Drinkar till 40-årsfest?
Mat & dryck
  1. Medlem sedan
    Apr 2000
    #1

    Drinkar till 40-årsfest?

    Maken fyller 40 i december och vi ska ha fest då. Jag funderar på att ställa upp ett drinkbord där gästerna får fixa drinkar själv.

    Tänker mig att man ställer dit några flaskor sprit, drinkmixer, apelsin- och citronskivor, läsk, paraplyer m m.

    Jag skulle vilja ha 3-4 "riktiga" drinkrecept uppsatta på väggen bredvid drinkbordet som man kan titta på och inspireras av. Ingredienserna till dessa recept ska också finnas på bordet så att man kan göra den drinken exakt.

    Men jag är riktigt usel på drinka så jag skulle vilja veta vad ni hade velat ha att dricka om ni gick på 40-årsfest och gärna recept/ingredienser.
  2. 1
    Drinkar till 40-årsfest? Maken fyller 40 i december och vi ska ha fest då. Jag funderar på att ställa upp ett drinkbord där gästerna får fixa drinkar själv.

    Tänker mig att man ställer dit några flaskor sprit, drinkmixer, apelsin- och citronskivor, läsk, paraplyer m m.

    Jag skulle vilja ha 3-4 "riktiga" drinkrecept uppsatta på väggen bredvid drinkbordet som man kan titta på och inspireras av. Ingredienserna till dessa recept ska också finnas på bordet så att man kan göra den drinken exakt.

    Men jag är riktigt usel på drinka så jag skulle vilja veta vad ni hade velat ha att dricka om ni gick på 40-årsfest och gärna recept/ingredienser.
  3. Medlem sedan
    Dec 2000
    #2
    http://www.cocktailguiden.com/

    Sök där.. Du kan söka på någon av ingredienserna du har så får du recept efter den.
  4. 2
    http://www.cocktailguiden.com/

    Sök där.. Du kan söka på någon av ingredienserna du har så får du recept efter den.

Liknande trådar

  1. Tårta till 40-årsfest?
    By emmaline55 in forum Mat & dryck
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2012-01-20, 15:55
  2. Kul aktiviteter till 40-årsfest?
    By gemma36 in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-02-12, 12:09
  3. Tips till 40-årsfest?
    By anthea in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-09-24, 16:19
  4. Till 30-årsfest?
    By Triss in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-07-04, 09:02
  5. Mat till 50-årsfest..
    By Frun in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-12, 17:15
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar