Vart bor ni alla?
_0701 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2000
    #1

    Vart bor ni alla?

    Jag har så dålig kläm på vart ni bor alla så jag slänger ut en fråga....själv bor jag och min familj i en liten by som heter Bodås, ligger i södra gästrikland. Vi har 30 meter till dagis och by skola, rena idyllen :-)


    Sofia BF31/1
  2. 1
    Vart bor ni alla? Jag har så dålig kläm på vart ni bor alla så jag slänger ut en fråga....själv bor jag och min familj i en liten by som heter Bodås, ligger i södra gästrikland. Vi har 30 meter till dagis och by skola, rena idyllen :-)


    Sofia BF31/1
  3. Medlem sedan
    Jul 2003
    #2

    Huvudstaden här

    I den norra delen.
    Barn tänker inte på den tid som gått eller den tid som kommer. De njuter ögonblicket, vilket få av oss gör
  4. 2
    Huvudstaden här I den norra delen.
  5. Medlem sedan
    May 2006
    #3
    Sundsvall.
  6. 3
    Sundsvall.
  7. Medlem sedan
    Jul 2000
    #4
    Jag var och sprang på Birsta i måndags :-)

    Min syster bor i närheten av bispgården och vi där över helgen och jag tvingade min familj att stanna till och shoppa :-)

    Sofia BF31/1
  8. 4
    Jag var och sprang på Birsta i måndags :-)

    Min syster bor i närheten av bispgården och vi där över helgen och jag tvingade min familj att stanna till och shoppa :-)

    Sofia BF31/1
  9. Medlem sedan
    Jun 2001
    #5
    Strax norr om Uppsala och precis som du i en liten idyll med dagis, skola, bygdegård och fotbollsplanen som närmsta granne. Här har vi bott i ca 3 1/2 år och här lär vi bli kvar, för vi stortrivs!
  10. 5
    Strax norr om Uppsala och precis som du i en liten idyll med dagis, skola, bygdegård och fotbollsplanen som närmsta granne. Här har vi bott i ca 3 1/2 år och här lär vi bli kvar, för vi stortrivs!
  11. Medlem sedan
    May 2005
    #6
    Älmhult
  12. 6
    Älmhult
  13. Medlem sedan
    Nov 2005
    #7
    sthlm här!
  14. 7
    sthlm här!
  15. Medlem sedan
    Aug 2003
    #8
    Sthlm här med. *imt*
  16. 8
    Sthlm här med. *imt*
  17. Medlem sedan
    Jan 2003
    #9
    Precis utanför Eskilstuna bor vi. TRivs inte så bra, men det funkar iaf.
  18. 9
    Precis utanför Eskilstuna bor vi. TRivs inte så bra, men det funkar iaf.
  19. Medlem sedan
    Mar 2004
    #10

    En till stockholmare här! *imt*

    .
    When something's not right it's wrong - Dylan
  20. 10
    En till stockholmare här! *imt* .
  21. Medlem sedan
    Jan 2004
    #11
    Stockholmsförort söderut *imt*
  22. 11
    Stockholmsförort söderut *imt*
  23. Medlem sedan
    Aug 2006
    #12

    Bor i Ale

    Ligger ca 15 min från Göteborg (centrum)

    Ha d gott kramiz på er alla
  24. 12
    Bor i Ale Ligger ca 15 min från Göteborg (centrum)

    Ha d gott kramiz på er alla
  25. Medlem sedan
    Nov 2005
    #13
    Vi bor i Härnösand, men trivs inte sådär super. Daniel jobbar ju 5,5 mil bort och det tär faktiskt mer än man tror.
  26. 13
    Vi bor i Härnösand, men trivs inte sådär super. Daniel jobbar ju 5,5 mil bort och det tär faktiskt mer än man tror.
  27. Medlem sedan
    May 2006
    #14
    Bor utanför Lund i en ort med 6000 invånare. Här är inte långt till varken skola eller dagis, pendlar med buss till jobbet i Lund. Har ett naturskyddsområde precis runt knuten, jättehärligt!
  28. 14
    Bor utanför Lund i en ort med 6000 invånare. Här är inte långt till varken skola eller dagis, pendlar med buss till jobbet i Lund. Har ett naturskyddsområde precis runt knuten, jättehärligt!
  29. Medlem sedan
    Feb 2001
    #15
    I Jönköpingstrakten.
  30. 15
    I Jönköpingstrakten.
  31. Linda m lilla Gnu
    #16
    I Västerås bor jag och mina killar
    Läste förut Sofia att du kände dig osäker inför denna förlossning, hoppas att det går över! (förresten, jag är Agosas mamma från vårnarn-01)
    Kramar
    Linda
  32. 16
    I Västerås bor jag och mina killar
    Läste förut Sofia att du kände dig osäker inför denna förlossning, hoppas att det går över! (förresten, jag är Agosas mamma från vårnarn-01)
    Kramar
    Linda
  33. Annam.4
    #17
    Småland, ett par mil utanför Växjö.
  34. 17
    Småland, ett par mil utanför Växjö.
  35. Medlem sedan
    Jan 2004
    #18
    Härnösand! Tidigare Skellefteå!

    Flyttade hit år 2000, för vå stora flicka behvöer teckenspråk i skolan. Det finns bara i Härnösand. Upptagningsområde från Norr och ner till Gävle!!!
    Men det är en mysig skola och HON trivs perfekt i skolan.
    Efter henne så har vi 5 barn till. Mitten av januari beräknas vi få tillökning...!!!
    Nervös att inte hinna fram till Förlossningen i Sundsvall. 5 mil dit!

    Hälsningar Annelie
  36. 18
    Härnösand! Tidigare Skellefteå!

    Flyttade hit år 2000, för vå stora flicka behvöer teckenspråk i skolan. Det finns bara i Härnösand. Upptagningsområde från Norr och ner till Gävle!!!
    Men det är en mysig skola och HON trivs perfekt i skolan.
    Efter henne så har vi 5 barn till. Mitten av januari beräknas vi få tillökning...!!!
    Nervös att inte hinna fram till Förlossningen i Sundsvall. 5 mil dit!

    Hälsningar Annelie
  37. Medlem sedan
    Jun 2003
    #19
    Nån mil från Jönköping.
  38. 19
    Nån mil från Jönköping.
  39. Medlem sedan
    Jan 2004
    #20
    Härnösand - brist på affärer... ska man ha kläder och skor till barnen måste man nästan åka till Birsta!. Och sedan Ikea!

    Jag känner till flera som ska få bäbis i Härnösand dec- jan,(vi har beräknat våran 6:a i mitten av januari) och tre av dessa gravida kan teckenspråk. Jag är själv döv så jag blir så glad att få möjlighet att prata med någon.
    Alltså jag kan ju inte "prata med grannarna" så där flytande som jag skulle vilja!
    Kanske var det dej jag såg en dag på "Rutiga duken" när jag fikade där såg jag gravida magar överallt!!! hihihihih

    Hälsningar
    Annelie, snart 6-barnsmor!
  40. 20
    Härnösand - brist på affärer... ska man ha kläder och skor till barnen måste man nästan åka till Birsta!. Och sedan Ikea!

    Jag känner till flera som ska få bäbis i Härnösand dec- jan,(vi har beräknat våran 6:a i mitten av januari) och tre av dessa gravida kan teckenspråk. Jag är själv döv så jag blir så glad att få möjlighet att prata med någon.
    Alltså jag kan ju inte "prata med grannarna" så där flytande som jag skulle vilja!
    Kanske var det dej jag såg en dag på "Rutiga duken" när jag fikade där såg jag gravida magar överallt!!! hihihihih

    Hälsningar
    Annelie, snart 6-barnsmor!
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Vart e alla
    By Mackan in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-08-29, 20:35
  2. Vart är alla?
    By lisamea in forum Ordet är fritt
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2009-01-23, 22:22
  3. vart tog alla
    By anna83 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-06-13, 12:30
  4. Vart bor alla?
    By Ottenonni in forum _0506 Junibarn
    Svar: 30
    Senaste inlägg: 2006-03-26, 19:04
  5. Vart är alla
    By Millan med 4 in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-25, 11:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar