Nu får jag igen...
_0307 Julibarn
  1. Erika m T o Ä (+5)
    #1

    Nu får jag igen...

    För att jag gått och kännt mig lite snuvad på "väntan" biten i graviditeten då ju Thea kom 3v tidigt... Jag kan hälsa till alla som undrar att få barn något "för tidigt" är oerhört mycket roligare än att plussa!!!!... Håll gärna en tumme för att det sätter igång snart här (nu när både Cissi och Lina fått sina guldklimpar), för jag börjar bli rätt lack!
  2. 1
    Nu får jag igen... För att jag gått och kännt mig lite snuvad på "väntan" biten i graviditeten då ju Thea kom 3v tidigt... Jag kan hälsa till alla som undrar att få barn något "för tidigt" är oerhört mycket roligare än att plussa!!!!... Håll gärna en tumme för att det sätter igång snart här (nu när både Cissi och Lina fått sina guldklimpar), för jag börjar bli rätt lack!
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2
    Håller tummar! Vet hur jobbigt det är att gå på övertid. Jag gick över 16 dagar med Natanael och 14 med Love. Inte alls roligt. Hoppas verkligen du slipper vänta mer nu!
    /Frida
  4. 2
    Håller tummar! Vet hur jobbigt det är att gå på övertid. Jag gick över 16 dagar med Natanael och 14 med Love. Inte alls roligt. Hoppas verkligen du slipper vänta mer nu!
    /Frida
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3

    Hej!

    Jag vet ju inte hur det känns att plussa - MEN jag vet hur det känns att längta efter sin bebis!

    Nu kan det ju omöjligt vara jättelångt kvar iaf! Snart har du lillebror! Pepp pepp pepp!!!

    KRAAAAAM!
  6. 3
    Hej! Jag vet ju inte hur det känns att plussa - MEN jag vet hur det känns att längta efter sin bebis!

    Nu kan det ju omöjligt vara jättelångt kvar iaf! Snart har du lillebror! Pepp pepp pepp!!!

    KRAAAAAM!
  7. Medlem sedan
    Dec 2003
    #4
    Vet hur det är, fick ju Emilia tidigare (10 dagar) och fick vänta på Lucas i 15 dagar...
  8. 4
    Vet hur det är, fick ju Emilia tidigare (10 dagar) och fick vänta på Lucas i 15 dagar...
  9. Medlem sedan
    Dec 2003
    #5
    Snabb på skicka, självklart hoppas jag att du får snart och håller alla tummarna.
  10. 5
    Snabb på skicka, självklart hoppas jag att du får snart och håller alla tummarna.
  11. Medlem sedan
    Feb 2003
    #6

    Nu hoppas jag att du inte är här...

    och läser det här utan att det är på G....
    Men annars så skickar jag massa peppkramar o snart är det din tur att snusa bebis
  12. 6
    Nu hoppas jag att du inte är här... och läser det här utan att det är på G....
    Men annars så skickar jag massa peppkramar o snart är det din tur att snusa bebis
  13. Medlem sedan
    Nov 2001
    #7

    Håller tummar!

    Själv har jag haft turen att slippa plussa, jag tyckte att Junis da´n före bf var drygt nog...
    *kom ut nu bebisen!*
    Bibbi m Juni + 3 söner
  14. 7
    Håller tummar! Själv har jag haft turen att slippa plussa, jag tyckte att Junis da´n före bf var drygt nog...
    *kom ut nu bebisen!*
  15. Erika 17/10 (+5)
    #8
    Jag hade för mig att det var så för dig... Jag förstår att du måste varit frustrerad men på nått sätt så får det mig att känna att det är någon form av normalt att det är så här i alla fall.. ;-)
  16. 8
    Jag hade för mig att det var så för dig... Jag förstår att du måste varit frustrerad men på nått sätt så får det mig att känna att det är någon form av normalt att det är så här i alla fall.. ;-)
  17. Medlem sedan
    Feb 2003
    #9
    Vet precis hur det känns för jag har ju plussat en dryg vecka med både Viggo och Dante... Hoppas verkligen att det drar igång snart och att du får snusa bebis fortare än du anar!

    Kram,
    Susanne
  18. 9
    Vet precis hur det känns för jag har ju plussat en dryg vecka med både Viggo och Dante... Hoppas verkligen att det drar igång snart och att du får snusa bebis fortare än du anar!

    Kram,
    Susanne
  19. Medlem sedan
    Jun 2001
    #10
    Tummar hålls hårt att det drar igång när som helst!
  20. 10
    Tummar hålls hårt att det drar igång när som helst!
  21. Medlem sedan
    Jan 2002
    #11
    Hoppas det sätter igång snart. Kram
  22. 11
    Hoppas det sätter igång snart. Kram

Liknande trådar

  1. Hemma igen efter KUB o inlagd igen
    By sussiesan in forum _1111 Novemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-05-04, 05:12
  2. Känner igen mig själv igen
    By camilla_73 in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-09-13, 18:18
  3. amma igen efter tre dygn?(igen)
    By mor till nea och xerxes in forum Bebissnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-06-28, 22:15
  4. Barn igen-igen efter ängel
    By Mamma till ängel in forum Änglabarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-03-29, 07:22
  5. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-07, 19:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar