ARN-Tvist-fråga, Maria m Jacob kanske?
_0601 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2000
    #1

    ARN-Tvist-fråga, Maria m Jacob kanske?

    Nu har jag en fråga ang min tvist med barnklädesbutiken och beslutet från ARN. Vänder mig till Maria eftersom jag vet att du är jurist, men om nån annan vet får ni GÄRNA svara.

    Jo, nu har jag fått höra ryktesvägen att butiken är ute till försäljning. Jag misstänker att k*rringen (dvs butiksägaren) inte kommer bry sig om ARN's beslut. Hur är det, kommer "skulden" till mig följa med till nästa ägare?

    Jag måste agera snabbt, för som hon har betett sig så tänker jag, så långt det är möjligt, förstöra hennes chanser att få bra betalt för butiken.
    Vid tangenterna...
    /Nadja, mamma till S-06, T-04, S-01 & B-91
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~
    Min blogg: http://busmammans.blogg.se/
  2. 1
    ARN-Tvist-fråga, Maria m Jacob kanske? Nu har jag en fråga ang min tvist med barnklädesbutiken och beslutet från ARN. Vänder mig till Maria eftersom jag vet att du är jurist, men om nån annan vet får ni GÄRNA svara.

    Jo, nu har jag fått höra ryktesvägen att butiken är ute till försäljning. Jag misstänker att k*rringen (dvs butiksägaren) inte kommer bry sig om ARN's beslut. Hur är det, kommer "skulden" till mig följa med till nästa ägare?

    Jag måste agera snabbt, för som hon har betett sig så tänker jag, så långt det är möjligt, förstöra hennes chanser att få bra betalt för butiken.
  3. Medlem sedan
    Jul 2005
    #2
    Jag messar dig! Ska bara kolla lite först - även om man är jurist så har man ju inte allt i huvudet om man säger så... Särskilt inte nu när man är mammaledig och hjärnan liksom gått på halvfart ett bra tag...!
  4. 2
    Jag messar dig! Ska bara kolla lite först - även om man är jurist så har man ju inte allt i huvudet om man säger så... Särskilt inte nu när man är mammaledig och hjärnan liksom gått på halvfart ett bra tag...!
  5. Medlem sedan
    Jul 2005
    #3
    Förresten; vad gör du upp kl 02.21???
  6. 3
    Förresten; vad gör du upp kl 02.21???

Liknande trådar

  1. Grattis Maria m Jacob!
    By Veronica & Edvin in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-07-28, 07:41
  2. monilnr till maria m jacob?
    By _Diana_ in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-30, 08:35
  3. Maria med Jacob
    By -LillaMy- in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-22, 19:27
  4. Maria m Jacob och Emla?
    By emma_2006 in forum Gravidsnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-24, 21:18
  5. Maria m Jacob!
    By -Emla- in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-04-20, 20:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar