Party baby?
_0707 Julibarn
  1. C m. F
    #1

    Party baby?

    Hejsan!
    Jag hoppas verkligen oxå hamna här - ÄL i helgen!
    Helgen därpå är det stor firmafest dit vi ska. Frågan är om man ska våga dricka eller inte? Jag har ju ingen chans att veta om jag är gravid efter bara en vecka. Tänker att det vore trist att inte få festa lite (om befruktningen inte lyckas), men tänk om bebisen uteblir just pga av festandet. Är ni med? Är jag alldeles för nojjig om jag låter bli? Hur skulle ni göra?
  2. 1
    Party baby? Hejsan!
    Jag hoppas verkligen oxå hamna här - ÄL i helgen!
    Helgen därpå är det stor firmafest dit vi ska. Frågan är om man ska våga dricka eller inte? Jag har ju ingen chans att veta om jag är gravid efter bara en vecka. Tänker att det vore trist att inte få festa lite (om befruktningen inte lyckas), men tänk om bebisen uteblir just pga av festandet. Är ni med? Är jag alldeles för nojjig om jag låter bli? Hur skulle ni göra?
  3. Atina
    #2
    jag skulle gå ut och festa men tänka lite på att kanske inte dricka allt för mkt...de första 5 veckorna påverkas inte embryot av vad mamman gör och inte gör men man kan ju fortfarande vara lite försiktig...passa på medans du kan
  4. 2
    jag skulle gå ut och festa men tänka lite på att kanske inte dricka allt för mkt...de första 5 veckorna påverkas inte embryot av vad mamman gör och inte gör men man kan ju fortfarande vara lite försiktig...passa på medans du kan
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3
    Babyn uteblir inte för att du festar gå du på festen och ha roligt (du behöver ju inte dricka dig apfull)
  6. 3
    Babyn uteblir inte för att du festar gå du på festen och ha roligt (du behöver ju inte dricka dig apfull)

Liknande trådar

  1. Party party
    By *CuP* in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-06-10, 20:50
  2. Baby blues och Baby lycka!
    By C@ttis in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-09-18, 15:09
  3. Baby blues och Baby lycka!
    By C@ttis in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-09-18, 10:32
  4. Party, party nästa helg (flyttar upp)
    By Lindaliten in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-02-13, 16:31
  5. Baby semp vs Baby plus
    By Kantarella in forum Bebissnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-04-17, 09:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar