Titta på mina små AnneGeddes fjärilar :)
_0307 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2003
    #1
  2. 1
    Titta på mina små AnneGeddes fjärilar :) Söta? :-)
  3. Medlem sedan
    Feb 2003
    #2
  4. Medlem sedan
    Aug 2003
    #3

    Sötnosarna!

    Vad stora och guldlockiga dom har blivit!

    länge sen sist förresten, jag har haft så fullt upp så jag har knappt varit på msn eller skrivit mail eller nåt, men hoppas att ni har det bra! Såg i bloggen att du opererat armen, hoppas det inte gör så ont längre.
    kram!
  5. 3
    Sötnosarna! Vad stora och guldlockiga dom har blivit!

    länge sen sist förresten, jag har haft så fullt upp så jag har knappt varit på msn eller skrivit mail eller nåt, men hoppas att ni har det bra! Såg i bloggen att du opererat armen, hoppas det inte gör så ont längre.
    kram!
  6. Medlem sedan
    Feb 2003
    #4
    Heej Nette kramar om..det känns som 100 år sen..jag är så dålig på att höra av mig..denna sommaren har varit bara jobb och sen övrig tid barnen..lite bättre nu...kan andas..jobbar mindre...o nu är jag ju nyopererad och hemma en vecka vilar mig..skönt faktiskt :-) har inte ont men ömmmar o värker till om jag vrider handen i vissa vinklar eller lyfter för tungt..Hur har ni det Nette?..Läste om er lilla 2:a..börjar h*n närma sig..ungefär när..jobbig väntan..samtidigt underbar..snart snart...såå fina bilder på er hemsida från semesterresa..ljuvligt skönt..Ha det riktigt gott Nette sköt om dig!!! KRAM Milla
  7. 4
    Heej Nette kramar om..det känns som 100 år sen..jag är så dålig på att höra av mig..denna sommaren har varit bara jobb och sen övrig tid barnen..lite bättre nu...kan andas..jobbar mindre...o nu är jag ju nyopererad och hemma en vecka vilar mig..skönt faktiskt :-) har inte ont men ömmmar o värker till om jag vrider handen i vissa vinklar eller lyfter för tungt..Hur har ni det Nette?..Läste om er lilla 2:a..börjar h*n närma sig..ungefär när..jobbig väntan..samtidigt underbar..snart snart...såå fina bilder på er hemsida från semesterresa..ljuvligt skönt..Ha det riktigt gott Nette sköt om dig!!! KRAM Milla
  8. Medlem sedan
    Aug 2002
    #5
    vad söta barn du har! riktiga små änglar!
  9. 5
    vad söta barn du har! riktiga små änglar!

Liknande trådar

  1. Titta in på mina nyinlagda auktioner
    By oja39 in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-03-04, 18:22
  2. Titta på mina, titta på mina!!!
    By tistel in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-03-23, 15:03
  3. Fjärilar!
    By Anne m 2 in forum _00/01 Vinterbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-05-18, 20:27
  4. top 10 fjärilar?
    By Helene_med_Alexander in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-28, 11:46
  5. Titta på mina sjalbarn!
    By -Milla- in forum _0506 Junibarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2005-12-10, 19:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar