Ängby, Knivsta
Föräldraskap
  1. Medlem sedan
    Apr 2003
    #1

    Ängby, Knivsta

    Är det nån som vet nåt om Ängby i Knivsta? Är det lugnt, stökigt, barnvänligt? Är det långt från stationen? Hur är det med skolor, förskolor?
  2. 1
    Ängby, Knivsta Är det nån som vet nåt om Ängby i Knivsta? Är det lugnt, stökigt, barnvänligt? Är det långt från stationen? Hur är det med skolor, förskolor?
  3. Medlem sedan
    Feb 2000
    #2
    Ta då och titta närmare på detta huset! Det ligger jättefint!

    http://www.hemnet.se/search/maklarut...n/sok/results/
  4. 2
    Ta då och titta närmare på detta huset! Det ligger jättefint!

    http://www.hemnet.se/search/maklarut...n/sok/results/
  5. Medlem sedan
    Apr 2003
    #3
    Förstår inte riktigt hur du menar... Fint hus men nu var jag intresserad av att veta mer om ett område i Knivsta. Inte i Bromma.
  6. 3
    Förstår inte riktigt hur du menar... Fint hus men nu var jag intresserad av att veta mer om ett område i Knivsta. Inte i Bromma.
  7. Medlem sedan
    Oct 2001
    #4
    Hon trodde nog att du menade Ängby i Bromma. Uppenbarligen finns det flera Ängby (hade själv inte en aning om att det fanns ett Ängby i Knivsta).
  8. 4
    Hon trodde nog att du menade Ängby i Bromma. Uppenbarligen finns det flera Ängby (hade själv inte en aning om att det fanns ett Ängby i Knivsta).
  9. Medlem sedan
    Feb 2000
    #5
    Sorry trodde du frågade om Ängby i Bromma, precis som Sanna så riktigt skrev. Ber om ursäkt!
  10. 5
    Sorry trodde du frågade om Ängby i Bromma, precis som Sanna så riktigt skrev. Ber om ursäkt!
  11. anony
    #6

    Men

    Hon skriver ju Ängby i Knivsta, eller?!!!!
  12. 6
    Men Hon skriver ju Ängby i Knivsta, eller?!!!!
  13. Medlem sedan
    Feb 2000
    #7
    Ja och jag läser för snabbbt och för slarvigt. Hur många ggr skall jag be om ursäkt??
  14. 7
    Ja och jag läser för snabbbt och för slarvigt. Hur många ggr skall jag be om ursäkt??
  15. Narnia
    #8

    =) Uppväxt där!

    Jag är uppväxt där! Det är lugnt och trevligt. Knappt 10 min på cykel från stationen. Perfekt för barnen, men lite mer trist när man blir tonåring....

    Rekomenderas!!! Skolan är bra & förskolan likaså!
  16. 8
    =) Uppväxt där! Jag är uppväxt där! Det är lugnt och trevligt. Knappt 10 min på cykel från stationen. Perfekt för barnen, men lite mer trist när man blir tonåring....

    Rekomenderas!!! Skolan är bra & förskolan likaså!

Liknande trådar

  1. Knivsta Alsike
    By ACFR in forum _1112 Decemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-03-04, 22:13
  2. Uppväxt i Knivsta?
    By Mio_nr1 in forum Föräldraskap
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-12-15, 07:08
  3. Knivsta?
    By Jessica m A&L in forum Föräldraskap
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-03-13, 20:19
  4. norra ängby?södra ängby?
    By kamla in forum Föräldraskap
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-03-10, 01:47
  5. Knivsta
    By jenny_u in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-21, 09:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar