Veronica - dagis?
_0308 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2002
    #1

    Veronica - dagis?

    Hur går det att hämta Saga på dagis nu? Jag kommer ihåg att det var besvärligt förut, är det bättre?
    Never put the low priorities first.
    - Calvin and Hobbes
  2. 1
    Veronica - dagis? Hur går det att hämta Saga på dagis nu? Jag kommer ihåg att det var besvärligt förut, är det bättre?
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Hej, vad gulligt att du frågar

    Det går faktiskt otroligt bra nu att hämta, det var en kritisk period på 2 veckor för henne och kanske hade det med nåt utvecklingssprång att göra? Nu kan jag oftast locka med roliga saker hemma eller kex i bilen (hon nöjer sig med smörgåsrån som tur är)...
    Jag tror också att personalen förbereder henne innan jag kommer så det kanske har hjälp lite?
    Så otroligt skönt att det gick över!

    Kram
    Veronica med Saga-03 och Tyra -06
    www.irenex3.blogspot.com
  4. 2
    Hej, vad gulligt att du frågar

    Det går faktiskt otroligt bra nu att hämta, det var en kritisk period på 2 veckor för henne och kanske hade det med nåt utvecklingssprång att göra? Nu kan jag oftast locka med roliga saker hemma eller kex i bilen (hon nöjer sig med smörgåsrån som tur är)...
    Jag tror också att personalen förbereder henne innan jag kommer så det kanske har hjälp lite?
    Så otroligt skönt att det gick över!

    Kram
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3
    Vad bra att det funkar nu! Barn kan ju verkligen ha sina perioder när något strular och sedan blir det bra igen. Men när man är inne i det så känns det som att det ska vara sådär för evigt.
  6. 3
    Vad bra att det funkar nu! Barn kan ju verkligen ha sina perioder när något strular och sedan blir det bra igen. Men när man är inne i det så känns det som att det ska vara sådär för evigt.

Liknande trådar

  1. Veronica!
    By Dina_KL in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-31, 09:08
  2. veronica
    By pennan in forum Känsliga snack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-11-10, 19:55
  3. Veronica
    By H med E in forum Känsliga snack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-10-30, 15:47
  4. Veronica!
    By Anna J in forum _01 Sommarbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-19, 19:51
  5. Veronica???
    By lisopasi in forum _01 Sommarbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-02-16, 21:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar