Visning..
_0308 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2002
    #1

    Visning..

    Ja, idag har vi haft visning på vår lägenhet, imorgon är det omvisning. Usch vad läskigt, spännande och obehagligt det här är! Vill bara att det ska vara över, men samtidigt ju att det ska budas hej vilt hela veckan.. *ler* Iaf var det många här, 20 sällskap (hur fick de plats??), så det känns ju bra iaf.. Håll tummarna!!

    Sen börjar vi ha allmän flyttångest också rent generellt, har vi gjort rätt och sådär, men ja - tror nog ändå att vi har gjort det, trots sämre kommunikationer...

    För övrigt är jag superglad för att Celias finmotorik har tagit ett jättesprång framåt! Helt plötsligt klarar hon av att skriva de bokstäver som hon så länge velat kunna skriva - hon är så stolt när hon nu kan skriva sitt namn! Dessutom börjar teckningarna bli mer och mer begripliga, nu ser man ju faktiskt att det ÄR gubbar, prinsessor och så vidare hon ritar. Mysigt!
    Tessie
  2. 1
    Visning.. Ja, idag har vi haft visning på vår lägenhet, imorgon är det omvisning. Usch vad läskigt, spännande och obehagligt det här är! Vill bara att det ska vara över, men samtidigt ju att det ska budas hej vilt hela veckan.. *ler* Iaf var det många här, 20 sällskap (hur fick de plats??), så det känns ju bra iaf.. Håll tummarna!!

    Sen börjar vi ha allmän flyttångest också rent generellt, har vi gjort rätt och sådär, men ja - tror nog ändå att vi har gjort det, trots sämre kommunikationer...

    För övrigt är jag superglad för att Celias finmotorik har tagit ett jättesprång framåt! Helt plötsligt klarar hon av att skriva de bokstäver som hon så länge velat kunna skriva - hon är så stolt när hon nu kan skriva sitt namn! Dessutom börjar teckningarna bli mer och mer begripliga, nu ser man ju faktiskt att det ÄR gubbar, prinsessor och så vidare hon ritar. Mysigt!
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2

    Spännande!

    Lite för spännande kanske, hehe. Ni kommer väl ganska säkert gå med vinst i alla fall?
    Självklart håller jag mina tummar för att det blir en vild och galen budgivning! :-)

    Och vad roligt för Celia (och er såklart) att hon kan skriva sitt namn nu! Frida har precis börjat skriva bokstäver och det är inte alltid man ser att det är ett A eller ett T eller vad hon nu säger att hon skrivit.
    Hon brukar skriva listor till mig med saker jag ska handla. :-)
    ~Jessica med Frida-03 och Odin-06~
  4. 2
    Spännande! Lite för spännande kanske, hehe. Ni kommer väl ganska säkert gå med vinst i alla fall?
    Självklart håller jag mina tummar för att det blir en vild och galen budgivning! :-)

    Och vad roligt för Celia (och er såklart) att hon kan skriva sitt namn nu! Frida har precis börjat skriva bokstäver och det är inte alltid man ser att det är ett A eller ett T eller vad hon nu säger att hon skrivit.
    Hon brukar skriva listor till mig med saker jag ska handla. :-)
  5. Medlem sedan
    Apr 2002
    #3

    Roligt

    med mycket folk på visningen När vi sålde vårt hus var det bara fyra stycken på visningen. Men det var å andra sidan två av dem som verkligen hade bestämt sig för att just de skulle ha huset. Så det blev en ordentlig budgivning som slutade med stor fördel till oss
    Emeli med gullungarna Axel (0308) och Elsa (0504)
  6. 3
    Roligt med mycket folk på visningen När vi sålde vårt hus var det bara fyra stycken på visningen. Men det var å andra sidan två av dem som verkligen hade bestämt sig för att just de skulle ha huset. Så det blev en ordentlig budgivning som slutade med stor fördel till oss
  7. Medlem sedan
    Nov 2000
    #4

    Spännande!

    Det är verkligen nervigt med visning och köp, men det ÄR ju så skönt när det är klart! Hoppas att ni får in riktigt mycket nu, då! )

    Och himlars, vad duktig Celia är! Här syns det inga gubbar än, ska jag säga! Än mindre bokstäver! Men så ligger inte intresset ditåt heller, storasyster hoggar alla ritsaker.

    Lycka till nu!
    Ann med Lovisa 6 maj 2001 & Erik 13 augusti 2003 & Alva, född 9 december 2008.
    ****************************** ****
    http://www.flickr.com/photos/anek70/
  8. 4
    Spännande! Det är verkligen nervigt med visning och köp, men det ÄR ju så skönt när det är klart! Hoppas att ni får in riktigt mycket nu, då! )

    Och himlars, vad duktig Celia är! Här syns det inga gubbar än, ska jag säga! Än mindre bokstäver! Men så ligger inte intresset ditåt heller, storasyster hoggar alla ritsaker.

    Lycka till nu!
  9. Medlem sedan
    Jul 2002
    #5

    Mmmm

    Jättespännande! O ja voisst gör vi vinst, frågan är bara hur mycket.. (Går ut 500' högre än vad i köpte för..)

    Jobbigast nu är att hålla lägenheten tiptop m barn hemma.. O nu ringde mäklaren igen o vi måste ha YTTERLIGARE en visning (spekulant som e bortrest).. Usch vad jag måste putsa...

    Och näe, det är ju inte alltid man ser vad de ritar o skriver direkt.. *ler*
    Tessie
  10. 5
    Mmmm Jättespännande! O ja voisst gör vi vinst, frågan är bara hur mycket.. (Går ut 500' högre än vad i köpte för..)

    Jobbigast nu är att hålla lägenheten tiptop m barn hemma.. O nu ringde mäklaren igen o vi måste ha YTTERLIGARE en visning (spekulant som e bortrest).. Usch vad jag måste putsa...

    Och näe, det är ju inte alltid man ser vad de ritar o skriver direkt.. *ler*
  11. Medlem sedan
    Jul 2002
    #6

    Härligt!

    Vi får väl hoppas på detsamma då!
    Tessie
  12. 6
    Härligt! Vi får väl hoppas på detsamma då!
  13. Medlem sedan
    Jul 2002
    #7

    Jupp

    Både spännande o läskigt, o skönt när det är över.. *ler*

    Duktig o duktig, hennes intresse helt enkelt. *ler* Det går betydligt sämre att cykla trehjuling kan jag avslöja..

    ´Kram!
    Tessie
  14. 7
    Jupp Både spännande o läskigt, o skönt när det är över.. *ler*

    Duktig o duktig, hennes intresse helt enkelt. *ler* Det går betydligt sämre att cykla trehjuling kan jag avslöja..

    ´Kram!
  15. Medlem sedan
    Aug 2001
    #8
    Spännande! Hoppas budgvningen går bra!
    Vad kul för Celia att hon kan skriva sitt namn nu! (Känner mig just nu jättetaskig som har "belönat" August med både G och S, men vi har ju inte direkt varit snällare mot Isabelle, så det jämnar ut sig! AUT kan han skriva i alla fall!
  16. 8
    Spännande! Hoppas budgvningen går bra!
    Vad kul för Celia att hon kan skriva sitt namn nu! (Känner mig just nu jättetaskig som har "belönat" August med både G och S, men vi har ju inte direkt varit snällare mot Isabelle, så det jämnar ut sig! AUT kan han skriva i alla fall!

Liknande trådar

  1. Vi ska på visning!!!!
    By anko in forum Ordet är fritt
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2008-06-24, 22:18
  2. Me & I: visning 22/4
    By Tinalina in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-22, 16:46
  3. Ska ha Me&I-visning...
    By Annika med 3 in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-29, 19:54
  4. Dax för visning
    By Liz med 2 pojkar in forum Hem & fritid
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2006-05-25, 12:01
  5. Me & I-visning!
    By Mamma Mia in forum Småbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-31, 08:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar