jag ska bli miljonär
_0605 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2003
    #1

    jag ska bli miljonär

    jepp jag har lagt mina sista pengar på lotto med joker så idag eller senast lördag blir jag miljonär.

    åhh vad jag ska köpa grejor till ungarna *s*

    när jag vinenr min drömvinst ska jag bjuda alla här på fika
    www.twilightmoms.se för dig som gillar twilight och är över 18 år...
  2. 1
    jag ska bli miljonär jepp jag har lagt mina sista pengar på lotto med joker så idag eller senast lördag blir jag miljonär.

    åhh vad jag ska köpa grejor till ungarna *s*

    när jag vinenr min drömvinst ska jag bjuda alla här på fika
  3. Medlem sedan
    Aug 2004
    #2

    Grattis,

    själv har jag haft 10-veckors stående Lottorad och Joker i säkert 6-7 år, och jag väntar fortfarande på miljonvinsten. Så du menar att du bara ska komma och sno den nu.

    Men, men. Man har ju tur i kärlek i alla fall. Jag får väl leva på det
  4. 2
    Grattis, själv har jag haft 10-veckors stående Lottorad och Joker i säkert 6-7 år, och jag väntar fortfarande på miljonvinsten. Så du menar att du bara ska komma och sno den nu.

    Men, men. Man har ju tur i kärlek i alla fall. Jag får väl leva på det
  5. Medlem sedan
    Feb 2002
    #3

    Låter underbart! ;-)

    Ser fram emot den där fikan!
  6. 3
    Låter underbart! ;-) Ser fram emot den där fikan!
  7. Medlem sedan
    May 2003
    #4
    Åh jag vill ocksåååå! Massor med pengar vill jag ha. När man är föräldraledig har man så mycket tid att fundera ut vad man vill ha. När man jobbar hinner man knappt se vad som fattas.

    Men vi kommer! Fika är trevligt!
  8. 4
    Åh jag vill ocksåååå! Massor med pengar vill jag ha. När man är föräldraledig har man så mycket tid att fundera ut vad man vill ha. När man jobbar hinner man knappt se vad som fattas.

    Men vi kommer! Fika är trevligt!
  9. Myboo
    #5
    Nämen fy på dig. Så får man inte göra. Här spelar jag troget varje onsdag och lördag, båda dragningarna och så skall du komma och sno åt dig vinsten bara sådär.... *s*

    104 miljoner... Tänk vad jag kunde gjort med de pengarna. Halledudanemig..
  10. 5
    Nämen fy på dig. Så får man inte göra. Här spelar jag troget varje onsdag och lördag, båda dragningarna och så skall du komma och sno åt dig vinsten bara sådär.... *s*

    104 miljoner... Tänk vad jag kunde gjort med de pengarna. Halledudanemig..
  11. Medlem sedan
    Mar 2006
    #6
    Om du vinner en himla massa miljoner så kan du väl bjuda alla majmammor o barn på en solsemester ist *blink*blink*
  12. 6
    Om du vinner en himla massa miljoner så kan du väl bjuda alla majmammor o barn på en solsemester ist *blink*blink*
  13. Medlem sedan
    Sep 2005
    #7

    Her gick det???

    Ligger du på playan och solar nu eller
    ULRICAK
  14. 7
    Her gick det??? Ligger du på playan och solar nu eller
  15. Medlem sedan
    Sep 2003
    #8
    äh hade bara 4 rätt men jag har samma rad på lödag också....så då smäller det.
  16. 8
    äh hade bara 4 rätt men jag har samma rad på lödag också....så då smäller det.
  17. Medlem sedan
    Jan 2006
    #9

    håller med annie med ebba

    jag får anta att den där fikan är förlagt till varmare breddgrader... eller att vi iaf får flyga helikopter hem till dig? (kan verkligen tänka mig hur vackert det måste vara från en helikopter över höga kusten, för visst bodde du där i nejderna?)
    jag kan annars tänka mig en mindre vinst på en 500 000 eller liknande... lite ödmjukt sådär *S*
  18. 9
    håller med annie med ebba jag får anta att den där fikan är förlagt till varmare breddgrader... eller att vi iaf får flyga helikopter hem till dig? (kan verkligen tänka mig hur vackert det måste vara från en helikopter över höga kusten, för visst bodde du där i nejderna?)
    jag kan annars tänka mig en mindre vinst på en 500 000 eller liknande... lite ödmjukt sådär *S*
  19. Medlem sedan
    Sep 2003
    #10
    absolut,varför inte både och..en helikotertur här uppe och en solsemester...häftigt
  20. 10
    absolut,varför inte både och..en helikotertur här uppe och en solsemester...häftigt

Liknande trådar

  1. Måste man va miljonär
    By Sofia_N in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-08-12, 08:26
  2. Jag vill bli miljonär
    By Afrodite in forum Ordet är fritt
    Svar: 29
    Senaste inlägg: 2010-08-09, 22:06
  3. Kommer jag bli miljonär nu?
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-03-23, 09:39
  4. Miljonär?
    By tistel in forum Ordet är fritt
    Svar: 40
    Senaste inlägg: 2010-03-14, 20:07
  5. Ang. miljonär
    By Furiosa in forum Ordet är fritt
    Svar: 29
    Senaste inlägg: 2007-11-07, 17:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar