Nu är jag tillbaka..
_0706 Junibarn
  1. Emiie m.4x4
    #1

    Nu är jag tillbaka..

    Har varit hemma ett par timmar och inte gjort någonting. Alldeles för chockad..
    Skulle ju som sagt på UL idad. Efter en stund sa hon åt mig att vi skulle göra om UL:et i ett annat rum,blev såklart jättenervös och han tänka tusen olika saker innan vi väl var inne i det där "förbaskade rummet".
    Sagt och gjort,UL igen. Efter många tittar så säger hon att det inte kan vara någonting annat än fyra(!!!!!) st!

    HUR gick det här till?! Trodde inte att sånt här kunde hända utan hjälp på något sätt,men nu är vi här,mer vförvirrandse än någonsin...

    Håller tummarna för att det går bra den här gången.
    Blev även flyttad till den 28 maj,men om det är ok stannar jag gärna kvar här inne ett tag till iallafall.

    Kram på er!
    Emelie m. 4+4?
  2. 1
    Nu är jag tillbaka.. Har varit hemma ett par timmar och inte gjort någonting. Alldeles för chockad..
    Skulle ju som sagt på UL idad. Efter en stund sa hon åt mig att vi skulle göra om UL:et i ett annat rum,blev såklart jättenervös och han tänka tusen olika saker innan vi väl var inne i det där "förbaskade rummet".
    Sagt och gjort,UL igen. Efter många tittar så säger hon att det inte kan vara någonting annat än fyra(!!!!!) st!

    HUR gick det här till?! Trodde inte att sånt här kunde hända utan hjälp på något sätt,men nu är vi här,mer vförvirrandse än någonsin...

    Håller tummarna för att det går bra den här gången.
    Blev även flyttad till den 28 maj,men om det är ok stannar jag gärna kvar här inne ett tag till iallafall.

    Kram på er!
    Emelie m. 4+4?
  3. Jen*nyplussad*
    #2
    Åhhh vad festligt!
    Ni har alltså inte fått någon hjälp alls? Är detta er första graviditet?
    Tusen grattis!
    Så spännande, jag förstår att du/ ni är chockad.

    Kram
  4. 2
    Åhhh vad festligt!
    Ni har alltså inte fått någon hjälp alls? Är detta er första graviditet?
    Tusen grattis!
    Så spännande, jag förstår att du/ ni är chockad.

    Kram
  5. Tösabiten i Småland
    #3
    Oj är det enda jag kan säga bara.... Glad för din skull och hoppas att allt går vägen! Har du barn innan? Klart att du kan stanna kvar hos oss!
    Grattis x 4

    Kram
  6. 3
    Oj är det enda jag kan säga bara.... Glad för din skull och hoppas att allt går vägen! Har du barn innan? Klart att du kan stanna kvar hos oss!
    Grattis x 4

    Kram
  7. Virrhöna
    #4
    Hoppsan, eller grattis! Jag är bara här inne och kikar, håller till på försöker bli gravid ännu. Det låter ju något omtumlande, fyra barn på en gång! Hoppas att alla knoddar mår bra coh att din graviditet blir bra...magen borde ju bli stor...
    Stor kram och lycka till!
    Virrhöna
  8. 4
    Hoppsan, eller grattis! Jag är bara här inne och kikar, håller till på försöker bli gravid ännu. Det låter ju något omtumlande, fyra barn på en gång! Hoppas att alla knoddar mår bra coh att din graviditet blir bra...magen borde ju bli stor...
    Stor kram och lycka till!
    Virrhöna
  9. Medlem sedan
    Jul 2006
    #5
    Oj! Grattis! Men blir det inte en väldans många barn hemma hos er då? Hade ni inte 4 sedan tidigare?
    Hoppas att allt går bra med de fyra små...
  10. 5
    Oj! Grattis! Men blir det inte en väldans många barn hemma hos er då? Hade ni inte 4 sedan tidigare?
    Hoppas att allt går bra med de fyra små...
  11. K m. N-05
    #6

    Oj, oj oj,OJ!!!

    Shit vad kul!!!
    Åh, shit vad du kommer få häcken full! Såg du dokumentären på tv för ett tag sedan om familejen som fick 8 barn under tre år?

    Håller tummar och tår att allt kommer gå bra för dig och de små!

    Kram!
  12. 6
    Oj, oj oj,OJ!!! Shit vad kul!!!
    Åh, shit vad du kommer få häcken full! Såg du dokumentären på tv för ett tag sedan om familejen som fick 8 barn under tre år?

    Håller tummar och tår att allt kommer gå bra för dig och de små!

    Kram!
  13. Jenny BF 12/6
    #7

    Helt otroligt ju!!!!

    Herregud!! Fyra????
    Om jag känner mig chockad, hur känner du dig inte då??
    Jisses...åtta barn hemma om några månader!!
  14. 7
    Helt otroligt ju!!!! Herregud!! Fyra????
    Om jag känner mig chockad, hur känner du dig inte då??
    Jisses...åtta barn hemma om några månader!!
  15. @ bf 16/6
    #8

    ojojoj!!!

    fyra på en gång!!!
    Håller alla tummar och tår för att det kommer att gå bra för dem alla och att de stannar i magen tillräckligt länge för att bli friska o starka!

    Jag vill ju inte jaga iväg dig men flyttad till maj så kanske du borde bekanta dig med april-gruppen också om du väntar 4

    Samtidigt kommer de ju vara "jämngamla" med våra junibarn utvecklingsmässigt, även om de tittar ut tidigare...

    Lycka till!
  16. 8
    ojojoj!!! fyra på en gång!!!
    Håller alla tummar och tår för att det kommer att gå bra för dem alla och att de stannar i magen tillräckligt länge för att bli friska o starka!

    Jag vill ju inte jaga iväg dig men flyttad till maj så kanske du borde bekanta dig med april-gruppen också om du väntar 4

    Samtidigt kommer de ju vara "jämngamla" med våra junibarn utvecklingsmässigt, även om de tittar ut tidigare...

    Lycka till!
  17. @ bf 16/6
    #9

    ojojoj!!!

    fyra på en gång!!!
    Håller alla tummar och tår för att det kommer att gå bra för dem alla och att de stannar i magen tillräckligt länge för att bli friska o starka!

    Jag vill ju inte jaga iväg dig men flyttad till maj så kanske du borde bekanta dig med april-gruppen också om du väntar 4

    Samtidigt kommer de ju vara "jämngamla" med våra junibarn utvecklingsmässigt, även om de tittar ut tidigare...

    Lycka till!
  18. 9
    ojojoj!!! fyra på en gång!!!
    Håller alla tummar och tår för att det kommer att gå bra för dem alla och att de stannar i magen tillräckligt länge för att bli friska o starka!

    Jag vill ju inte jaga iväg dig men flyttad till maj så kanske du borde bekanta dig med april-gruppen också om du väntar 4

    Samtidigt kommer de ju vara "jämngamla" med våra junibarn utvecklingsmässigt, även om de tittar ut tidigare...

    Lycka till!
  19. @ bf 16/6
    #10

    ursäkta dubletten

    aff dök visst precis där så jag fattade inte att det gått iväg...
  20. 10
    ursäkta dubletten aff dök visst precis där så jag fattade inte att det gått iväg...
  21. Medlem sedan
    Oct 2004
    #11
    Oj! OJ!!
    Wow! Hah..vet inte riktigt vad jag ska säga.
    Superjättegrattis!
    4 stycken på en och samma gång...wow.

    Det blir en väldans massa barn hemma sedan!

    Hoppas allt går bra!
  22. 11
    Oj! OJ!!
    Wow! Hah..vet inte riktigt vad jag ska säga.
    Superjättegrattis!
    4 stycken på en och samma gång...wow.

    Det blir en väldans massa barn hemma sedan!

    Hoppas allt går bra!
  23. Medlem sedan
    Oct 2006
    #12
    Jättegrattis!!!! =) Va kul att du uppdaterar oss!!! Måste kännas superoverkligt att det är FYRA små bebisar därinne... svårt nog att fatta att det är EN ju!!! Vilken TUR att ni har barn sen förut, så man är lite mer förberedd på hur det funkar... man minns ju omställningen när man fick den första!!!!
    Lycka till och stanna gääääärna kvar här med oss så länge du vill =)
    Grattis igen!
  24. 12
    Jättegrattis!!!! =) Va kul att du uppdaterar oss!!! Måste kännas superoverkligt att det är FYRA små bebisar därinne... svårt nog att fatta att det är EN ju!!! Vilken TUR att ni har barn sen förut, så man är lite mer förberedd på hur det funkar... man minns ju omställningen när man fick den första!!!!
    Lycka till och stanna gääääärna kvar här med oss så länge du vill =)
    Grattis igen!
  25. Jag och 3:an
    #13
    Oj, grattis! Vad kul men vilken panik jag skulle få
    Kram!
  26. 13
    Oj, grattis! Vad kul men vilken panik jag skulle få
    Kram!
  27. trean bf 10/6
    #14
    Wow, fyrdubbel grattis, eller vad man säger när det är fyra Vilken enorm känsla du måste uppleva, det tillhör ju inte vanligheterna att vänta fyra små barn samtidigt och ännu ovanligare är det ju att få till det på vanlig väg. Kanske man får läsa om fyrlingarna sen i framtiden i någon tidning, brukar ju bli lite uppståndelse över flerbarnsfödslar där det är fler en tre.

    Grattis igen, ni kommer verkligen få fullt upp
  28. 14
    Wow, fyrdubbel grattis, eller vad man säger när det är fyra Vilken enorm känsla du måste uppleva, det tillhör ju inte vanligheterna att vänta fyra små barn samtidigt och ännu ovanligare är det ju att få till det på vanlig väg. Kanske man får läsa om fyrlingarna sen i framtiden i någon tidning, brukar ju bli lite uppståndelse över flerbarnsfödslar där det är fler en tre.

    Grattis igen, ni kommer verkligen få fullt upp
  29. J med 3:an bf 23/6
    #15
    Jättemassa grattis till dig! Vad otroligt overkligt det måste kännas att vänta fyra barn på en gång?? Häftigt. Och grattis igen!!!
  30. 15
    Jättemassa grattis till dig! Vad otroligt overkligt det måste kännas att vänta fyra barn på en gång?? Häftigt. Och grattis igen!!!
  31. Medlem sedan
    Jan 2005
    #16
    Kan bara gratullera ¤ggr så mkt )) så roligtttt!!1


    Hoppas du/bebisarna får må bra nu
  32. 16
    Kan bara gratullera ¤ggr så mkt )) så roligtttt!!1


    Hoppas du/bebisarna får må bra nu
  33. Maria m. viktor
    #17
    Oj, Grattis. Kan förstå att ni är i chocktillstånd. Hoppas att allt går vägen och att dom stannar kvar där inne tills de är dax att komma ut.

    Lycka till
  34. 17
    Oj, Grattis. Kan förstå att ni är i chocktillstånd. Hoppas att allt går vägen och att dom stannar kvar där inne tills de är dax att komma ut.

    Lycka till
  35. Emiie m.4x4
    #18
    Ja jag såg den och tänkte "skönt att man inte har 8 barn på tre år". men nu är man här själv Skönt att jag har två lite större barn som kan hjälpa till,dom andra halvstora kanske okcså kan hjälpa till med något. :-)
  36. 18
    Ja jag såg den och tänkte "skönt att man inte har 8 barn på tre år". men nu är man här själv Skönt att jag har två lite större barn som kan hjälpa till,dom andra halvstora kanske okcså kan hjälpa till med något. :-)
  37. Emiie m.4x4
    #19
    Nej,ingen hjälp. Förstår inte alls hur det gått till
    Jag har fyra barn sedan tidigare,men två av dem är adopterade.
  38. 19
    Nej,ingen hjälp. Förstår inte alls hur det gått till
    Jag har fyra barn sedan tidigare,men två av dem är adopterade.
  39. Emiie m.4x4
    #20
    Tack! Har 4 barn innan..
  40. 20
    Tack! Har 4 barn innan..
Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Liknande trådar

  1. Tillbaka eller inte tillbaka....
    By Anonym in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2012-03-20, 21:41
  2. Hitta tillbaka, få honom tillbaka
    By Anonym in forum Separation
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-08-26, 18:45
  3. Betala tillbaka men även få tillbaka
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-02-25, 09:16
  4. Tillbaka
    By lizza5 in forum _01 Sommarbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-07, 18:43
  5. Tillbaka
    By GuM in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-15, 20:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar