Dessa kommentare....
_0307 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2001
    #1

    Dessa kommentare....

    ....just nu kommer det både det ena och andra ur Tovisen. I morse satt jag på golvet och hjälpte henne med skorna. Då klappar hon mig på kinden och säger: "Mammaaaaa, du ser ut som en liten tant".....då tittar jag upp på henne och hon börjar gapskratta med bus i blicken........Så sött!
    LenaH Michelle-01&Tove-03, (-11kg sen januari 2007)
  2. 1
    Dessa kommentare.... ....just nu kommer det både det ena och andra ur Tovisen. I morse satt jag på golvet och hjälpte henne med skorna. Då klappar hon mig på kinden och säger: "Mammaaaaa, du ser ut som en liten tant".....då tittar jag upp på henne och hon börjar gapskratta med bus i blicken........Så sött!
  3. Cissi med G och A
    #2

    Härlig kommentar! :)

    Det här sa Gustav igår morse då jag låg och ammade: "Ta bort de där tuttarna nu". Gapskratt!
  4. 2
    Härlig kommentar! :) Det här sa Gustav igår morse då jag låg och ammade: "Ta bort de där tuttarna nu". Gapskratt!
  5. Medlem sedan
    Jun 2001
    #3
    Den var kul den med! Det är så roligt med de där spontana ordflödena som kommer nu.
  6. 3
    Den var kul den med! Det är så roligt med de där spontana ordflödena som kommer nu.

Liknande trådar

  1. Det var hiskeligt vilka sanna kommentare
    By angiesry in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-06-19, 00:59
  2. dessa män!!
    By joliegirl in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-02-24, 11:04
  3. Hur tolkar ni denna kommentare
    By skanetjej in forum Ordet är fritt
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2008-01-19, 22:00
  4. Min matdag: vill ha kommentare
    By ullen in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-03-19, 15:57
  5. Dessa är bra
    By m-dmed2 in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-02-23, 21:08
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar