Packat BB-väska
_0307 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2002
    #1

    Packat BB-väska

    pga flera komplikationer i graviditeten, bla leverpåverkan och havandeskapsförgiftning ska jag in i morgon för kontroll och troligen igångsättning. Tillväxtultraljudet förra veckan (v 36+1) visade på en stor krabat, så jag är lika glad att slippa gå tiden ut. Det är spännande men också lite pirrigt, få se om jag kan sova något inatt.
  2. 1
    Packat BB-väska pga flera komplikationer i graviditeten, bla leverpåverkan och havandeskapsförgiftning ska jag in i morgon för kontroll och troligen igångsättning. Tillväxtultraljudet förra veckan (v 36+1) visade på en stor krabat, så jag är lika glad att slippa gå tiden ut. Det är spännande men också lite pirrigt, få se om jag kan sova något inatt.
  3. Medlem sedan
    Jul 2004
    #2

    Åh , lycka till då!

    Hoppas väskan är full med godis, cola och tidningar och kamera så klart :-)

    Min man var helt vettskrämd och sprang i vild panik och köpte en flaska cola till mig på förlossningen, kommer tillbaka med en light koffeinfri...det var den enegin!
    Kanske bra för bebis dock!

    Lycka till!!!
  4. 2
    Åh , lycka till då! Hoppas väskan är full med godis, cola och tidningar och kamera så klart :-)

    Min man var helt vettskrämd och sprang i vild panik och köpte en flaska cola till mig på förlossningen, kommer tillbaka med en light koffeinfri...det var den enegin!
    Kanske bra för bebis dock!

    Lycka till!!!
  5. Medlem sedan
    Oct 2003
    #3

    Lyckospark

    kommer här!
  6. 3
    Lyckospark kommer här!
  7. Lina m Meja&Love
    #4

    Då blir det

    en fjärde oktoberbebis då! Hoppas allt går som det ska nu och att du snart har din bebis hos dig!
  8. 4
    Då blir det en fjärde oktoberbebis då! Hoppas allt går som det ska nu och att du snart har din bebis hos dig!
  9. Medlem sedan
    Jan 2002
    #5
    Lycka till! Synd att du fått komplikationer, men bra att du får träffa barnet nu
  10. 5
    Lycka till! Synd att du fått komplikationer, men bra att du får träffa barnet nu
  11. Medlem sedan
    Feb 2003
    #6

    Men åh hoppas

    du nu snart gosar med liten bebis o att allt är bra med er
    Håller mina tummar!
    Kram Gullan
  12. 6
    Men åh hoppas du nu snart gosar med liten bebis o att allt är bra med er
    Håller mina tummar!
    Kram Gullan
  13. Erika m Thea o Ärtan
    #7
    Åh hoppas ni har er bebis hos er nu då (eller snart i alla fall). Lycka till med allt!!
  14. 7
    Åh hoppas ni har er bebis hos er nu då (eller snart i alla fall). Lycka till med allt!!
  15. Medlem sedan
    Jun 2001
    #8
    Håller tummarna för att ni har bebis nu!
  16. 8
    Håller tummarna för att ni har bebis nu!
  17. Medlem sedan
    Jan 2003
    #9
    Lycka till!

    Håller tummarna för dig. Inget kul med havandeskapsförgiftning. Hoppas du mår bra.
  18. 9
    Lycka till!

    Håller tummarna för dig. Inget kul med havandeskapsförgiftning. Hoppas du mår bra.

Liknande trådar

  1. har nu packat
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-11-11, 18:23
  2. har ni packat någon väska
    By mandelblomma in forum _0809 Septemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-08-30, 11:15
  3. Packat?
    By freiman_82 in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-08-07, 06:57
  4. Vad har ni packat i er BB väska??
    By __dani in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-20, 15:51
  5. Nu har jag packat
    By Magnolia m Astrid in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-12-16, 01:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar