Dags för upprop tycker jag!
_0610 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2002
    #1

    Dags för upprop tycker jag!

    Hur många är vi som är kvar och väntar?
    Alla goda ting är tre!

    W-01, T-03 och E -06

    http://cirkustrebarn.blogspot.com
  2. 1
    Dags för upprop tycker jag! Hur många är vi som är kvar och väntar?
  3. Medlem sedan
    Jan 2002
    #2
    Jag är kvar förstås. Bf 29 oktober, så 6 dagar kvar nu... Har dock inga som helst känningar än, så det återstår att se om det är 1 dag eller 3-4 veckor kvar.
  4. 2
    Jag är kvar förstås. Bf 29 oktober, så 6 dagar kvar nu... Har dock inga som helst känningar än, så det återstår att se om det är 1 dag eller 3-4 veckor kvar.
  5. Medlem sedan
    Sep 2001
    #3

    Kvar. BF 29/10.

    Väntar och väntar...
    Inga känningar.
    Mina andra barn är födda på +8, -1 och +4, så jag har ju ingen anledning att tro att DENNA unge ska ploppa ut före BF.
    Mamma till fyra barn, 3, 7, 9 och 15 år gamla.
  6. 3
    Kvar. BF 29/10. Väntar och väntar...
    Inga känningar.
    Mina andra barn är födda på +8, -1 och +4, så jag har ju ingen anledning att tro att DENNA unge ska ploppa ut före BF.
  7. Erika 17/10 (+6)
    #4
    Kvar!! på plussdag 6 idag... inga direkta tecken som jag vågar lita på i alla fall... superkul!! dessutom är maken på kontoret idag (jobbar ofta hemmirfrån istället) så jag är ensam och uttråkad!
  8. 4
    Kvar!! på plussdag 6 idag... inga direkta tecken som jag vågar lita på i alla fall... superkul!! dessutom är maken på kontoret idag (jobbar ofta hemmirfrån istället) så jag är ensam och uttråkad!
  9. Medlem sedan
    May 2005
    #5
    Jag är kvar. Har passerat Bf med 8 dagar och börjar bli riktigt otålig.

    Jeanne_1 bf 15/10
  10. 5
    Jag är kvar. Har passerat Bf med 8 dagar och börjar bli riktigt otålig.

    Jeanne_1 bf 15/10
  11. Medlem sedan
    Dec 2005
    #6
    Och jag är här! +7 idag
  12. 6
    Och jag är här! +7 idag
  13. Medlem sedan
    Feb 2006
    #7
    Moi! BF -3
    Lycklig mamma till fem!
    http://asefredrikson.se
  14. 7
    Moi! BF -3
  15. Medlem sedan
    Nov 1999
    #8
    Kvar och har som sagt precis landat på BF-dagen.
    -^- Dagen jag skapades hade den goda guden fått dubbel portion humor -^-

    -65kg och lite till ....
  16. 8
    Kvar och har som sagt precis landat på BF-dagen.
  17. Medlem sedan
    Apr 2001
    #9
    Jag är här! +3

    Är uttråkad idag! Sedan är dottern sjuk, hon har så ont i halsen och även nackont! Stackars liten

    Kram på er!
    /Lycklig plusdag 3
  18. 9
    Jag är här! +3

    Är uttråkad idag! Sedan är dottern sjuk, hon har så ont i halsen och även nackont! Stackars liten

    Kram på er!
    /Lycklig plusdag 3
  19. Medlem sedan
    Oct 2005
    #10
    Jag är kvar! Det är femte plusdagen idag, och även om jag varit övertygad om att bf-datumet var lite för tidigt så börjar det bli segt nu. Dessutom har jag börjat få rejält med bristningar på magen NU! Har jag sluppit hittills tycker jag ient att de borde komma på "övertid"!
  20. 10
    Jag är kvar! Det är femte plusdagen idag, och även om jag varit övertygad om att bf-datumet var lite för tidigt så börjar det bli segt nu. Dessutom har jag börjat få rejält med bristningar på magen NU! Har jag sluppit hittills tycker jag ient att de borde komma på "övertid"!
  21. jenn med trean
    #11
    Hur många är vi som är kvar och väntar?
    jo då.... 38+0 idag... och nytt bm besök imorgon.

    *kramen*
    Jenny
  22. 11
    Hur många är vi som är kvar och väntar?
    jo då.... 38+0 idag... och nytt bm besök imorgon.

    *kramen*
    Jenny
  23. Marmelad
    #12
    Räcker upp en hand!

    39+5 idag. Snart BF *suckar*
  24. 12
    Räcker upp en hand!

    39+5 idag. Snart BF *suckar*
  25. Bumbi 22/10
    #13
    Jag är kvar oxå.
    Jag är på plusdag 1 idag. Skittråkit! Jag trodde ju att denna knodd skulle komma tidigare oxå, som de andra två. Men inte då!!!!
  26. 13
    Jag är kvar oxå.
    Jag är på plusdag 1 idag. Skittråkit! Jag trodde ju att denna knodd skulle komma tidigare oxå, som de andra två. Men inte då!!!!
  27. Medlem sedan
    Sep 2006
    #14
    Jag är kvar! 28/10 är det beräknat till... men eftersom hissen är avstängd i huset, vi bor på 10 våningen och jag måste till läkaren på onsdag... så kanske jag sätter igång nånstans runt våning sex...
  28. 14
    Jag är kvar! 28/10 är det beräknat till... men eftersom hissen är avstängd i huset, vi bor på 10 våningen och jag måste till läkaren på onsdag... så kanske jag sätter igång nånstans runt våning sex...
  29. Medlem sedan
    Jul 2004
    #15

    Still here!

    Bf+2 dagar! Var hos barnmorskan i dag, allt är bra med bebisen och mina värden är bra. Fick en ny tid nästa måndag och om liten inte behagat titta ut då så bokas tid på förlossningen för bedömning om ev igångsättning. Hoppas naturligtvis att h*n redan är ute om en vecka!
  30. 15
    Still here! Bf+2 dagar! Var hos barnmorskan i dag, allt är bra med bebisen och mina värden är bra. Fick en ny tid nästa måndag och om liten inte behagat titta ut då så bokas tid på förlossningen för bedömning om ev igångsättning. Hoppas naturligtvis att h*n redan är ute om en vecka!
  31. Medlem sedan
    Feb 2003
    #16
    Jag är kvar..bf 30/10. Min son föddes 37+4 så jag tycker jag går på övertid nu...
  32. 16
    Jag är kvar..bf 30/10. Min son föddes 37+4 så jag tycker jag går på övertid nu...
  33. Lisa Marie, bf 29/10
    #17

    Jag är kvar!

    Plupp är kvar i magen, bökar runt och stortrivs därinne! Verkar inte som att han har några planer alls på att komma ut, men han får gärna vänta en vecka till... *njuter*
  34. 17
    Jag är kvar! Plupp är kvar i magen, bökar runt och stortrivs därinne! Verkar inte som att han har några planer alls på att komma ut, men han får gärna vänta en vecka till... *njuter*

Liknande trådar

  1. Är det dags för ett upprop?
    By Molle in forum Omhändertagna barn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2013-01-15, 09:54
  2. Dags för upprop?
    By Bissen in forum _0906 Junibarn
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2009-06-15, 19:03
  3. Dags för upprop!
    By neubert in forum Pappasnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-05-23, 19:34
  4. Tror det är dags nu & upprop
    By HelsBells in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2006-12-04, 11:16
  5. Dags att boka SPA-behandlingar! *upprop*
    By -ME- in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-10-27, 07:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar