Kiss i sängen
_0704 Aprilbarn
  1. Issi
    #1

    Kiss i sängen

    Har ni tips gällande blöjor som håller tätt på natten. Har provat ALLA sorter men sonen vaknar oftast våt i pyjamasen iaf. Inga verkar funka. Sätter på noggrannt och bra och har en blöja som inte är för liten men hittills så funkar inget. Asjobbigt med all tvätt hela tiden och för honom att bli våt. Hjälp?
  2. 1
    Kiss i sängen Har ni tips gällande blöjor som håller tätt på natten. Har provat ALLA sorter men sonen vaknar oftast våt i pyjamasen iaf. Inga verkar funka. Sätter på noggrannt och bra och har en blöja som inte är för liten men hittills så funkar inget. Asjobbigt med all tvätt hela tiden och för honom att bli våt. Hjälp?
  3. Medlem sedan
    Apr 2005
    #2
    Jobbigt!
    Dessvärre får jag nog meddela att vi testat alla märken, hade sammaproblem förut med överfulla blöjor.
    De läckte inte men de blev så tunga och blöta att han vaknade.
    Äter din son på nätterna? Först när Charlie slutatde äta mitt i natten blev det okej i blöjan, vi började sömnkura för en vecka sedan och en trevlig effekt av det blev mindre kiss i blöjan.
  4. 2
    Jobbigt!
    Dessvärre får jag nog meddela att vi testat alla märken, hade sammaproblem förut med överfulla blöjor.
    De läckte inte men de blev så tunga och blöta att han vaknade.
    Äter din son på nätterna? Först när Charlie slutatde äta mitt i natten blev det okej i blöjan, vi började sömnkura för en vecka sedan och en trevlig effekt av det blev mindre kiss i blöjan.
  5. Medlem sedan
    Sep 2002
    #3
    Dert enda som funkar här är pampers active fit, de går högre upp än andra blöjor och sluter bättre tätt runt benen. Men det går igenom de med ibland, särskillt om Johannes sover på mage ochinte kissat på pottan innan han lägger sig. Kör ni potta på kvällen? Kan ju hjälpa lite iallafall.

    Lycka till
    R/E
  6. 3
    Dert enda som funkar här är pampers active fit, de går högre upp än andra blöjor och sluter bättre tätt runt benen. Men det går igenom de med ibland, särskillt om Johannes sover på mage ochinte kissat på pottan innan han lägger sig. Kör ni potta på kvällen? Kan ju hjälpa lite iallafall.

    Lycka till
    R/E
  7. Medlem sedan
    Oct 2004
    #4
    Hmmmm, om ni har provat ALLA blöjor så har jag egentligen inget råd att komma med men vi kör ialla fall med Pampers Activ fit och tycker att det funkar super bra. Up and go blöjor tycker jag inte funkar över natten, med sånna blir det ofta läckage.
  8. 4
    Hmmmm, om ni har provat ALLA blöjor så har jag egentligen inget råd att komma med men vi kör ialla fall med Pampers Activ fit och tycker att det funkar super bra. Up and go blöjor tycker jag inte funkar över natten, med sånna blir det ofta läckage.
  9. Medlem sedan
    Jan 2005
    #5
    Har ni provat en blöja i storleken större än den ni brukar ha på dagarna? kan ju vara så att den vanliga inte räcker till riktigt..
  10. 5
    Har ni provat en blöja i storleken större än den ni brukar ha på dagarna? kan ju vara så att den vanliga inte räcker till riktigt..
  11. Medlem sedan
    Jul 2004
    #6
    hej på dig.. hur gammal är pojkemojken.. kanske ett ypperligt tillfälle att sluta med blöjor istället.. bara ett litet tips.. kram
  12. 6
    hej på dig.. hur gammal är pojkemojken.. kanske ett ypperligt tillfälle att sluta med blöjor istället.. bara ett litet tips.. kram

Liknande trådar

  1. kiss i sängen
    By eva_n m linnea&elin in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-04-24, 07:27
  2. Kiss i sängen
    By Gitski in forum _0403 Marsbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-09-30, 13:13
  3. Kiss i sängen 5,5 år
    By Gitski in forum Kropp & hälsa
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-08-31, 19:11
  4. Kiss i sängen 5,5 år
    By Gitski in forum Föräldraskap
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-07-19, 18:13
  5. Kiss i sängen
    By V med 2 in forum _02/03 Vinterbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-13, 22:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar