Nu är det min tur
_0412 Decemberbarn
  1. Leeandra m. N & M
    #1

    Nu är det min tur

    att berätta att här väntas det smått igen! Ett litet syskon beräknas anlända i början av april, ska vi väldigt härligt att bli mamma för tredje gången! Blödningarna jag hade med Mira har jag sluppit, dock inte illamåendet, så det blir säkert en liten tös den här gången också.
    Här planeras hemfödsel precis som förra gången, denna gång framför påskriset istället för julgranen, :-).
    Kram allihop!
  2. 1
    Nu är det min tur att berätta att här väntas det smått igen! Ett litet syskon beräknas anlända i början av april, ska vi väldigt härligt att bli mamma för tredje gången! Blödningarna jag hade med Mira har jag sluppit, dock inte illamåendet, så det blir säkert en liten tös den här gången också.
    Här planeras hemfödsel precis som förra gången, denna gång framför påskriset istället för julgranen, :-).
    Kram allihop!
  3. Medlem sedan
    Jul 2002
    #2
    Åh, vad roligt, ett stort grattis!
  4. 2
    Åh, vad roligt, ett stort grattis!
  5. Medlem sedan
    Feb 2004
    #3

    GRATTIS LEEANDRA!!!

    Vad roligt med en liten till*avis* Vi satt och tittade med barnen på bilderna från Vides förlossning i går och det är ju inte annat än att man blir lite sugen... Men NEJ det blir inte fler!

    Stort grattis till knytet i magen!

    Kram
  6. 3
    GRATTIS LEEANDRA!!! Vad roligt med en liten till*avis* Vi satt och tittade med barnen på bilderna från Vides förlossning i går och det är ju inte annat än att man blir lite sugen... Men NEJ det blir inte fler!

    Stort grattis till knytet i magen!

    Kram
  7. Medlem sedan
    May 2004
    #4

    Grattis!

    Stort grattis till dig, vad spännande med en tredje gullklimp!

    Jag skulle gärna ha en liten trea men det är lite väl sent påtänkt för en 40+ mamma som jag. Får nöja mig med två fantastiska killar. Stora killen fyller 15 år imorgon...

    *kram*
    Marie m T-91 & L-04
    Blomman ~ storstadstjej och mamma~
  8. 4
    Grattis! Stort grattis till dig, vad spännande med en tredje gullklimp!

    Jag skulle gärna ha en liten trea men det är lite väl sent påtänkt för en 40+ mamma som jag. Får nöja mig med två fantastiska killar. Stora killen fyller 15 år imorgon...

    *kram*
    Marie m T-91 & L-04
  9. Medlem sedan
    Oct 2004
    #5
    Grattis i mängder....vad mysigt med ett syskon till/kram
  10. 5
    Grattis i mängder....vad mysigt med ett syskon till/kram
  11. elin med hemlis
    #6
    Åh vad kul, grattis. ja vart flyttad till den 31 mars så kanske kommer våra förlossningsberättelser hamna här smtidigt =)
  12. 6
    Åh vad kul, grattis. ja vart flyttad till den 31 mars så kanske kommer våra förlossningsberättelser hamna här smtidigt =)
  13. elin med hemlis
    #7
    by the way, eftersom du e här inne ibland passar ja på att fråga dig om ja nånsin svarade på gästboksinlägget du skickade mig för typ ett år sen. Jag upptäckte idag *skäms* att ja HAR en gästbok o såg ett meddelande från dig om att vi skulle mailas, men det var ju när du fortfarande bodde i jakan. Ja ville bara säga tt ja hoppas att ja svarade dig då för annars skäms ja...
  14. 7
    by the way, eftersom du e här inne ibland passar ja på att fråga dig om ja nånsin svarade på gästboksinlägget du skickade mig för typ ett år sen. Jag upptäckte idag *skäms* att ja HAR en gästbok o såg ett meddelande från dig om att vi skulle mailas, men det var ju när du fortfarande bodde i jakan. Ja ville bara säga tt ja hoppas att ja svarade dig då för annars skäms ja...
  15. Medlem sedan
    Dec 2000
    #8

    Grattis!

    Skoj att se dig här med, har undrat många gånger vart du tog vägen!
  16. 8
    Grattis! Skoj att se dig här med, har undrat många gånger vart du tog vägen!
  17. Medlem sedan
    Apr 2004
    #9
    Grattis till trean!
  18. 9
    Grattis till trean!
  19. Medlem sedan
    Dec 2002
    #10
    Kul kul! Stort grattis till lilla trean, hoppas allt går som på räls fram till april
  20. 10
    Kul kul! Stort grattis till lilla trean, hoppas allt går som på räls fram till april
  21. Medlem sedan
    Jan 2003
    #11
    Grattis till trean. Vad roligt att föda hemma :-) Lycka till med allt!
  22. 11
    Grattis till trean. Vad roligt att föda hemma :-) Lycka till med allt!
  23. Medlem sedan
    Mar 2000
    #12

    Grattis!!

    Stort grattis till den kommande trean!
    **Pojke 0411** **Pojke 0512** och **Flicka 0808**

    Blogg: http://livat-med-tre.blogspot.com/
  24. 12
    Grattis!! Stort grattis till den kommande trean!
  25. Leeandra m. N & M
    #13
    Tack allihop för alla gratulationerna! SÅ roligt att få höra det, att vänta sitt tredje barn är ju allt annat än glamuröst... om man jämför med hur det var när jag väntade mitt första barn, :-). Men det gör inte så mycket, jag tycker fortfarande att det är samma mirakel, :-D.
    Stor kram till er allihop!
  26. 13
    Tack allihop för alla gratulationerna! SÅ roligt att få höra det, att vänta sitt tredje barn är ju allt annat än glamuröst... om man jämför med hur det var när jag väntade mitt första barn, :-). Men det gör inte så mycket, jag tycker fortfarande att det är samma mirakel, :-D.
    Stor kram till er allihop!
  27. Medlem sedan
    Aug 2003
    #14

    Härligt!!

    grattis till en blivande trea!!

    Själv fick jag ju min fyra nu i augusti. Det är såååååå underbart med barn!

    Lycka till med ännu en hemförlossning!
    Kram!
  28. 14
    Härligt!! grattis till en blivande trea!!

    Själv fick jag ju min fyra nu i augusti. Det är såååååå underbart med barn!

    Lycka till med ännu en hemförlossning!
    Kram!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar