Hemma igen
_0307 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2000
    #1

    Hemma igen

    Efter att jag i Torsdag tröttnade på mina gallbesvär, hade fått tid till op den 23 oktober, men i torsdags åkte jag in och de opererade mig på em/kvällen, jag hade 14 stenar i gallblåsan, 1 är tyvärr kvar och ska tas bort om 4-6 veckor om jag ej får besvär före, via Gastroskopi, alternativet var att det skulle ha gått över till ett stort snitt med drän , så nu blev det bara titthåls operation, och det ska gå så mycket snabbare att bli återställd då.

    så nu hoppas jag på inga fler gallbesvär....
  2. 1
    Hemma igen Efter att jag i Torsdag tröttnade på mina gallbesvär, hade fått tid till op den 23 oktober, men i torsdags åkte jag in och de opererade mig på em/kvällen, jag hade 14 stenar i gallblåsan, 1 är tyvärr kvar och ska tas bort om 4-6 veckor om jag ej får besvär före, via Gastroskopi, alternativet var att det skulle ha gått över till ett stort snitt med drän , så nu blev det bara titthåls operation, och det ska gå så mycket snabbare att bli återställd då.

    så nu hoppas jag på inga fler gallbesvär....
  3. Cissi med G bf 11/10
    #2

    Usch

    Det var många! Stackars dig, men skönt att de är borta! Hur mår du då?
  4. 2
    Usch Det var många! Stackars dig, men skönt att de är borta! Hur mår du då?
  5. Medlem sedan
    Feb 2000
    #3
    fy på mig...skrev jag inte hur jag mår.....jag mår bra har istortsätt inte ont, stannade en extra natt på sjukan just för att få vila mig, då Oscar inte riktigt kan förstå varför inte mamma lyfter han.....idag är de ju på dagis så jag ska vila lite och bara göra lite små måsten...

    Håller tummarna för att Gustav snart har lill*broster hos sig.
  6. 3
    fy på mig...skrev jag inte hur jag mår.....jag mår bra har istortsätt inte ont, stannade en extra natt på sjukan just för att få vila mig, då Oscar inte riktigt kan förstå varför inte mamma lyfter han.....idag är de ju på dagis så jag ska vila lite och bara göra lite små måsten...

    Håller tummarna för att Gustav snart har lill*broster hos sig.
  7. Medlem sedan
    Feb 2003
    #4

    Men oj

    gott att du mår hyfsat nu då o hoppas de går smidigt att få väck sista stenuslingen
    Stoor kramiz!
  8. 4
    Men oj gott att du mår hyfsat nu då o hoppas de går smidigt att få väck sista stenuslingen
    Stoor kramiz!
  9. Medlem sedan
    Feb 2003
    #5

    Swisch

    nu så skickar jag över lite start-syrsor till dej, så ska vi se om inte nästa inlägg är ett om att Gustav blivit stolt storebror!
    Kram på dej!
  10. 5
    Swisch nu så skickar jag över lite start-syrsor till dej, så ska vi se om inte nästa inlägg är ett om att Gustav blivit stolt storebror!
    Kram på dej!
  11. Medlem sedan
    Feb 2000
    #6
    Tackar för kramen...

    JAg hoppas det komer gå smidigt att få bort den sista bumlingen. Jag hojtar till när det blir dags så ska ni få hålla tummarna för mig
  12. 6
    Tackar för kramen...

    JAg hoppas det komer gå smidigt att få bort den sista bumlingen. Jag hojtar till när det blir dags så ska ni få hålla tummarna för mig
  13. Medlem sedan
    Aug 2003
    #7
    oj oj ändå! Låter inget vidare, hoppas du mår bättre nu och slipper eländet för gott. kram!
  14. 7
    oj oj ändå! Låter inget vidare, hoppas du mår bättre nu och slipper eländet för gott. kram!

Liknande trådar

  1. Hemma igen efter KUB o inlagd igen
    By sussiesan in forum _1111 Novemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-05-04, 05:12
  2. Hemma igen
    By Julborg in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-08-20, 08:25
  3. Så var man hemma igen då...
    By Ziggy in forum Singelmingel
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-08-08, 07:37
  4. Hemma igen...
    By Dupin in forum Singelmingel
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-08-07, 09:06
  5. hemma igen
    By S-SWE in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-16, 19:08
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar