andra knappar?
Hem & fritid
  1. shopper
    #1

    andra knappar?

    Jag köpte en halvlång kappa idag på Kappahl. Den är arm (ylle) och mörkt går, nästan svart. Tyvärr är knapparna bruna (klädda skinknappar om ni förstår hur jag menar?).
    Jag köpte kappan trots att jag inte gillade knapparna, jag tänkte byta ut dem mot några snyggare.
    Min fråga är vad ni tycker att jag ska ha istället? Silver? Guld? Svarta? Vita? Röda?
    Ge mig tips, snälla!
  2. 1
    andra knappar? Jag köpte en halvlång kappa idag på Kappahl. Den är arm (ylle) och mörkt går, nästan svart. Tyvärr är knapparna bruna (klädda skinknappar om ni förstår hur jag menar?).
    Jag köpte kappan trots att jag inte gillade knapparna, jag tänkte byta ut dem mot några snyggare.
    Min fråga är vad ni tycker att jag ska ha istället? Silver? Guld? Svarta? Vita? Röda?
    Ge mig tips, snälla!
  3. Medlem sedan
    Jan 2001
    #2

    silver

    Silverfärgade knappar tycker jag. Gärna "åldrat" silver, sådant där med litet mörkt på liksom. Men blankt silver är nog också snyggt.
    I andra hand svarta knappar.

    Men jag förstår att du inte vill ha kvar de ursprungliga knapparna. Jag tycker inte grått och brunt är någon hit.
  4. 2
    silver Silverfärgade knappar tycker jag. Gärna "åldrat" silver, sådant där med litet mörkt på liksom. Men blankt silver är nog också snyggt.
    I andra hand svarta knappar.

    Men jag förstår att du inte vill ha kvar de ursprungliga knapparna. Jag tycker inte grått och brunt är någon hit.
  5. shopper
    #3
    Jag är också mest inne på silver, nu gäller det bara att hitta några i rätt storlekar (det är två olika).
    Bor du i Stocholm? Jag har varit på Åhléns men där slutade de sälja knappar för fem år sen (!) och på en tygaffär på Sveavägen som hade massivs av knappar men inga som passade.
  6. 3
    Jag är också mest inne på silver, nu gäller det bara att hitta några i rätt storlekar (det är två olika).
    Bor du i Stocholm? Jag har varit på Åhléns men där slutade de sälja knappar för fem år sen (!) och på en tygaffär på Sveavägen som hade massivs av knappar men inga som passade.

Liknande trådar

  1. Besatt av knappar???
    By Lindsey77 in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-12-06, 23:41
  2. bok om knappar
    By Aftonstjärna in forum Sond- & knappmatning
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-08-20, 14:01
  3. Mer klar-knappar!!!
    By lena m 3 barn in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-10-26, 07:46
  4. Hon åt upp två knappar på fjärr-
    By Notte m tjejer in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-02-09, 08:23
  5. 4 knappar på en dag
    By Tina med Rebecca in forum Sond- & knappmatning
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2005-11-05, 00:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar