Beställa vagn
_0702 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    Beställa vagn

    Hej, vi har ju bestämt oss för en Kronan men vi har tyckt att det har varit lite synd att de inte finns att se någonstans här i norrland. Men i helgen var det barnmässa här uppe så jag mailade o frågade Kronan om de skulle finnas där, jo, de skulle den. Så vi for dit men ingen Kronan fanns det där. (men var iofs trevlig, barnen fick hoppa i hoppborgar, de vann varsin bok, lillan fick färgade slingor i håret- som färgade av sig något grymt, hennes fina kappa blev helt rosa - mellangrabben blev klippt, men bara lite, han är så rädd om sitt hår, och jo, jag fick lite blöjor av Libero)
    Mailade Kronan och undrade och de svarade att de hade blandat ihop med en annan mässa men eftersom de sagt fel så får vi hem en vagn att "klämma och känna på"! Så ikväll ska vi svara att ja! det vill vi (såklart) En brun ska vi ha, får se om tillbehören får gå i samma. Och bärsjalen jag har bestämt mig för är också brun, oj, blir det mycket brunt tro????
    -Liten fyra i februari :-)

    "Per aspera ad astra" - genom svårigheterna mot stjärnorna
  2. 1
    Beställa vagn Hej, vi har ju bestämt oss för en Kronan men vi har tyckt att det har varit lite synd att de inte finns att se någonstans här i norrland. Men i helgen var det barnmässa här uppe så jag mailade o frågade Kronan om de skulle finnas där, jo, de skulle den. Så vi for dit men ingen Kronan fanns det där. (men var iofs trevlig, barnen fick hoppa i hoppborgar, de vann varsin bok, lillan fick färgade slingor i håret- som färgade av sig något grymt, hennes fina kappa blev helt rosa - mellangrabben blev klippt, men bara lite, han är så rädd om sitt hår, och jo, jag fick lite blöjor av Libero)
    Mailade Kronan och undrade och de svarade att de hade blandat ihop med en annan mässa men eftersom de sagt fel så får vi hem en vagn att "klämma och känna på"! Så ikväll ska vi svara att ja! det vill vi (såklart) En brun ska vi ha, får se om tillbehören får gå i samma. Och bärsjalen jag har bestämt mig för är också brun, oj, blir det mycket brunt tro????
  3. Medlem sedan
    May 2000
    #2
    Vad juste! Det är sådant man får kunder på... roligt när företagen fattar sådant!
    Hoppas att den faller er i smaken! DU får väl satsa på en sjal i avstickande färg, eller åkpåsen... ;-)
  4. 2
    Vad juste! Det är sådant man får kunder på... roligt när företagen fattar sådant!
    Hoppas att den faller er i smaken! DU får väl satsa på en sjal i avstickande färg, eller åkpåsen... ;-)
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3
    ja, det känns iaf. helt ok, nu att beställa den! Ska bli spännande
  6. 3
    ja, det känns iaf. helt ok, nu att beställa den! Ska bli spännande

Liknande trådar

  1. Ska beställa vagn!
    By *Mysan* in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-21, 15:48
  2. Beställa vagn
    By Ulrica m 2 in forum Bebissnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-15, 18:06
  3. nån som ska beställa vagn
    By Hwila & Zion:s mamma in forum Bebissnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-12, 18:09
  4. Beställa vagn
    By trollet in forum Bebissnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-05-09, 12:46
  5. Skall åka och beställa vagn nu!
    By CocoGbg in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-07, 17:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar