Dra mig baklänges!!
_0601 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2005
    #1

    Dra mig baklänges!!

    Charlie har haft 2 jobbiga nätter iom sin tandsprickning, det har ju av naturliga skäl gjort att vi tagit några steg tillbaks i vår sömnträning.
    Jag väntade mig en tredje jobbig natt, om inte för tandsprickningen så för att komma tillbaks på banan igen.
    Hur sover då det arma lilla barnet?
    Jo NONSTOP 18-07! :O
    13 timmars sömn, utan minsta lilla nappistoppning, hallelulejah, det kanske finns en gud trots allt?

    Kista here I come, vilka skall mer med, Liza?
    Charlie 060109 & Amadeus 070425
  2. 1
    Dra mig baklänges!! Charlie har haft 2 jobbiga nätter iom sin tandsprickning, det har ju av naturliga skäl gjort att vi tagit några steg tillbaks i vår sömnträning.
    Jag väntade mig en tredje jobbig natt, om inte för tandsprickningen så för att komma tillbaks på banan igen.
    Hur sover då det arma lilla barnet?
    Jo NONSTOP 18-07! :O
    13 timmars sömn, utan minsta lilla nappistoppning, hallelulejah, det kanske finns en gud trots allt?

    Kista here I come, vilka skall mer med, Liza?
  3. Medlem sedan
    Jul 2005
    #2
    Åh det låter skönt med så många timmars sömn! Strålande!

    Själv har jag inte sovit bra inatt, kan inte skylla på Jacob heller, utan enbart på mig själv... låg och grubblade och funderade på jobb och en massa annat... har blivit erbjuden en ny tjänst men är såååå osäker på hur jag ska göra... jag vill men tvekar samtidigt... Det känns som om det kommer att bli extremt mycket jobb om jag tar det och även om Jacobs pappa ska vara pappaledig och jag vet att Jacob kommr att ha det bra, så vill jag ju inte vara borta från honom låååånga dagar.... samtidigt är det en kanontjänst jag skulle få... hmm en del fundering återstår alltså...

    Jag kommer till Kista iaf! Kl 11 på vanliga stället?
  4. 2
    Åh det låter skönt med så många timmars sömn! Strålande!

    Själv har jag inte sovit bra inatt, kan inte skylla på Jacob heller, utan enbart på mig själv... låg och grubblade och funderade på jobb och en massa annat... har blivit erbjuden en ny tjänst men är såååå osäker på hur jag ska göra... jag vill men tvekar samtidigt... Det känns som om det kommer att bli extremt mycket jobb om jag tar det och även om Jacobs pappa ska vara pappaledig och jag vet att Jacob kommr att ha det bra, så vill jag ju inte vara borta från honom låååånga dagar.... samtidigt är det en kanontjänst jag skulle få... hmm en del fundering återstår alltså...

    Jag kommer till Kista iaf! Kl 11 på vanliga stället?
  5. Medlem sedan
    Apr 2005
    #3
    Oj vad svårt! Jag förstår verkligen att du grubblar, vi får prata vidare om det på lunchen (kista vanliga stället) för det verkar vara en del att ta hänsyn till..
    Vi ses
  6. 3
    Oj vad svårt! Jag förstår verkligen att du grubblar, vi får prata vidare om det på lunchen (kista vanliga stället) för det verkar vara en del att ta hänsyn till..
    Vi ses
  7. Medlem sedan
    Apr 2005
    #4
    Och föressten så finns det nu 2 fina tänder att beskåda i Charlies underkäke
  8. 4
    Och föressten så finns det nu 2 fina tänder att beskåda i Charlies underkäke
  9. Medlem sedan
    Jun 2005
    #5

    Wohoo

    Visst blir man såå GLAAD?! det gör så mkt med den där sömnen! Skönt för er emlan
    ♥Par i prinsessor♥
  10. 5
    Wohoo Visst blir man såå GLAAD?! det gör så mkt med den där sömnen! Skönt för er emlan
  11. Medlem sedan
    May 2005
    #6
    Grattis till er! Vad skönt!

    Efter Saga väl somnat igår så sov hon sen till klockan 6 i egen säng!
    JAg vaknade 5.45 och var mäkta förvånad och var tvungen att känna så hon andades, men det gjorde hon ju...*S*
  12. 6
    Grattis till er! Vad skönt!

    Efter Saga väl somnat igår så sov hon sen till klockan 6 i egen säng!
    JAg vaknade 5.45 och var mäkta förvånad och var tvungen att känna så hon andades, men det gjorde hon ju...*S*
  13. Medlem sedan
    Oct 2005
    #7
    Ojojoj Grattis!! Han kan om han vill den lilla busungen =)
  14. 7
    Ojojoj Grattis!! Han kan om han vill den lilla busungen =)
  15. Medlem sedan
    Apr 2005
    #8
    Underbart! Jag hoppas det fortsätter...
  16. 8
    Underbart! Jag hoppas det fortsätter...
  17. Medlem sedan
    Apr 2005
    #9
    Nämen, vad duktiga dom är!!
    Jag vaknade vid 5 jag också och trodde att han var borta *rodnar* man är ju knappast van vid dessa marathon-sovpass.
    Nu gäller det bara att unga fröken Skrot förstår att lämplig insomningstid är mellan 18-19 också så mamman får roa sig lite på kvällskvisten
  18. 9
    Nämen, vad duktiga dom är!!
    Jag vaknade vid 5 jag också och trodde att han var borta *rodnar* man är ju knappast van vid dessa marathon-sovpass.
    Nu gäller det bara att unga fröken Skrot förstår att lämplig insomningstid är mellan 18-19 också så mamman får roa sig lite på kvällskvisten
  19. Medlem sedan
    Apr 2005
    #10
    Tackar Ja inte tänker jag tvivla mer iaf, nu jädrar skall här sovas *s*
  20. 10
    Tackar Ja inte tänker jag tvivla mer iaf, nu jädrar skall här sovas *s*

Liknande trådar

  1. Dra mig baklänges.
    By 71:an Nika in forum Ordet är fritt
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2011-04-01, 13:24
  2. Dra mig baklänges!
    By Marmelad in forum Ordet är fritt
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2008-11-22, 20:26
  3. Baklänges
    By Gabricia in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-10-19, 21:46
  4. Baklänges!
    By Lova med tre in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-08-09, 20:30
  5. Dra mig baklänges!
    By mallgrodan in forum Singelmingel
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2006-03-19, 00:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar