Tack snälla Josefine
_0308 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2003
    #1

    Tack snälla Josefine

    för att jag får låna din ERGO.

    Provade på en gång att bära Adam i den och han gillade den. Inte lika skön som en sjal dock kan jag konstatera... Lovar att vara super duper rädd om den.

    Stor kram
    Anna m Isak aug03 & Adam feb06
  2. 1
    Tack snälla Josefine för att jag får låna din ERGO.

    Provade på en gång att bära Adam i den och han gillade den. Inte lika skön som en sjal dock kan jag konstatera... Lovar att vara super duper rädd om den.

    Stor kram
  3. Medlem sedan
    Oct 2002
    #2

    Väl bekomme!

    Vad stor och fin Isak är, med nya glasögonen och allt :-) ledsen att jag stressade en aning, men ville passa på medan Mio sov - han gillar sällan vaken bilåkning just nu av någon anledning...

    Slit den med hälsan, den var billig (begagnad) :-) Testade du på ryggen?

    Kram!
  4. 2
    Väl bekomme! Vad stor och fin Isak är, med nya glasögonen och allt :-) ledsen att jag stressade en aning, men ville passa på medan Mio sov - han gillar sällan vaken bilåkning just nu av någon anledning...

    Slit den med hälsan, den var billig (begagnad) :-) Testade du på ryggen?

    Kram!
  5. Medlem sedan
    Oct 2002
    #3

    Ps

    Såg dig inne på sjalbarn :-) Tänker kanske gå på träffen på tisdag (om vi inte hade ngt annat, tror inte det iaf), vore kul om du kom! (har aldrig varit på en träff, bara fixat en här på ÖF)
  6. 3
    Ps Såg dig inne på sjalbarn :-) Tänker kanske gå på träffen på tisdag (om vi inte hade ngt annat, tror inte det iaf), vore kul om du kom! (har aldrig varit på en träff, bara fixat en här på ÖF)
  7. Medlem sedan
    Dec 2003
    #4
    Tack.

    Ja jag förstår dig att du hade bråttom. Biåkning med ledsen bebis är INTE kul. Isak var så ibland...innan vi kom på att han var hungrig. .

    Ja jag testade på ryggen men måste göra många test innan jag kan utvärdera den.

    tack än en gång.

    kram
  8. 4
    Tack.

    Ja jag förstår dig att du hade bråttom. Biåkning med ledsen bebis är INTE kul. Isak var så ibland...innan vi kom på att han var hungrig. .

    Ja jag testade på ryggen men måste göra många test innan jag kan utvärdera den.

    tack än en gång.

    kram
  9. Medlem sedan
    Dec 2003
    #5
    Ja jag är där... lite läskigt att åka och vi ska ha rörmockaren hit i morgon. :/ lite kluven.

    kram
  10. 5
    Ja jag är där... lite läskigt att åka och vi ska ha rörmockaren hit i morgon. :/ lite kluven.

    kram
  11. Medlem sedan
    Oct 2002
    #6

    Hm

    jag har lite ont i halsen och tänkte nog hålla mig hemma, men nu blir jag osäker... Det är ju utomhus så jag lär väl nte smitta ngn om det är något. Vill ju gå och absolut om du ska... När bestämmer du dig?
  12. 6
    Hm jag har lite ont i halsen och tänkte nog hålla mig hemma, men nu blir jag osäker... Det är ju utomhus så jag lär väl nte smitta ngn om det är något. Vill ju gå och absolut om du ska... När bestämmer du dig?
  13. Medlem sedan
    Dec 2003
    #7
    Förlåt... Jag loggade ut, är hemma själv nu och då vill jag ha mammaegen tid. Har sytt mig en Mei Tai idag... Ler. Får testa på Adam och se vad kunden anser om den.

    kram
  14. 7
    Förlåt... Jag loggade ut, är hemma själv nu och då vill jag ha mammaegen tid. Har sytt mig en Mei Tai idag... Ler. Får testa på Adam och se vad kunden anser om den.

    kram
  15. Medlem sedan
    Oct 2002
    #8

    Impad!

    Sytt en Mei tai bara så där, va! Jag vet att det finns mönster, men jag tvivlar på att jag skulle fixa det. Berätta hur det gick, om han gillade den :-)
  16. 8
    Impad! Sytt en Mei tai bara så där, va! Jag vet att det finns mönster, men jag tvivlar på att jag skulle fixa det. Berätta hur det gick, om han gillade den :-)
  17. Medlem sedan
    Dec 2003
    #9
    Adam gillar den skarpt och det var med glädje han satt på ryggen och mös.

    LIte svårt att får upp honom själv dock så jag komme rnog inhandla någon slags sele ändå :


    Inte alls svårt .

    kram
  18. 9
    Adam gillar den skarpt och det var med glädje han satt på ryggen och mös.

    LIte svårt att får upp honom själv dock så jag komme rnog inhandla någon slags sele ändå :


    Inte alls svårt .

    kram
  19. Medlem sedan
    Oct 2002
    #10

    Vilket mönster

    använde du? Använde du något speciellt tyg?
  20. 10
    Vilket mönster använde du? Använde du något speciellt tyg?
  21. Medlem sedan
    Dec 2003
    #11
    Jag tog Isaks gamla sjal som jag sydde då han var liten av ett tyg från IKEA.

    Mönstret jag använde var två och lite från huvudet... oj vilken mening. Hittade två från BäraNära baranara.se som jag använde mig av och sedan klurade jag lite själv och klippte och sydde (onålat )

    Behöver du hjälp så hojta. Får ta en bild och lägga ut så du får se.

    kram
  22. 11
    Jag tog Isaks gamla sjal som jag sydde då han var liten av ett tyg från IKEA.

    Mönstret jag använde var två och lite från huvudet... oj vilken mening. Hittade två från BäraNära baranara.se som jag använde mig av och sedan klurade jag lite själv och klippte och sydde (onålat )

    Behöver du hjälp så hojta. Får ta en bild och lägga ut så du får se.

    kram
  23. Medlem sedan
    Oct 2002
    #12

    :-)

    Haha, brukar också sy onålat, är så himla otålig (sen så blir det som det blir också.. ;-) Lägg gärna in en bild, spännande att se.

    Tänk om jag faktiskt skulle ta och våga mig på att sy en! Fast först ska jag ge mig på fleecetyget jag ska göra en åkpåse av...
  24. 12
    :-) Haha, brukar också sy onålat, är så himla otålig (sen så blir det som det blir också.. ;-) Lägg gärna in en bild, spännande att se.

    Tänk om jag faktiskt skulle ta och våga mig på att sy en! Fast först ska jag ge mig på fleecetyget jag ska göra en åkpåse av...
  25. Medlem sedan
    Dec 2003
    #13
    Inget svårt... du kommer klara det galant. Hojta om du behöver hjälp.

    kram
  26. 13
    Inget svårt... du kommer klara det galant. Hojta om du behöver hjälp.

    kram

Liknande trådar

  1. Tack snälla, snälla ni
    By Kotthare in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-08-04, 14:56
  2. tack! tack! snälla ni för era svar
    By anonymt namn in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-01-18, 18:11
  3. TACK snälla, snälla ni!
    By Grodan in forum Vikt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-04-18, 12:52
  4. TACK snälla, snälla ni!
    By Grodan in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-03-04, 17:57
  5. Tack snälla, snälla ni!
    By Lima in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-05, 16:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar