MP3 spelare
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Oct 1999
    #1

    MP3 spelare

    Jag vill köpa en mp3 spelare som är lämplig att lyssna på böcker i. Den ska alltså lägga filerna skiva för skiva i "mappar" så att bokens spår ligger i rätt ordning. Finns det någon som vet en lämplig spelare, jag hittar inte rätt i djungeln av produkter. Tack!!
  2. 1
    MP3 spelare Jag vill köpa en mp3 spelare som är lämplig att lyssna på böcker i. Den ska alltså lägga filerna skiva för skiva i "mappar" så att bokens spår ligger i rätt ordning. Finns det någon som vet en lämplig spelare, jag hittar inte rätt i djungeln av produkter. Tack!!
  3. //Thomas
    #2
    vet inte hur mycket pengar du vill lägga - men jag är kär i min Iaudio X5. Underbart ljud och full med möjligheter att styra sin ljudbild. Det du frågar efter gör många spelare.
  4. 2
    vet inte hur mycket pengar du vill lägga - men jag är kär i min Iaudio X5. Underbart ljud och full med möjligheter att styra sin ljudbild. Det du frågar efter gör många spelare.

Liknande trådar

  1. en mp4 spelare
    By Agatha in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-01-24, 20:45
  2. Mp3-spelare?
    By Kina m.3 in forum _99 Alla barn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-11-04, 21:38
  3. mp3 spelare
    By 76:an in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-26, 20:03
  4. Min mp3-spelare
    By Almendra in forum Hem & fritid
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-08-13, 15:51
  5. mp3-spelare...
    By Almendra in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-07, 13:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar