Planera, planera och åter planera:)
Vikt
  1. Ulrik@
    #1

    Planera, planera och åter planera:)

    Jag har ju precis skaffat ett nytt gymkort. Så här ska det tränas så fort jag blir bra m ischiasen.

    sitter och kollar på deras hemsida nu. Försöker få ihop ett bra träningsschema så jag inte gör som sist. Blir en träningsnarkoman.

    Vi får ju gå och simma i simhallen i grannkommunen + vattengympa. det har dom på mån & ons. NU ska jag bara få in core & bodypumpen oxå. BP har dom på fredagar eller BP + Core på lördagar. Hm va svårt det blir.

    Helst vill jag ju köra BP + core 3 dagar i veckan. TUR att jag ska träffa en konsult på gymmet på torsdag så jag får lite hjälp.
  2. 1
    Planera, planera och åter planera:) Jag har ju precis skaffat ett nytt gymkort. Så här ska det tränas så fort jag blir bra m ischiasen.

    sitter och kollar på deras hemsida nu. Försöker få ihop ett bra träningsschema så jag inte gör som sist. Blir en träningsnarkoman.

    Vi får ju gå och simma i simhallen i grannkommunen + vattengympa. det har dom på mån & ons. NU ska jag bara få in core & bodypumpen oxå. BP har dom på fredagar eller BP + Core på lördagar. Hm va svårt det blir.

    Helst vill jag ju köra BP + core 3 dagar i veckan. TUR att jag ska träffa en konsult på gymmet på torsdag så jag får lite hjälp.
  3. camilla_73
    #2

    Låter som ett angenämt problem

    vilken tur att du får hjälp att reda ut allt det. Så härligt att ha så mycket att vraka och välja av.
  4. 2
    Låter som ett angenämt problem vilken tur att du får hjälp att reda ut allt det. Så härligt att ha så mycket att vraka och välja av.

Liknande trådar

  1. Planera!
    By Familj02 in forum Planera för barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-09-02, 22:41
  2. Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-06-19, 11:46
  3. planera???
    By patricia76 in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-05-21, 15:39
  4. Planera,planera...
    By agohiw in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-14, 07:48
  5. Är det för sent att planera in...
    By Jessica in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-07, 18:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar