NU é jag taggad!
Vikt
  1. Ulrik@
    #1

    NU é jag taggad!

    Precis hemkommen från gymmet. Allt gick ju strålande där.....förutom då jag skulle testa "bollen". Hahaha säger jag bara...det lär ta en stund innan man fattar galoppen. Ska träna magen på den och vilken av magarna ska ligga på bollen?

    har fått ett schema som jag är jättenöjd med. Mer armar/rygg/nacke & mage än benen. Det tyckte hon jag kunde ta på löpbandet. Jag vill inte ha massa muskler utan bara slimma dom.

    Vilket underbart gym.....

    Från och med nästa vecka är det NYA tag från fröken Ulrika.


    Reflexer hittade jag ej några på järnaffären, men däremot 8 nya kökshanddukar
  2. 1
    NU é jag taggad! Precis hemkommen från gymmet. Allt gick ju strålande där.....förutom då jag skulle testa "bollen". Hahaha säger jag bara...det lär ta en stund innan man fattar galoppen. Ska träna magen på den och vilken av magarna ska ligga på bollen?

    har fått ett schema som jag är jättenöjd med. Mer armar/rygg/nacke & mage än benen. Det tyckte hon jag kunde ta på löpbandet. Jag vill inte ha massa muskler utan bara slimma dom.

    Vilket underbart gym.....

    Från och med nästa vecka är det NYA tag från fröken Ulrika.


    Reflexer hittade jag ej några på järnaffären, men däremot 8 nya kökshanddukar
  3. Medlem sedan
    Sep 2004
    #2
    Ang reflexer - det behövs verkligen nu. Jättejobbigt när man kör och helt plötsligt så står den någon nästan framför bilen.

    Så apoteket brukar ha, sen såg jag också på vår ica -affär att dom hade.
  4. 2
    Ang reflexer - det behövs verkligen nu. Jättejobbigt när man kör och helt plötsligt så står den någon nästan framför bilen.

    Så apoteket brukar ha, sen såg jag också på vår ica -affär att dom hade.
  5. Ulrik@
    #3
    men dom är så dyra ska kolla på IcaMaxi och ÖB tänkte jag.
  6. 3
    men dom är så dyra ska kolla på IcaMaxi och ÖB tänkte jag.
  7. Medlem sedan
    Apr 2001
    #4
    4 reflexer (spökglimmisar) på biltema för 50-lappen. Ganska bra pris.

    http://www.biltema.se/Archive%5CProd...5C32-519_l.jpg
  8. 4
    4 reflexer (spökglimmisar) på biltema för 50-lappen. Ganska bra pris.

    http://www.biltema.se/Archive%5CProd...5C32-519_l.jpg
  9. Ulrik@
    #5
    Åhhhhh va söta!
    sånna vill jag ha*ler*
  10. 5
    Åhhhhh va söta!
    sånna vill jag ha*ler*
  11. Medlem sedan
    Jan 2003
    #6
    Härligt med ett bra gym. Själv har jag inte vågat gå till vårat gym än...känner mig gammal och tjock.

    MEN jag tränar core och attack på et annat ställe, ska snart iväg. Känner mig också laddad, idag äter jag bara shaker också...slurp.

    Måste också fixa reflex, bra att du påminde mig//j
  12. 6
    Härligt med ett bra gym. Själv har jag inte vågat gå till vårat gym än...känner mig gammal och tjock.

    MEN jag tränar core och attack på et annat ställe, ska snart iväg. Känner mig också laddad, idag äter jag bara shaker också...slurp.

    Måste också fixa reflex, bra att du påminde mig//j
  13. Ulrik@
    #7
    Här är blandat m folk...gamla, unga, tjocka, smala...ja alla sorter. det är det jag gillar.

    klart du vågar!
  14. 7
    Här är blandat m folk...gamla, unga, tjocka, smala...ja alla sorter. det är det jag gillar.

    klart du vågar!
  15. Medlem sedan
    Dec 1999
    #8
    Vad kul att det gick bra! Jag hade också gärna tränat på gym, men vi har inget här. Eller jo det finns ett men där är bara tonårskillar.
    Kul att du känner dig taggad
  16. 8
    Vad kul att det gick bra! Jag hade också gärna tränat på gym, men vi har inget här. Eller jo det finns ett men där är bara tonårskillar.
    Kul att du känner dig taggad
  17. Ulrik@
    #9
    Åhhh Lammkött

    klart du ska träna då
  18. 9
    Åhhh Lammkött

    klart du ska träna då
  19. Medlem sedan
    Dec 1999
    #10
    Tyvärr är det en hel del av äldste sonens kompisar som tränar där, jag kan inte utsätta honom för det
  20. 10
    Tyvärr är det en hel del av äldste sonens kompisar som tränar där, jag kan inte utsätta honom för det
  21. Ulrik@
    #11
    hahahaha

    näe det kanske inte är så skoj
  22. 11
    hahahaha

    näe det kanske inte är så skoj

Liknande trådar

  1. O-taggad. Men nya tag.
    By Daga in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-05-23, 08:07
  2. Taggad!! (ny!)
    By eveli in forum Vikt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-09-08, 20:47
  3. Åh jag är så taggad!
    By 2prinsar in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-09-15, 07:57
  4. JAg var så taggad
    By Mia m Iza& Klara in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-03-06, 09:33
  5. Taggad
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-02-17, 18:08
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar