Hoho, var är ni???
Sport
  1. Hanna*
    #1

    Hoho, var är ni???

    Kolla nu tabellen noga, den är så vacker att skåda!!
    "Vi är starkare än någonsin!"
  2. 1
    Hoho, var är ni??? Kolla nu tabellen noga, den är så vacker att skåda!!
    "Vi är starkare än någonsin!"
  3. Medlem sedan
    Oct 2003
    #2
    Jodå....vi är här och ser fram emot en bortamatch mot IFK Glenn ikväll.

    Eftersom jag redan för länge sedan räknat bort DIF från guldet detta år och ställt in mig på en mellansäsong så måste jag säga att jag är ganska nöjd med tabellutvecklingen denna omgång också.
    Om Ellos skulle gå och vinna så känns det helt harmlöst.....det gör mig inte ett dyft.
    Kan t.o.m. tänka mig att köra en AIK:are och ta en läggmatch i sista omgånden om det är vad som krävs för att ni ska ta guldet före gnaget.
    (Minns deras 1-5 mot Malmö nöff nöff för ett par år sedan när en poäng i den matchen inneburit att guldet var säkrat för DIF.....vilket det självklart ändå blev i omgången efteråt )
    Fast jag tror råttorna kommer att trilla ner från andraplatsen också under dom sista omgångarna så det lär inte behövas i sista omgången.
  4. 2
    Jodå....vi är här och ser fram emot en bortamatch mot IFK Glenn ikväll.

    Eftersom jag redan för länge sedan räknat bort DIF från guldet detta år och ställt in mig på en mellansäsong så måste jag säga att jag är ganska nöjd med tabellutvecklingen denna omgång också.
    Om Ellos skulle gå och vinna så känns det helt harmlöst.....det gör mig inte ett dyft.
    Kan t.o.m. tänka mig att köra en AIK:are och ta en läggmatch i sista omgånden om det är vad som krävs för att ni ska ta guldet före gnaget.
    (Minns deras 1-5 mot Malmö nöff nöff för ett par år sedan när en poäng i den matchen inneburit att guldet var säkrat för DIF.....vilket det självklart ändå blev i omgången efteråt )
    Fast jag tror råttorna kommer att trilla ner från andraplatsen också under dom sista omgångarna så det lär inte behövas i sista omgången.

Liknande trådar

  1. Hoho!! hoho, hoho,hoho (ekar)
    By Kulan in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-01-05, 10:39
  2. Hoho??
    By Erika 17/10 (+4) in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-10-21, 13:58
  3. Hoho?
    By Alex m.Loke&Svante in forum _0607 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-13, 18:41
  4. hoho
    By tarantella in forum Singelmingel
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2006-09-25, 09:14
  5. *hoho*
    By .:Sabina:. in forum Vikt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-17, 12:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar