Grattis Olivia!
_0210 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1998
    #1

    Grattis Olivia!

    hurra hurra på din 4 årsdag! Hoppas du får en jättebra dag med många fina presenter och god tårta. Kramar från oss.
  2. 1
    Grattis Olivia! hurra hurra på din 4 årsdag! Hoppas du får en jättebra dag med många fina presenter och god tårta. Kramar från oss.
  3. Medlem sedan
    Jan 2002
    #2
    Grattis,grattis från norr också,hoppas du får en härlig födelsedag
  4. 2
    Grattis,grattis från norr också,hoppas du får en härlig födelsedag
  5. Medlem sedan
    Feb 2002
    #3
    Hurra hurra hurra hurra!!
    Grattis Olivia stumpan!! Hoppas du får en fin och alldels underbar födelsedag!!
    Stora kramar från oss!
  6. 3
    Hurra hurra hurra hurra!!
    Grattis Olivia stumpan!! Hoppas du får en fin och alldels underbar födelsedag!!
    Stora kramar från oss!
  7. Medlem sedan
    Apr 2002
    #4
    GRATTIS gumman... Hoppas du får en jätteskoj
    dag och många roliga paket...=)

    Kramar
  8. 4
    GRATTIS gumman... Hoppas du får en jätteskoj
    dag och många roliga paket...=)

    Kramar
  9. Medlem sedan
    Feb 2002
    #5
    Grattis Olivia!

    Hoppas dagen blir kanon!

    Kram!
  10. 5
    Grattis Olivia!

    Hoppas dagen blir kanon!

    Kram!
  11. Medlem sedan
    Jun 2002
    #6
    Grattis grattis grattis...
    Hoppas på en bra dag i dag!
    kramar Pehtra
    ************************
    pehtras.blogg.se
  12. 6
    Grattis grattis grattis...
    Hoppas på en bra dag i dag!
    kramar Pehtra
    ************************
    pehtras.blogg.se
  13. Medlem sedan
    Apr 2002
    #7
    Stora Grattiskramar på din födelsedag! Hoppas du får en mysig dag med tårta och paket!
    *kramar*
  14. 7
    Stora Grattiskramar på din födelsedag! Hoppas du får en mysig dag med tårta och paket!
    *kramar*
  15. Medlem sedan
    Feb 2002
    #8
    Grattis Olivia på din födelsedag! Hoppas du har haft en toppendag.

    Kramar!
  16. 8
    Grattis Olivia på din födelsedag! Hoppas du har haft en toppendag.

    Kramar!
  17. Medlem sedan
    Feb 2000
    #9

    stort grattis

    från oss i norr! Hoppas du haft en jättefin dag med massor av skojiga paket och gott fika
    Stor grattiskram kommer här!
    Blogg: www.magdas.blogg.se

    Krama mig och älska mig när jag är liten, så blir jag en som kan krama och älska när
    jag blir stor!

    "Man ska aldrig gå med på att krypa när man känner lusten att flyga"
    Helen Keller

    *Magda med William-01, Ludwig-02, Filip-04 & Erik-06*
  18. 9
    stort grattis från oss i norr! Hoppas du haft en jättefin dag med massor av skojiga paket och gott fika
    Stor grattiskram kommer här!
  19. Medlem sedan
    Mar 2002
    #10
    Olivia tackar genom sin mamma. Själv ligger hon och sover nu.

    Dagen började med uppvaktning kl. 6.40. Fick 6 paket i sängen. Det var två filmer från storasyster, en singalong-spelare av mamma och pappa, en massa kläder av mamma, en microvågsugn (det gick att reglera ljudet) och en tvättmaskin.

    Det var svårt att slita sig för att gå till dagis i morse, men 7.25 var hon där (något försenad) med paketen med glasspinnar i famnen. Hon hade sitt nya skärp med hästar på och ett par nya byxor (skärpet av viktigast).

    På dagis fick hon en bläckfisk av garn och två fina kort (en drake och ett med foto på henne själv).

    I kväll har vi ätit chokladpudding för att fira. Sedan blir det kalas för släkten på lördag kväll och kusinerna kommer på söndag eftermiddag.

    Storasyster är en jättetillgång när det planeras tårta. Blir naturligtvis en Barbapappa-tårta - vem var det nu som gjorde en sån, var det Nina kanske?? Min Amanda har iallafall redan gjort en skiss med förslag på garnering - hon är en klippa.

    Nattinatt!
  20. 10
    Olivia tackar genom sin mamma. Själv ligger hon och sover nu.

    Dagen började med uppvaktning kl. 6.40. Fick 6 paket i sängen. Det var två filmer från storasyster, en singalong-spelare av mamma och pappa, en massa kläder av mamma, en microvågsugn (det gick att reglera ljudet) och en tvättmaskin.

    Det var svårt att slita sig för att gå till dagis i morse, men 7.25 var hon där (något försenad) med paketen med glasspinnar i famnen. Hon hade sitt nya skärp med hästar på och ett par nya byxor (skärpet av viktigast).

    På dagis fick hon en bläckfisk av garn och två fina kort (en drake och ett med foto på henne själv).

    I kväll har vi ätit chokladpudding för att fira. Sedan blir det kalas för släkten på lördag kväll och kusinerna kommer på söndag eftermiddag.

    Storasyster är en jättetillgång när det planeras tårta. Blir naturligtvis en Barbapappa-tårta - vem var det nu som gjorde en sån, var det Nina kanske?? Min Amanda har iallafall redan gjort en skiss med förslag på garnering - hon är en klippa.

    Nattinatt!
  21. Medlem sedan
    Mar 2002
    #11
    Grattis i efterskott får jag väl säga då till den sussande fyraåringen! Låter som hon haft en bra dag...och skärp _är_viktiga saker! Tänkte köpa ett rött glittrigt åt Siri i födelsedagspresent som hon skulle ha älskat men det fanns inte i hennes storlek tyvärr. ;-) Härligt med tårtinspirerad storasyster!

    Kram!!!
  22. 11
    Grattis i efterskott får jag väl säga då till den sussande fyraåringen! Låter som hon haft en bra dag...och skärp _är_viktiga saker! Tänkte köpa ett rött glittrigt åt Siri i födelsedagspresent som hon skulle ha älskat men det fanns inte i hennes storlek tyvärr. ;-) Härligt med tårtinspirerad storasyster!

    Kram!!!
  23. Medlem sedan
    Apr 2002
    #12

    Grattis fast lite sent då!

    Låter som en superdag

    Många fina paket och uppvaktande på dagis.

    Stora kramar från mig och Theodor kommer här!
  24. 12
    Grattis fast lite sent då! Låter som en superdag

    Många fina paket och uppvaktande på dagis.

    Stora kramar från mig och Theodor kommer här!
  25. Medlem sedan
    Nov 2001
    #13
    Jag grattar också lilla Olivia

    Grattis!
  26. 13
    Jag grattar också lilla Olivia

    Grattis!

Liknande trådar

  1. Grattis Olivia
    By Folkabo in forum _0906 Junibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-06-19, 17:43
  2. Grattis Olivia
    By skanetjej in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-04-02, 08:50
  3. Grattis Olivia!
    By Lena & Anton in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-10-14, 08:45
  4. Grattis Maya och Olivia
    By -AT- in forum _01 Sommarbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-30, 21:07
  5. Grattis Olivia!!!!!
    By Sannan in forum _0211 Novemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-11-12, 15:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar