han simmar!
_01 Sommarbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2000
    #1

    han simmar!

    eller ja, han är på god väg iaf. Han har ju mest lekt och plaskat på simskolan, men den här terminen har han tagit sig och som han säger själv, han lyssnar ivrigt. Igår när han skulle komma upp så tog han faktiskt tre simtag och simmade! Det trodde jag inte, så det går nog rätt fort nu.
  2. 1
    han simmar! eller ja, han är på god väg iaf. Han har ju mest lekt och plaskat på simskolan, men den här terminen har han tagit sig och som han säger själv, han lyssnar ivrigt. Igår när han skulle komma upp så tog han faktiskt tre simtag och simmade! Det trodde jag inte, så det går nog rätt fort nu.
  3. Medlem sedan
    Feb 2001
    #2
    Oj vad duktigt.
    Här övas det mest på att bara ligga i vattnet än
    Men å andra sidan går han inte på simskola heller det tar vi ev nästa år kanske
  4. 2
    Oj vad duktigt.
    Här övas det mest på att bara ligga i vattnet än
    Men å andra sidan går han inte på simskola heller det tar vi ev nästa år kanske
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3
    Visst blir man stolt!!
    Maya lärde ju sig i somras. Hon har alltid varit som en fik i vattnet så jag är inte så förvånad men man blir ju SÅ stolt!! Duktigt killen!!
  6. 3
    Visst blir man stolt!!
    Maya lärde ju sig i somras. Hon har alltid varit som en fik i vattnet så jag är inte så förvånad men man blir ju SÅ stolt!! Duktigt killen!!

Liknande trådar

  1. Simmar era 02 :or?
    By Piilla in forum _02 Vårbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2010-03-18, 20:23
  2. Juni simmar!
    By Sanna med tjejerna in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-08-27, 19:24
  3. Han simmar!!!
    By Marie_AOA in forum Autismspektrum
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-07-31, 06:39
  4. Ni som simmar
    By Mia m Iza& Klara in forum Vikt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-04-26, 11:06
  5. Ni som simmar
    By Mia m Iza& Klara in forum Vikt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-04-26, 08:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar