PLUS!!!!????
_0707 Julibarn
  1. lill_linda
    #1

    PLUS!!!!????

    Hjälp, det blev faktiskt ett plus!!!!!!!!! VÄLDIGT VÄLDIGT SVAGT (maken sa att det inte räknades ) men med tanke på att jag har sex dagar kvar till IM så är jag förvånad över att det blev ett plus ihuvudtaget. Fråga mig inte varför jag testade egentligen... jag VET ju att det var i tidigaste laget BF blir den 1/7 enligt mina beräkningar. Nu är det bara att hålla alla tummar & tår för att detta lilla pyre vill stanna kvar i magen...
  2. 1
    PLUS!!!!???? Hjälp, det blev faktiskt ett plus!!!!!!!!! VÄLDIGT VÄLDIGT SVAGT (maken sa att det inte räknades ) men med tanke på att jag har sex dagar kvar till IM så är jag förvånad över att det blev ett plus ihuvudtaget. Fråga mig inte varför jag testade egentligen... jag VET ju att det var i tidigaste laget BF blir den 1/7 enligt mina beräkningar. Nu är det bara att hålla alla tummar & tår för att detta lilla pyre vill stanna kvar i magen...
  3. C m. F
    #2
    Fortfarande på plus?
  4. 2
    Fortfarande på plus?
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar