Idun 5 mån!!!
_0605 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2005
    #1

    Idun 5 mån!!!

    Oj va fort tiden går!!!!! Idag blev Idun 5 månader, tiden bara springer iväg!!!

    Hon har börjat att äta lite smakisar av puré och gröt, snart kommer hon väl att krypa, sitta mm mm............... jag hinner inte riktigt med tror jag.... hihi..

    I lördags var jag & en kompis i stan & handlade, själva utan barn! det var underbart!! fast jag hade lite svårt att åka ifrån henne, men vad skönt det var att kunna vara bara sej själv några timmar.....

    Handlade en underbar klänning till henne på H&M som hon ska ha efter dopet som är på lördag. I morgon ska jag med lite hjälp knåpa ihop det sista på dopklänning..

    Ha det bra!!

    Kram Alexandra
    "För världen är du någon - För någon är du världen"
  2. 1
    Idun 5 mån!!! Oj va fort tiden går!!!!! Idag blev Idun 5 månader, tiden bara springer iväg!!!

    Hon har börjat att äta lite smakisar av puré och gröt, snart kommer hon väl att krypa, sitta mm mm............... jag hinner inte riktigt med tror jag.... hihi..

    I lördags var jag & en kompis i stan & handlade, själva utan barn! det var underbart!! fast jag hade lite svårt att åka ifrån henne, men vad skönt det var att kunna vara bara sej själv några timmar.....

    Handlade en underbar klänning till henne på H&M som hon ska ha efter dopet som är på lördag. I morgon ska jag med lite hjälp knåpa ihop det sista på dopklänning..

    Ha det bra!!

    Kram Alexandra
  3. Medlem sedan
    Jan 2006
    #2

    syr du dopklänning själv?

    jag år sååå imponerad!
    å visst är det konstigt att när man beger sig ut för att shoppa lite så slutar det alltid med att man kommer hem med babykläder? *skrattar*
    jag hoppas att vi får se bilder på söta Idun i klänningarna sedan?
  4. 2
    syr du dopklänning själv? jag år sååå imponerad!
    å visst är det konstigt att när man beger sig ut för att shoppa lite så slutar det alltid med att man kommer hem med babykläder? *skrattar*
    jag hoppas att vi får se bilder på söta Idun i klänningarna sedan?
  5. Medlem sedan
    Mar 2006
    #3
    Grattis Idun! Visst är det konstigt att vara utan sin lilla bebis?! Här är det 5 månadersdag på tisdag och dop den 4 nov... och utvecklingen bara skenar vidare!
  6. 3
    Grattis Idun! Visst är det konstigt att vara utan sin lilla bebis?! Här är det 5 månadersdag på tisdag och dop den 4 nov... och utvecklingen bara skenar vidare!
  7. Medlem sedan
    Nov 2005
    #4

    Ja jag syr den,

    men jag har fått lite hjälp av en kompis som är jätteduktig... utan henne hade den inte blivit av...

    Jag ska lägga upp några bilder sen efter helgen, tyvärr kan jag nog inte/fattar inte/ hur man lägger upp bilder här i texten, man måste ha den uppladdade på nätet då väl? och det har inte jag nånstans...... men jag lägger de i albumet.

    haha......... ja jag köpte som sagt en klänning till Idun och ett par byxor och en body..... svårt att låta bli...... och en kofta till mej!
    "För världen är du någon - För någon är du världen"
  8. 4
    Ja jag syr den, men jag har fått lite hjälp av en kompis som är jätteduktig... utan henne hade den inte blivit av...

    Jag ska lägga upp några bilder sen efter helgen, tyvärr kan jag nog inte/fattar inte/ hur man lägger upp bilder här i texten, man måste ha den uppladdade på nätet då väl? och det har inte jag nånstans...... men jag lägger de i albumet.

    haha......... ja jag köpte som sagt en klänning till Idun och ett par byxor och en body..... svårt att låta bli...... och en kofta till mej!
  9. Medlem sedan
    Nov 2005
    #5

    Ja verkligen...

    man hinner inte med.....
    "För världen är du någon - För någon är du världen"
  10. 5
    Ja verkligen... man hinner inte med.....
  11. Medlem sedan
    Mar 2003
    #6
    Sent grattis till Idun ifrån blindstyret Z som helt missade tråd? Mysko.

    Kramar til lillskruttan!
  12. 6
    Sent grattis till Idun ifrån blindstyret Z som helt missade tråd? Mysko.

    Kramar til lillskruttan!
  13. Medlem sedan
    Nov 2005
    #7
    Tack!!
    "För världen är du någon - För någon är du världen"
  14. 7
    Tack!!

Liknande trådar

  1. Idun 2 år!! :)
    By Lulle79 m Idun 22/5 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-05-22, 22:09
  2. Idun 2 år!
    By Madicken-m4 in forum _0504 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-16, 10:14
  3. Idun 2 år!
    By Madicken-m4 in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-04-15, 17:41
  4. Idun går :-)
    By Madicken-m4 in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-06-08, 08:14
  5. Idun?
    By Lulle79 v33 in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2006-04-22, 14:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar