Missfall efter FVP
Missfall
  1. fvp o missfall?
    #1

    Missfall efter FVP

    Har en fråga till er här inne, hur mga av er har fått missfall som man tror beror på FVP? Jag fick höra att det är 0.76% risk att få missfall efter FVP och att man inte kan vara säker upp till 4 v efter provet gjorts (det var min läkare som sa detta). Därför tänker jag att det borde ju vara ngn här inne som drabbats av missfall pga FVP och kanske vill dela sina tankar och erfarenhet av detta. Ligger i valet o kvalet att göra ett FVP som ni kanske förstår.

    tacksam för alla svar :-)

    ps: hoppas ingen tar illa upp att jag frågar vill inte vara okänslig för era erfarenheter men var bäst fråga än de som kanske har drabbats?
  2. 1
    Missfall efter FVP Har en fråga till er här inne, hur mga av er har fått missfall som man tror beror på FVP? Jag fick höra att det är 0.76% risk att få missfall efter FVP och att man inte kan vara säker upp till 4 v efter provet gjorts (det var min läkare som sa detta). Därför tänker jag att det borde ju vara ngn här inne som drabbats av missfall pga FVP och kanske vill dela sina tankar och erfarenhet av detta. Ligger i valet o kvalet att göra ett FVP som ni kanske förstår.

    tacksam för alla svar :-)

    ps: hoppas ingen tar illa upp att jag frågar vill inte vara okänslig för era erfarenheter men var bäst fråga än de som kanske har drabbats?
  3. Medlem sedan
    Sep 2006
    #2
    Inne på snacket fosterdiagnostik finns en som fått mf efter MKP, men ngn mer vet jag inte. Om min bebbe stannar kvar, är v 11+2 nu så ska jag också göra fvp. (Har ett sjukt barn innan.)

    Men just nu har jag konstigt ont
    Ingen kan göra allt, men alla kan göra något.
  4. 2
    Inne på snacket fosterdiagnostik finns en som fått mf efter MKP, men ngn mer vet jag inte. Om min bebbe stannar kvar, är v 11+2 nu så ska jag också göra fvp. (Har ett sjukt barn innan.)

    Men just nu har jag konstigt ont

Liknande trådar

  1. Efter missfall
    By Anonym in forum Missfall
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-02-08, 10:55
  2. Ont efter missfall?
    By anonymt namn in forum Missfall
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-10-21, 18:40
  3. efter missfall
    By undrar in forum Försöker bli med barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-01-16, 21:41
  4. Missfall efter FVP
    By Berättalse + frågor in forum Gravidsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-11-06, 07:57
  5. Sex efter missfall
    By Orolig in forum Missfall
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-13, 21:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar