Halkade ner igen
Känsliga snack
  1. "Lilla Jag"
    #1

    Halkade ner igen

    Min manliga vän ringde och jag kände bara en längtan efter att få skära mig. Han är den enda jag kan tänka mig ha sex med (ursäkta min frispråkighet) och leva tillsammans med. Men han har en flickvän som han älskar, och hans förhållanden brukar bara vara nå´t år. Är jag villig att riskera att han försvinner ur mitt liv för alltid? Eller ska vi bara vara vänner? Det är svårt när båda är intresserade av varandra att vara vänner? Han måste ju känna något för mig, eftersom han vill ha sex med mig, eller vill killar ha det utan känslor, även fast de får hemma?
    Jag gifte mig med den förste som gillade mig så jag är novis på området killar. Mår skit nu, han vill ju bara mitt bästa.
    Nu har jag iallfall bjudit in honom och hans tjej till dotterns och min kombinerade 33 års fest

    Kram
  2. 1
    Halkade ner igen Min manliga vän ringde och jag kände bara en längtan efter att få skära mig. Han är den enda jag kan tänka mig ha sex med (ursäkta min frispråkighet) och leva tillsammans med. Men han har en flickvän som han älskar, och hans förhållanden brukar bara vara nå´t år. Är jag villig att riskera att han försvinner ur mitt liv för alltid? Eller ska vi bara vara vänner? Det är svårt när båda är intresserade av varandra att vara vänner? Han måste ju känna något för mig, eftersom han vill ha sex med mig, eller vill killar ha det utan känslor, även fast de får hemma?
    Jag gifte mig med den förste som gillade mig så jag är novis på området killar. Mår skit nu, han vill ju bara mitt bästa.
    Nu har jag iallfall bjudit in honom och hans tjej till dotterns och min kombinerade 33 års fest

    Kram
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2

    jaa du

    Karlar är inte lätt att begripa sig på, suck.

    Ge inte upp dig själv bara.
  4. 2
    jaa du Karlar är inte lätt att begripa sig på, suck.

    Ge inte upp dig själv bara.
  5. Medlem sedan
    Jul 2000
    #3
    Oj, vad jobbigt. Jag har inget lätt svara att ge dig, tyvärr. Ta hand om dig och låt han vara din vän, så ska du se att resten löser sig till det bästa. Just nu ska du nog lägga din energi på dig själv. Sen när medicinen hjälpt dig att bli stabilare så kan du agera mer på ev. relationer. Kanske med han och kanske med en annan.
    Kram
  6. 3
    Oj, vad jobbigt. Jag har inget lätt svara att ge dig, tyvärr. Ta hand om dig och låt han vara din vän, så ska du se att resten löser sig till det bästa. Just nu ska du nog lägga din energi på dig själv. Sen när medicinen hjälpt dig att bli stabilare så kan du agera mer på ev. relationer. Kanske med han och kanske med en annan.
    Kram

Liknande trådar

  1. Jag halkade idag
    By CarolinaK in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-02-09, 21:42
  2. Halkade in och uppdaterade mig!
    By Asereht in forum _0404 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-12-08, 22:00
  3. Halkade idag
    By Mia m Iza& Klara in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-01-10, 12:02
  4. Halkade och föll!
    By malwa in forum _0606 Junibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-01-13, 21:49
  5. Halkade idag
    By Jenny_n in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-12-21, 10:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar