magen IRL, men den var ju fin på bild också.
    Den ser inte lika stor ut på bild som i verkligheten, på bilden ser det ju ut som en sån mage jag har nu typ (snyft, ska göra massa situps måste det nu)
    Tror man på skrock så har du nog ännu en liten tjeja i magen, den går ju runt-om och är inte spetsig alls som "pojkmagar" är.
    Fast.. skulle sånt skrock stämma så skulle ju Linnea heta Elias
    kram och tack än en gång för de fina inflyttningspresenterna!! Satte krukan i allrummet och ljuset i köket.
  5. Medlem sedan
    Jul 2002
    #3

    Skönt att få må bra

    i graviditeten. Hoppas att det fortsätter så när du kommer över i de "tyngre" veckorna. Fin bebismage du har
    Ylva med Saga & Svante
  6. 3
    Skönt att få må bra i graviditeten. Hoppas att det fortsätter så när du kommer över i de "tyngre" veckorna. Fin bebismage du har
  7. Medlem sedan
    Feb 2003
    #4

    kul med fler :-)

    Vi väntar vårt fjärde barn i början av mars. Har varit dålig med att ta magbilder men har en från fjärde månaden i mitt album. Jag ökade dygt 10 cm runt magen tom v.8 så jag vill inte tänka på hur stor man kan bli.
    Jag mår bättre än jag gjort de andra gångerna.
    När Harry fick veta att vi ska få en bebis till undrade han om vi ska behålla Ture ändå. (Ture är lillebrorsan på 2½ år.) Klart vi ska det :-)
  8. 4
    kul med fler :-) Vi väntar vårt fjärde barn i början av mars. Har varit dålig med att ta magbilder men har en från fjärde månaden i mitt album. Jag ökade dygt 10 cm runt magen tom v.8 så jag vill inte tänka på hur stor man kan bli.
    Jag mår bättre än jag gjort de andra gångerna.
    När Harry fick veta att vi ska få en bebis till undrade han om vi ska behålla Ture ändå. (Ture är lillebrorsan på 2½ år.) Klart vi ska det :-)

Liknande trådar

  1. Bebismage
    By Sandyl in forum _1207 Julibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2012-04-05, 20:52
  2. bebismage
    By Malmborg in forum _1106 Junibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-02-17, 13:24
  3. Bebismage
    By fruwiklund in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-01-28, 19:47
  4. Bebismage!
    By Sol. in forum Försöker bli med barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-05-26, 19:42
  5. Min bebismage
    By -ballerina- in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-16, 10:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar