söndagkväll. och jag är tröött
_0607 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1998
    #1

    söndagkväll. och jag är tröött

    Suck, nu satte jag mig ner och luften gick alldeles ur mig!!!
    Vi har haft kalas för Josefine, som fyller 7 imorgon. så hela halva släkten har varit här. Jättetrevligt, men jag har varit såå trött idag.
    Albin va så kinkig i går och i natt har han ätit 5 gånger, mot normalt 1 gång!!
    tuttarna kände som två tomma platspåsar imorse . Sedan har Magnus och Wilda legat i sängen och haft snarktävling, och Jossan har hostat så det skallrar iväggarna.

    Så inatt blev det inte så mycket sömn. Vid halv 4 var jag uppe och bevittnade årets första snöfall och passade på att ställa om klockorna.

    Hoppas ni andra har haft en skön söndag!!!
  2. 1
    söndagkväll. och jag är tröött Suck, nu satte jag mig ner och luften gick alldeles ur mig!!!
    Vi har haft kalas för Josefine, som fyller 7 imorgon. så hela halva släkten har varit här. Jättetrevligt, men jag har varit såå trött idag.
    Albin va så kinkig i går och i natt har han ätit 5 gånger, mot normalt 1 gång!!
    tuttarna kände som två tomma platspåsar imorse . Sedan har Magnus och Wilda legat i sängen och haft snarktävling, och Jossan har hostat så det skallrar iväggarna.

    Så inatt blev det inte så mycket sömn. Vid halv 4 var jag uppe och bevittnade årets första snöfall och passade på att ställa om klockorna.

    Hoppas ni andra har haft en skön söndag!!!
  3. Medlem sedan
    Dec 2005
    #2

    usch

    va trist med så lite sömn. Imponerande att du orkade med kalas iaf. Duktig.

    Hoppas det blir bättre för dig nu ikväll o inatt
    Världens lyckligaste mamma till underverken Freja och Lily
  4. 2
    usch va trist med så lite sömn. Imponerande att du orkade med kalas iaf. Duktig.

    Hoppas det blir bättre för dig nu ikväll o inatt
  5. Medlem sedan
    Jan 2002
    #3
    Så där, men min låter ändå skönare än din.
    Hoppas du får sova gott inatt!!

    Kram!
  6. 3
    Så där, men min låter ändå skönare än din.
    Hoppas du får sova gott inatt!!

    Kram!
  7. Medlem sedan
    Jan 2006
    #4
    Vad ska jag skylla på? Till varför jag är trött alltså. Har inte haft kalas eller en bebis som ätit 5 gånger men jag har en bebis som vaknar till en massa gånger per natt så sömnen blir avsnoppad hela tiden.

    Här hade vi snö också när jag vaknade och jag trodde jag såg i syne. Kallt har det varit också, brrr.

    Vi får hålla tummarna att vi återkommer imorgon utsövda och pigga. Hur troligt är det?
  8. 4
    Vad ska jag skylla på? Till varför jag är trött alltså. Har inte haft kalas eller en bebis som ätit 5 gånger men jag har en bebis som vaknar till en massa gånger per natt så sömnen blir avsnoppad hela tiden.

    Här hade vi snö också när jag vaknade och jag trodde jag såg i syne. Kallt har det varit också, brrr.

    Vi får hålla tummarna att vi återkommer imorgon utsövda och pigga. Hur troligt är det?

Liknande trådar

  1. Tröött.. risig och en sån där magkänsla
    By Sofia_N in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-12-02, 19:58
  2. Tröött
    By SarahB in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-11-04, 08:51
  3. urk... jag är TRÖÖTT
    By NinnaA in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-26, 09:52
  4. Tröött...
    By karinko in forum _0607 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-23, 08:58
  5. Blir så tröött...
    By Susanne in forum Kärlek & relationer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-10-20, 20:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar