Hemma hos oss
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Oct 2004
    #1

    Hemma hos oss

    Nu har jag börjat lagt ut bilder på vårt hem om ni vill är ni välkomna att kika in. Ska lägga ut fler bilder så fort jag hinner (& hinner städa).
  2. 1
    Hemma hos oss Nu har jag börjat lagt ut bilder på vårt hem om ni vill är ni välkomna att kika in. Ska lägga ut fler bilder så fort jag hinner (& hinner städa).
  3. Medlem sedan
    Oct 2004
    #2
  4. Medlem sedan
    Nov 2001
    #3
    Vad fint! Rent och fräscht, blir sugen på vitt ju. Härlig målning av döttrarna!
  5. 3
    Vad fint! Rent och fräscht, blir sugen på vitt ju. Härlig målning av döttrarna!
  6. Medlem sedan
    Jan 2003
    #4

    Me like!

    HELT min smak!

    Vad fint ni har det!! Ska gå in å kika lite mer sen, å hoppas på uppdateringar.

    Vad fränt det var med en marimekko-gardin i mer färg. Vi var fega å tog en svart/grönbeige.
  7. 4
    Me like! HELT min smak!

    Vad fint ni har det!! Ska gå in å kika lite mer sen, å hoppas på uppdateringar.

    Vad fränt det var med en marimekko-gardin i mer färg. Vi var fega å tog en svart/grönbeige.
  8. Medlem sedan
    Feb 2000
    #5
    Tack vad roligt. Det är verkligen jättefint. Jag gillar soffbordet på övervåningen. En hall som er skulle jag också vilja ha men vi har så många jackor att vår dröm blir en rymllig garderob med skjutdörrar istället.
  9. 5
    Tack vad roligt. Det är verkligen jättefint. Jag gillar soffbordet på övervåningen. En hall som er skulle jag också vilja ha men vi har så många jackor att vår dröm blir en rymllig garderob med skjutdörrar istället.
  10. Medlem sedan
    Oct 2000
    #6

    tack för titten!

    Ni har jättefint och ännu finare blir det nog med de ändringar du beskriver (elementskydd o målning mm)

    lycklig mamma till Theo -01, Tuva -04 och Elliot -07

    "Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den"
  11. 6
    tack för titten! Ni har jättefint och ännu finare blir det nog med de ändringar du beskriver (elementskydd o målning mm)
  12. Medlem sedan
    May 2003
    #7

    Trevligt! :)

    Ser jättefint ut! Apropå elementskydd så har jag en bild i mitt album på de vi gjorde efter egen design. Det var någon som frågade förut..
    Lite mat och ett hem, ett glas vin och en vän, allting annat känns så överdrivet!

    Mega m. Filip-99 och Fanny-01
  13. 7
    Trevligt! :) Ser jättefint ut! Apropå elementskydd så har jag en bild i mitt album på de vi gjorde efter egen design. Det var någon som frågade förut..
  14. Medlem sedan
    Nov 1999
    #8

    Hur är de byggda?

    Snygga elementskydd! Hur har ni gjort konstruktionen på dem? Är de fasta eller går de att haka av på nåt sätt?
  15. 8
    Hur är de byggda? Snygga elementskydd! Hur har ni gjort konstruktionen på dem? Är de fasta eller går de att haka av på nåt sätt?
  16. Medlem sedan
    Feb 2001
    #9
    Snyggt! Jag gillar verkligen Marimekkotygerna! Trevligt med sa mycket vitt. Fast vit skohylla skulle jag personligen inte satsa pa; just skohyllor blir ju fort smutsiga av naturliga skal :-)
  17. 9
    Snyggt! Jag gillar verkligen Marimekkotygerna! Trevligt med sa mycket vitt. Fast vit skohylla skulle jag personligen inte satsa pa; just skohyllor blir ju fort smutsiga av naturliga skal :-)
  18. Medlem sedan
    Apr 2000
    #10
    Jättefint och trevligt! Lugn och vacker atmosfär, fina bilder. Hallen såg fin ut, men hur i hela friden får ni plats med kläder till fem personer där?

    Elemenskydd skulle jag inte bry mig om, det där elementet blir ju perfekt att hänga blöta kläder på på vintern! Sätt en skiva bakom som skyddar tapeten bara!

    Underbart med trägolv och -tak, alltihop såg väldigt trivsamt ut.

    Det där gamla köket som ska bli barnrum, hur mcyekt ska ni göra om där? Skulle lugnt kunna tänka mig ett sånt KÖK, med inte alltfår många omändringar alls!
  19. 10
    Jättefint och trevligt! Lugn och vacker atmosfär, fina bilder. Hallen såg fin ut, men hur i hela friden får ni plats med kläder till fem personer där?

    Elemenskydd skulle jag inte bry mig om, det där elementet blir ju perfekt att hänga blöta kläder på på vintern! Sätt en skiva bakom som skyddar tapeten bara!

    Underbart med trägolv och -tak, alltihop såg väldigt trivsamt ut.

    Det där gamla köket som ska bli barnrum, hur mcyekt ska ni göra om där? Skulle lugnt kunna tänka mig ett sånt KÖK, med inte alltfår många omändringar alls!
  20. Medlem sedan
    Oct 2004
    #11
    Vi har en garderob i rummet intill som tur är men det är oftast överfullt med kläder, skor, vantar mössor i hallen, vill ha bättre förvaring!

    Det gamla köket som ska bli barnrum ska vi bara göra iordning lättast möjligast nu, har inte riktigt tid & ork att göra det "tipp topp", håller på att måla för tillfället, så det blir mest målning av väggar & lister dörrar där inne, det får duga ett tag iaf. Sen kanske du såg att det ev. ska göras om lite i planlösningen på övervåningen.
  21. 11
    Vi har en garderob i rummet intill som tur är men det är oftast överfullt med kläder, skor, vantar mössor i hallen, vill ha bättre förvaring!

    Det gamla köket som ska bli barnrum ska vi bara göra iordning lättast möjligast nu, har inte riktigt tid & ork att göra det "tipp topp", håller på att måla för tillfället, så det blir mest målning av väggar & lister dörrar där inne, det får duga ett tag iaf. Sen kanske du såg att det ev. ska göras om lite i planlösningen på övervåningen.
  22. Medlem sedan
    Oct 2004
    #12
    Var inne på din sida & såg att du hade lagt ut mera bilder. När kan jag flytta in ? Ni har det jättefint . Härligt med ett nybyggt hus! Vill oxå ha.
  23. 12
    Var inne på din sida & såg att du hade lagt ut mera bilder. När kan jag flytta in ? Ni har det jättefint . Härligt med ett nybyggt hus! Vill oxå ha.
  24. Medlem sedan
    Sep 2004
    #13
    Jättefint ni gjort!

    Gillade spec den fina tavlan av er familj!!
  25. 13
    Jättefint ni gjort!

    Gillade spec den fina tavlan av er familj!!

Liknande trådar

  1. Hemma - och hemma med sjukis
    By JaCal in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-09-10, 20:04
  2. Hemma!
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-01-11, 09:45
  3. hemma gym?
    By anonymt namn in forum Träning
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-03-05, 00:08
  4. Dag 2 hemma
    By Jag-67 in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-04, 10:18
  5. nu är vi hemma...
    By ruthesther in forum Barnsjukdomar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-12, 20:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar