Maria med Jacob
_0601 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    Maria med Jacob

    Hej!

    Har varit bortrest ett par dagar och inte hunnit svara förrän nu!

    Ang. Maclaren-vagnen så kan jag i alla fall säga att Jonna fortfarande lätt kan använda den. Hon sitter jättebra men hon skulle nog inte kunna sova i den. Nu sover hon inte på dagen längre så det är inget problem alls. Som sittvagn går den alldeles utmärkt under en lång tid framöver för Jacob.

    Då pratar jag iofs dock enbart om Maclaren Techno XT. Är inte helt 100% på storleken på de andra varianterna eftersom jag bara ägt denna själv. Det är oxå den enda som har riktigt djupt liggläge.

    Du får hemskt gärna prova min vagn men tyvärr bor vi ju inte direkt grannar! Ifall du skulle räka ramla över en barnvakt i em så har du ju en chans då! *ler*

    Lycka till med vagnköpandet!
  2. 1
    Maria med Jacob Hej!

    Har varit bortrest ett par dagar och inte hunnit svara förrän nu!

    Ang. Maclaren-vagnen så kan jag i alla fall säga att Jonna fortfarande lätt kan använda den. Hon sitter jättebra men hon skulle nog inte kunna sova i den. Nu sover hon inte på dagen längre så det är inget problem alls. Som sittvagn går den alldeles utmärkt under en lång tid framöver för Jacob.

    Då pratar jag iofs dock enbart om Maclaren Techno XT. Är inte helt 100% på storleken på de andra varianterna eftersom jag bara ägt denna själv. Det är oxå den enda som har riktigt djupt liggläge.

    Du får hemskt gärna prova min vagn men tyvärr bor vi ju inte direkt grannar! Ifall du skulle räka ramla över en barnvakt i em så har du ju en chans då! *ler*

    Lycka till med vagnköpandet!
  3. Medlem sedan
    Apr 2005
    #2
    (OT) är du hemma nu? Jag behöver prata med dig, har terrat telefonen nu på morgonen men vet inte om du hunnit se det *flin*
    har du tid?
  4. 2
    (OT) är du hemma nu? Jag behöver prata med dig, har terrat telefonen nu på morgonen men vet inte om du hunnit se det *flin*
    har du tid?
  5. Medlem sedan
    Jul 2005
    #3
    Tusen tack till dig Linda! Det är just techno xt som jag funderade på, tycker den är snyggast, men ville höra lite med dig först!

    Tack!

    Hoppas partyt var bra! Synd att jag inte kunde komma!
  6. 3
    Tusen tack till dig Linda! Det är just techno xt som jag funderade på, tycker den är snyggast, men ville höra lite med dig först!

    Tack!

    Hoppas partyt var bra! Synd att jag inte kunde komma!

Liknande trådar

  1. Grattis Maria m Jacob!
    By Veronica & Edvin in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-07-28, 07:41
  2. monilnr till maria m jacob?
    By _Diana_ in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-30, 08:35
  3. ARN-Tvist-fråga, Maria m Jacob kanske?
    By Nadja in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-19, 18:33
  4. Maria m Jacob och Emla?
    By emma_2006 in forum Gravidsnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-24, 21:18
  5. Maria m Jacob!
    By -Emla- in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-04-20, 20:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar