Kanske känner lite fladder nu...
_0703 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2004
    #1

    Kanske känner lite fladder nu...

    men oj vad osäker jag är. Kände av ngt som hastigt fladdrade till i lördags kväll och även igår kväll samt nu för en liten stund sedan. Men samtidigt har jag varit ganska fisig ;-) så jag kan ju ha misstagit mig och att det bara är tarmarna som bråkar *ler*. Ja, ja det är ju bara att fortsätta känna efter *skratt* o hoppas det blir lite mera markant.
  2. 1
    Kanske känner lite fladder nu... men oj vad osäker jag är. Kände av ngt som hastigt fladdrade till i lördags kväll och även igår kväll samt nu för en liten stund sedan. Men samtidigt har jag varit ganska fisig ;-) så jag kan ju ha misstagit mig och att det bara är tarmarna som bråkar *ler*. Ja, ja det är ju bara att fortsätta känna efter *skratt* o hoppas det blir lite mera markant.
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Det är nog det du tror att det är! Förra veckan kände jag första gången (trodde jag) och redan två dagar senare kändes det helt klart! Kul!
  4. 2
    Det är nog det du tror att det är! Förra veckan kände jag första gången (trodde jag) och redan två dagar senare kändes det helt klart! Kul!
  5. Medlem sedan
    Jan 2006
    #3

    Åh vad mysigt

    Jag har ju också känt lite fladder i en vecka ungefär. Så visst kan det vara så för din del också, vi är ju ändå synkisar
    Ylva m ängeln Agnes f/d 060107 och Adam f 070404
    www.simplesite.com/agnes
  6. 3
    Åh vad mysigt Jag har ju också känt lite fladder i en vecka ungefär. Så visst kan det vara så för din del också, vi är ju ändå synkisar
  7. Medlem sedan
    Jan 2006
    #4

    Jag tycker

    nästan att det känns i hjärtat om det är fladder från bebis eller bara fisar.Man blir lite lycklig av bebisfladdret och reagerar inte alls på fisarna.
  8. 4
    Jag tycker nästan att det känns i hjärtat om det är fladder från bebis eller bara fisar.Man blir lite lycklig av bebisfladdret och reagerar inte alls på fisarna.

Liknande trådar

  1. *ot* som ni kanske känner till...
    By eva_n m linnea&elin in forum _1005 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-07-27, 10:12
  2. Lite fladder
    By Petra-p3a in forum _1104 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-11-25, 11:10
  3. Lite fladder
    By Petra-p3a in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-11-24, 20:35
  4. Ni som känner "fladder"
    By _mammamia_ in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-02-13, 15:43
  5. Känner jag kanske...
    By Freddy dag 20 av 24-28 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-10-22, 17:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar